Nowy uaz z 90-91 roku już odrestaurowany ale pozostał problem gaźnika.

Z tego co się znam to jest to gaźnik dwu gardzielowy i na tym moja wiedz się kończy

Specjalnie wkleiłem fotkę żebyście mnie w tym upewnili.
I teraz kilka pytań:
1. czy tylko jeden model gaźnika dwugardzielowego występuje w uazach
2. gdzie mogę odczytać jego dokładny model
3. czy jest gdzieś instrukcja jego regulacji
4. czy można go zastąpić innym gaźnikiem i czy jest sens zastępować.
Od razu napiszę że czytałem dużo w dziale uaza o gaźnikach kilka dyskusji już o nich było ale każdy miał inną teorię

Głównie chodzi o to że mam wrażenie że gaźnik zalewa za mocno silnik. Po puszczeniu gazu czasem strzeli przydusi się. Po zgaszeniu i odpalaniu na nowo mam wrażenie zalanego silnika (trzeba odczekać żeby odpalić albo długo kręcić).
Mój pierwszy uaz (żółty) miał kanciaty kolektor więc pewnie inny gaźnik ale chodził jak pszczółka może nie za szybko ale odpalał bez problemów. Nowy uaz widać że ma większego kopa ale cały czas czuje zapach nieprzepalonej wachy.
Chcę to wyregulować jakoś ale potrzebuję instrukcji albo przynajmniej opisu jaka śrubka od czego. I czy po tej fotce jest możliwa identyfikacja dokładna gaźnika. Z tego co pamiętam do gaźnika nie był przypięty żaden kabel elektryczny. Niestety nie mam pod ręką uaza wiec nie mogę sprawdzić od reki innych szczegółów.