jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw gru 09, 2004 11:24 pm
Witam, pytanko dotyczy sworzni poniewż słyszałem że są jakieś super niezniszczalne łożyskowane ale kosztują 200 zeta a zwykłe 70. To troszkę róznica dlatego czy warto??? A wogóle czy zmiana jest ciężka, czyli czy się cza naprać młotem i palnikiem. Dodam że moje są tak wyjeb.... że luz ok 1 cm w każda stronę.
-
landryn
-

- Posty: 108
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 11:57 pm
- Lokalizacja: M-Maz.
Post
autor: landryn » pt gru 10, 2004 12:10 am
wiem ze sa sworznie gdzie zamiast tulejki sa dwa kamienie z kólką i na niej to sie obraca koszt to ok. 100 zł na obie strony ,u ruskich
a napewno warto bo ci momentalnie zje gumy na asfalcie
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » pt gru 10, 2004 10:06 am
We Wrocku w superdrogim sklepie z częściami do uaza (jedynym

) są po 70 na jedną stronę...
musisz tylko sprawdzić, czy nie masz za bardzo rozwalonej dziury w obudowie przegubu... (ja mam

)
Ponoć są nie do zdarcia

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
jurasik1975
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 8:36 pm
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: jurasik1975 » pt gru 10, 2004 12:08 pm
Zaraz tam młotem raptem 5-kg 5minut roboty i zwrotnica zdjęta
wiem bo sam to niedawno robiłem :D
luz zawsze musi być :evil:
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pt gru 10, 2004 12:50 pm
ja to niedawno właśnie zastosowałem u siebie w gazie (most od uaza) znacze te z tą kulką, koszt zakupu 50 zł komplet na most w Słomczynie u przyjacieli z sojuza a wymiana bardzo prosta trzeba wybić tamte brązowe tulejki i wstawić te z kulką. Jedynie co potrzeba to bardzo dużo podkładek regulacyjnych - ja musiałem sobie dorobic bo mi brakło tych co miałem. Jeżdze na tych sfożniach od sierpnia. Kierownica znacznie lżej sie kręcie.

Gazy 69
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » pt gru 10, 2004 3:03 pm
Darek pisze:ja to niedawno właśnie zastosowałem u siebie w gazie (most od uaza) znacze te z tą kulką, koszt zakupu 50 zł komplet na most w Słomczynie u przyjacieli z sojuza a wymiana bardzo prosta trzeba wybić tamte brązowe tulejki i wstawić te z kulką. Jedynie co potrzeba to bardzo dużo podkładek regulacyjnych - ja musiałem sobie dorobic bo mi brakło tych co miałem. Jeżdze na tych sfożniach od sierpnia. Kierownica znacznie lżej sie kręcie.

o tak... prawda to podkladek trzeba bardzo DUUUUZO
Musialem ich zanabyc tak duzo, ze wiecej kosztowaly mnie podkladki niz sworznie.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » pt gru 10, 2004 3:05 pm
RudeBoy pisze:o tak... prawda to podkladek trzeba bardzo DUUUUZO
Musialem ich zanabyc tak duzo, ze wiecej kosztowaly mnie podkladki niz sworznie.
to.. po ile sa te podkladki?

-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pt gru 10, 2004 3:13 pm
wupasek pisze:
to.. po ile sa te podkladki?

jak bedziesz potrzebaował to z Maldkiem Ci dorobimy

mamy juz patent na nie

Gazy 69
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » pt gru 10, 2004 4:05 pm
wupasek pisze:RudeBoy pisze:o tak... prawda to podkladek trzeba bardzo DUUUUZO
Musialem ich zanabyc tak duzo, ze wiecej kosztowaly mnie podkladki niz sworznie.
to.. po ile sa te podkladki?

Drogie nie sa tylko tak jak mowie trzeba zuzyc ich bardzo duzo.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » pt gru 10, 2004 11:10 pm
znaczy - trzba kupić te z łożyskiem ale podkładek trza w pizdu??
-
hekselw

- Posty: 378
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
- Lokalizacja: lubin
Post
autor: hekselw » czw gru 16, 2004 7:13 pm
Podkładek trza dużo do tych z kulką. Jedna taka podładka we wrocławiu 3.20 więc lepiej od razu kupój dużo najgrubszych bo ja trzy razy dokupywałem z wymianą niema problemu. Może z regulacją sie tzreba nakręcić.
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » czw gru 16, 2004 7:40 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » śr sty 12, 2005 6:43 pm
Ogladalem dzisiaj te sworznie z lozyskiem i moim zdaniem nie jest to najlepszy patent - problem to samo lozysko i jego nie odpornosc na zabrudzenia. Jest niby oring zadezpieczajacy , ale o gory nie jest zabezpieczone. Wydaje mi sie , ze sworznie z kulka sa bardziej wytrzymale na katowanie w terenie.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr sty 12, 2005 9:10 pm
i tu sie mylisz
kolesie co smigaja na rajdach nie chca sworzni z kulka bo za słabe

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » śr sty 12, 2005 11:17 pm
niechce marudzić ale nadal nic nie wiem, czyli co lepsze

. Założe te tańsze czyli stary typ i po problemie, ale gadałem z kumplem ostatnio to wymiana nie jest taka hop siup, rozwiartak potrzebny itp. Narazie jest zimno a koło chyba nie odpadnie

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » czw sty 13, 2005 9:52 am
zadam tylko jedno pytanie czy uzywasz uaza do rajdów

???????

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » czw sty 13, 2005 12:16 pm
ja mam z kulką 2godziny roboty i potrzeba troche blaszek regulacyjnych
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » czw sty 13, 2005 12:57 pm
Siema
Mam ten kulkowy typ i sa super. Regulacja bez problemowa porzez wyciaganie podkładek, na jakość też nie narzekam. Półtora roku katuje fure ostro na 33 clach i amorkach ze stara a sworznie wytrzymują. Gorąco polecam i pozdrawiam.
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw sty 13, 2005 1:19 pm
A jak się sprawują te sworznie stożkowe łożyskowane? Użytkuje to ktoś? I jakieś wrażenia?
Kasprol! Może Ty coś wiesz, tylko nie chcesz powiedzieć

Władek - Kraków
-
romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: romanowicz_z3 car469b » czw sty 13, 2005 1:20 pm
cichy rzeszow pisze: (...) ale o gory nie jest zabezpieczone.
Przecież którędyś musisz tam kalamidką napaćkać smaru nie?
poza tym na opakowaniu ruskie napisały, że te sworznie są wodoodporne

W sumie kłócił się nie będę, bo jeszcze ich nie założyłem, ale słyszałem bardzo dobre opinie na ich temat, od człowieka co na nich jeździ i jest z nich extremalnie zadowolony...
Tzarrr!!
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » czw sty 13, 2005 4:31 pm
tomekuaz pisze:Siema
Mam ten kulkowy typ i sa super. Regulacja bez problemowa porzez wyciaganie podkładek, na jakość też nie narzekam. Półtora roku katuje fure ostro na 33 clach i amorkach ze stara a sworznie wytrzymują. Gorąco polecam i pozdrawiam.
a mosty ci wytrzymują? jakie masz w nich przełożenie?
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » czw sty 13, 2005 6:11 pm
Mam szybie przełozenia teraz. Nie pamiętam ilości zębów. Te wolne zęby są jakby cieńsze i inaczej wyprofilowane, sypały się co 2-3 miesiace. Teraz śmigam na szybkich i jest lux, wytrzymuja od sierpnia lub września.
Półośkę ukręciłem tylko raz, przednią po upadku z hopy. Tylne się trzymają. Planuje blokadę załozyć na tył ale nie wiem czy wytrzyma te koła i duzo większą moc. Wie ktoś?
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » czw sty 13, 2005 7:38 pm
orginalne przełorzenie to 8/41 i grubosc talerza 25 lub 27 mm zukowskie 9/41 talerz chudszy o 2mm
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw sty 13, 2005 7:47 pm
Chopy! Nie miejci mi za złe, że się wtrącam, ale ten temat jest o sworzniach, szkoda, żeby zboczył na talerze ataku, zęby małe i duże itp.
Aktualne pytanie:
kto jeździ na sworzniach stożkowych i jakie ma w związku z tym odczucia 
Władek - Kraków
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw sty 13, 2005 7:50 pm
Władek pisze:Chopy! Nie miejci mi za złe, że się wtrącam, ale ten temat jest o sworzniach, szkoda, żeby zboczył na talerze ataku, zęby małe i duże itp.
Aktualne pytanie:
kto jeździ na sworzniach stożkowych i jakie ma w związku z tym odczucia 
Powołać spec komisję do spraw sworzni

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości