Grzejnik nagrzewnicy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Grzejnik nagrzewnicy

Post autor: gri74 » pn gru 20, 2004 10:12 pm

Panowie
czy ktos moze kiedyś zakładał do uaza grzejnik nagrzewnicy od dodatkowego ogrzewania w nysie? :D
Bo mój oryginalny nie przetrzymał tych mrozów a u sasiada sie wala niepotrzebny, może i by pasował?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn gru 20, 2004 11:36 pm

Chyba za krótki :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Grzejnik nagrzewnicy

Post autor: JaFuzz » wt gru 21, 2004 7:58 am

gri74 pisze:Panowie
czy ktos moze kiedyś zakładał do uaza grzejnik nagrzewnicy od dodatkowego ogrzewania w nysie? :D
Bo mój oryginalny nie przetrzymał tych mrozów a u sasiada sie wala niepotrzebny, może i by pasował?
Hej! mam założona taką nagrzewnicę z nyski ... hmmm... hiba z nyski... tez sie walała po warsztacie to zaadoptowałem. Ma ona dwa wiatraki elektryczne i hula całkiem niexle. Na wężu doprowadzającym wode założyłem zawór kulowy tak coby załączać grzejkę dopiero jak woda przekroczy 80 stopni. Mam to ustrojstwo zamontowane na prawym tylnym nadkolu, lekko pod skosem, więc jak załączam to z przodu dmucha nagrzewnica oryginalna a z tyłu nyskowa... i jest ciepełko. 8)
Vandall1 pisze:Chyba za krótki
hmmm... mój grzejnik ma długość z lekka 50cm a może i ciut więcej... nie wiem jak jest w uazie...
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt gru 21, 2004 8:26 pm

To raczej grzejnik z "Forda Siren"
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » śr gru 22, 2004 7:03 pm

Nie wiem czy myslimy o tym samym, ale ja chce zalozyc na zime grzejnik taki , ktory byl kiedys montowany w nysach - "towosach". Montaz prosty , wydajnosc wystarczajaca no i po zimie mozna latwo zdemontowac.

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » czw gru 23, 2004 10:48 pm

Ja taką nagrzewnicę włożyłem pod tylną kanapę. Dwa wentylatory i żaden mróz mi nie straszny. Uważam że to bardzo dobry patent.
Widziałem też taką nagrzewnicę w osobowym transit-cie. Ciepełko jak w tropiku.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 24, 2004 1:09 am

I ja tak mam zamiar zrobić . skleiłem oryginalna nagrzewicę a od nysy zamontuje gdzies z tyłu
:D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt gru 24, 2004 9:10 am

gri74 pisze:I ja tak mam zamiar zrobić . skleiłem oryginalna nagrzewicę a od nysy zamontuje gdzies z tyłu
:D
domotaj sobie jeszcze po drodze na wężach zwykłay kran kulowy z motylkiem, cobyś mógł włączać tylną grzejkę dopiero jak się silnik nagrzeje.... inaczej trwa to pioruńsko długo...
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » pt gru 24, 2004 9:31 am

Planuje zakup chlodnicy z dwoma elektrowentylatorami z diesla i uazowskiej chlodnicy mowie precz.Zaslonieta chlodnica plus elektrowentylatory gwarantuja szybkie nagrzanie silnika.Mala nysowska nagrzewnice instaluje w Uazach miedzy przednimi fotelami (pionowo).Uf... bedzie goraco !

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz gru 26, 2004 10:58 am

Ja mam założoną chłodnicę od aro, jest szersza i niższa od uazowej, tak, że wchodzą na nią dwa elektrowiatraki od osobówki (jeden poldek, drugi tawria) i w porównaniu z orginalną chłodnicą i wiatrakiem na stałe nagrzewa się bardzo szybko, przed chłodnicą jest też orginalna żaluzja, a objętość cieczy jest może nawet większa niż w oryginale.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt sty 04, 2005 4:03 pm

a ja dam 1 zukowska nagrzewnice pod siedzenie...albo pomiedzy fotele..kiedys tak zrobie
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt sty 04, 2005 4:23 pm

uazowska nagrzewnica budowana była z myślą o syberii więc po co jakieś dziwne patenty - przeczyść orginała (udrożnij zawór , przewody i samą nagrzewnicę ) w uazie przy sprawnie działającym ogrzewaniu , przy minus 20 jest ciepło (nawet przy nieszczelnej plantece )

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » wt sty 04, 2005 4:36 pm

Taka Nyso-Żukowa nagrzewnica do tej pory wsadzana jest do Honkerów pomiędzy przednimi siedzeniami a przedziałem towarowo - osobowym. Jak chodzi razem z przednią nagrzewnicą to w środku robi się sauna.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt sty 04, 2005 4:45 pm

racja- oryginal zostawic a dodatkowa dac coby mrozonek nie wozic zamiast pasazerow, a nie wysuwajac jej (w przypadku malej nagrzewnicy) z pomiedzy foteli nie tracimy miejsca na pace - jesli ktos demontuje na eskapady letnie lawke z siedzonkami (jak w moim przypadku)
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » wt sty 04, 2005 10:40 pm

Borman ! Jak w Uazach nagrzewnice maja byc sprawne jesli wiekszosc to auta kilkunastoletnie lub starsze.Ile moze kosztowac nowy wklad do nagrzewnicy ?

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr sty 05, 2005 3:31 pm

kiedy chodziłem do szkoły to w rozdziale ,, układ chlodzenia '' było coś o sodzie kaustycznej !??!
.......do ,,babcia '' - nowe wkłady to gdzieś w krakowie sprzedają , a za używkę to na najbliższym rajdzie flaszeczkę musielibyśmy obalić ..............acha - mam prawie nówkę ale nowy typ- wraz z obudową i chyba z wentylatorem.

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » śr sty 05, 2005 6:31 pm

borman pisze:uazowska nagrzewnica budowana była z myślą o syberii więc po co jakieś dziwne patenty - przeczyść orginała (udrożnij zawór , przewody i samą nagrzewnicę ) w uazie przy sprawnie działającym ogrzewaniu , przy minus 20 jest ciepło (nawet przy nieszczelnej plantece )
no ja swoja nagrzewnice potraktowalem szlifierka katowa , znaczy sie wypier... i w tej chwili jedynym slusznym rozwiazaniem jest zalozenie tej z nysy lub zuka.

tak na marginesie jezeli zima bedzie taka jak do tej pory to nagrzewnica jest mi zbedna :)

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz sty 09, 2005 10:14 am

Kaloryfer nagrzewnicy pasuje od Warszawy (mam właśnie taki) ale raczej trudno taki dostać 8) .
Jak wam się spisuje ogrzewanie w połączeniu z instalacją gazową, bo ja mam wpięty gaz równolegle w obwód nagrzewnicy i jest raczej zimno :evil: ale nie wiem czy to jest powód ??
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

oldi_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: sob sty 22, 2005 8:55 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: oldi_s » sob sty 22, 2005 9:46 pm

Didymos pisze:Kaloryfer nagrzewnicy pasuje od Warszawy (mam właśnie taki) ale raczej trudno taki dostać 8) .
Jak wam się spisuje ogrzewanie w połączeniu z instalacją gazową, bo ja mam wpięty gaz równolegle w obwód nagrzewnicy i jest raczej zimno :evil: ale nie wiem czy to jest powód ??
Może to być powód, bo żeby odparować LPG trzeba bardzo dużo energii cieplnej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości