
Chodzi oczywiście a tą puszkę pod cewką.
Najprawdopodobniej ta puszka jest przyczyną słabej skry bo po jej ominięciu iskra na cewce jest bardzo mocna.
Moderator: Student
Dzięki! Jest światełko w tunelu. Ale co to jest po naszemu?nie_mientki pisze:http://chinariben.en.alibaba.com/produc ... istor.html
500 sztuk od kitajców możesz zamówić:D
zippo68 pisze:Z tego co kiedyś czytałem jest to urządzenie, które wzmacnia iskrę podczas odpalania silnika. W tej puszce są takie małe cewki.
http://www.bazashop.ru/product_270332.html
Cewka z tego co udało mi się zaobserwować posiada jedynie wąski romb na bakelitowym czopku.radek4x4 pisze:Ta na zdjęciu też chyba na ruską nie wygląda... ?
Czyli sugerujesz, żeby magiczne pudełeczko wywalić i zamontować żukowska cewkę?stodwa pisze:Mój BOLSZEWIK został pozbawiony pierdolnika wzmacniającego, a cewka radziecka została z powodzeniem zastąpiona cewką z ŻUKa. Iskra jest taka że konia zabije
Pie**licie Hipolicie. Jest tak jak napisałem ja i zippo.A wiem bo oprócz tego że jestem posiadaczem Uaza, to jeszcze elektrykiem samochodowym.Lorado pisze:Wg mnie to nie ma nic wspólnego z cewką i zapłonem.Owszem były montowane oporniki bezpośrednio na cewkach i stanowiły całość.w normalnych warunkach ten opornik zmniejszał napięcie na cewce natomiast po załączeniu rozrusznika był zwierany stykami w automacie.O ile normalny automat posiada jedno wyprowadzenie to ten posiadał dwa.Można było podłączyć z pominięciem opornika czyli bezpośrednio na cewkę ze stacyjki i było OK,jak również zastosować inną cewkę np Żuk ale tylko wsółpracującą z aparatem stykowym bo elektroniczna cewka posiad inną oporność uzwojenia i ulegnie uszkodzeniu.
Jeżeli chodzi o to coś na zdjęciach to sądząc po grubości przewodów służy do innego celu.A co jest w środku po odkręceniu pokrywy?
Żuki też miały zapłon elektroniczny.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości