jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » pn paź 13, 2008 1:04 pm
Mag69 pisze:cezii pisze:Izwienite za wapros ! Ale jakoś mnie naszło . Czy jak włoże afgany to Uaz podniesie się na tyle żeby bez podcinania włożyć 33''

nic się nie podniesie, zwiększy się tylko prześwit

Bredzisz

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » pn paź 13, 2008 1:31 pm
Prześwit ok. 6cm a całe auto o ok.3 cm. wyżej
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 13, 2008 2:50 pm
a czy ktuś wie kto aktualnie częściami do afganów handluje

odpowiedź oczywiście na priv.
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » pn paź 13, 2008 2:54 pm
Piter69A pisze:Prześwit ok. 6cm a całe auto o ok.3 cm. wyżej
A czemu auto idzie mniej w górę w porównaniu do prześwitu ? rozumiem że grucha jest mniejsza o 3 cm na dole , bo innego wytlumaczenia nie mam , w końcu resory opierają sie na moście , pod którym jest prześwit , jeśli prześwit się zwiększa to automatycznie most idzie do góry. To że koła idą na dół to akurat nie ma znaczenia - zależności między prześwitem a liftem całego auta jest taka sama , chyba , że zmieniamy jeszcze zawias przy okazji
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn paź 13, 2008 3:02 pm
Zun pisze:
Bredzisz

Nie bredzę, mówię z doświadczenia
kiedyś miałem z tył afgana a z przodu zwykły, wizualnie nie zauważyłem coby krzywo stał
a jak pomierzysz to jest tak jak pisał Piter, a czemu ? bo przesunięcie na pochwie mostu wynosi 3cm, a cały prześwit bierze się też z innego kształtu gruchy mostu ( w afganie jest spłaszczona),
Poniał

LJ 70
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » pn paź 13, 2008 10:13 pm
Jeżeli chodzi o poruszony temat blokad krzywkowych do standardowych mostów, to powiem tak ja mam juz ponad 4 lata silnik 130 konikow i 31' mt i nic sie jej nie stało... ale uwazam ze to kwestia szczescia poniewaz znam kilka przypadkow kiedy klękały w pierwszym miesiacu uzytkowania.
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » wt paź 14, 2008 7:44 am
ja właśnie jestem na etapie zakładania blokad krzywkowych do mostów uaza.
Jak zkończę robotę i wyjadę w teren to napisze jak się sprawują.
Blokady kupiłem nówki po 800zł sztuka - od pana który ściąga części z za wschodniej granicy. Rzecz w tym że te blokady krzywkowe pasują do mostów uaza ale nie pochodzą z nich....
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » wt paź 14, 2008 9:41 am
Mag69 pisze:Zun pisze:
Bredzisz

Nie bredzę, mówię z doświadczenia
kiedyś miałem z tył afgana a z przodu zwykły, wizualnie nie zauważyłem coby krzywo stał
a jak pomierzysz to jest tak jak pisał Piter, a czemu ? bo przesunięcie na pochwie mostu wynosi 3cm, a cały prześwit bierze się też z innego kształtu gruchy mostu ( w afganie jest spłaszczona),
Poniał

Czyli same zwolnice przesuwają tylko 3 cm i auto idzie do góry o te 3 cm i bredzisz

Bo skoro idzie jak sam załważyłeś to czemu napisałeś ze ni idzie

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » wt paź 14, 2008 9:43 am
Jarem pisze:(...) Rzecz w tym że te blokady krzywkowe pasują do mostów uaza ale nie pochodzą z nich....
To z czego pochodzą

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
gwidon
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: gwidon » wt paź 14, 2008 9:59 am
jezdze na zwyklych mostach uaza z blokadami tyl i przod od kilku lat,moim zdaniem czasem sie blokada przydaje ,jestem z nich zadowolony.zrobilem dobrze mosty,zalozylem tarcze,wymienilem polosie na te z homokinetycznymi przegobami i nic sie nie psoje.
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » wt paź 14, 2008 9:38 pm
pochodzą z jakiegoś innego rosyjskiego ustrojstwa, które ma identyczną średnice półosi co uaz. jednak przy moich blokadach były załozone jeszcze łożyska, które za grom sie nie mieszczą do gruchy mostu uaza. A ponadto trzeba rozwiercać kołnierz blokady aby dało sie to przymocować.
Postaram się wrzucić fotki z montowania takiej blokady w tylnym moscie

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości