SebastianS pisze:Hm... Know how to jest to, z czego rózni ludzie (w tym wujek Uazrabi) mają chlebek

Istnieje takie miejsce, od którego nie mówi się nic więcej (ani o to nie pyta...). No i powoli do niego dochodzimy

Acha - to oznacza że zbliżam się do momentu zebrania wystarczającej wiedzy na
przyzwoity remont, ale bez magicznych sztuk typu 130 km z wołgi - natchnąłeś mnie optymizmem
Kolejność dokręcania śrub głowicy znasz? Moment do 8.2, na dwa razy, wstępnie może być ok. 3.5
Tak znam - od środka, pierwsza pod klawiaturą,
10 6 2 4 8
_9 5 1 3 7
moment mam podany chyba 7,5 do 8,2 - rozumiem że zastosować maksymalny podany?
a uszczelkę pod głowicę szerszą blachą w którą stronę?
i czy warto obracać jeśli bedzie źle a była już dociśnięta?