afgan czy zwykly ?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn paź 13, 2008 1:04 pm

Mag69 pisze:
cezii pisze:Izwienite za wapros ! Ale jakoś mnie naszło . Czy jak włoże afgany to Uaz podniesie się na tyle żeby bez podcinania włożyć 33'' ??
nic się nie podniesie, zwiększy się tylko prześwit





:)21
Bredzisz :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » pn paź 13, 2008 1:31 pm

Prześwit ok. 6cm a całe auto o ok.3 cm. wyżej
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn paź 13, 2008 2:50 pm

a czy ktuś wie kto aktualnie częściami do afganów handluje ?? odpowiedź oczywiście na priv.
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn paź 13, 2008 2:54 pm

Piter69A pisze:Prześwit ok. 6cm a całe auto o ok.3 cm. wyżej
A czemu auto idzie mniej w górę w porównaniu do prześwitu ? rozumiem że grucha jest mniejsza o 3 cm na dole , bo innego wytlumaczenia nie mam , w końcu resory opierają sie na moście , pod którym jest prześwit , jeśli prześwit się zwiększa to automatycznie most idzie do góry. To że koła idą na dół to akurat nie ma znaczenia - zależności między prześwitem a liftem całego auta jest taka sama , chyba , że zmieniamy jeszcze zawias przy okazji
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn paź 13, 2008 3:02 pm

Zun pisze:
Bredzisz :)21
Nie bredzę, mówię z doświadczenia

kiedyś miałem z tył afgana a z przodu zwykły, wizualnie nie zauważyłem coby krzywo stał :)23

a jak pomierzysz to jest tak jak pisał Piter, a czemu ? bo przesunięcie na pochwie mostu wynosi 3cm, a cały prześwit bierze się też z innego kształtu gruchy mostu ( w afganie jest spłaszczona),

Poniał ??


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pn paź 13, 2008 10:13 pm

Jeżeli chodzi o poruszony temat blokad krzywkowych do standardowych mostów, to powiem tak ja mam juz ponad 4 lata silnik 130 konikow i 31' mt i nic sie jej nie stało... ale uwazam ze to kwestia szczescia poniewaz znam kilka przypadkow kiedy klękały w pierwszym miesiacu uzytkowania.
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » wt paź 14, 2008 7:44 am

ja właśnie jestem na etapie zakładania blokad krzywkowych do mostów uaza.
Jak zkończę robotę i wyjadę w teren to napisze jak się sprawują.
Blokady kupiłem nówki po 800zł sztuka - od pana który ściąga części z za wschodniej granicy. Rzecz w tym że te blokady krzywkowe pasują do mostów uaza ale nie pochodzą z nich....
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt paź 14, 2008 9:41 am

Mag69 pisze:
Zun pisze:
Bredzisz :)21
Nie bredzę, mówię z doświadczenia

kiedyś miałem z tył afgana a z przodu zwykły, wizualnie nie zauważyłem coby krzywo stał :)23

a jak pomierzysz to jest tak jak pisał Piter, a czemu ? bo przesunięcie na pochwie mostu wynosi 3cm, a cały prześwit bierze się też z innego kształtu gruchy mostu ( w afganie jest spłaszczona),

Poniał ??


:)21
Czyli same zwolnice przesuwają tylko 3 cm i auto idzie do góry o te 3 cm i bredzisz :)21 Bo skoro idzie jak sam załważyłeś to czemu napisałeś ze ni idzie ??

:P
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt paź 14, 2008 9:43 am

Jarem pisze:(...) Rzecz w tym że te blokady krzywkowe pasują do mostów uaza ale nie pochodzą z nich....
To z czego pochodzą ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

gwidon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: gwidon » wt paź 14, 2008 9:59 am

jezdze na zwyklych mostach uaza z blokadami tyl i przod od kilku lat,moim zdaniem czasem sie blokada przydaje ,jestem z nich zadowolony.zrobilem dobrze mosty,zalozylem tarcze,wymienilem polosie na te z homokinetycznymi przegobami i nic sie nie psoje.

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » wt paź 14, 2008 9:38 pm

pochodzą z jakiegoś innego rosyjskiego ustrojstwa, które ma identyczną średnice półosi co uaz. jednak przy moich blokadach były załozone jeszcze łożyska, które za grom sie nie mieszczą do gruchy mostu uaza. A ponadto trzeba rozwiercać kołnierz blokady aby dało sie to przymocować.
Postaram się wrzucić fotki z montowania takiej blokady w tylnym moscie :wink:
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości