aparat zapłonowy
Moderator: Student
aparat zapłonowy
witam
padł mi aparat zapłonowy przerywaczowy więc wymontowałem go. Tylko popełniłem błąd i wyjąłem go wraz z napędem. Jak mam włożyć napęd żeby wszystko grało? Proszę o podpowiedź jutro mam zamiar to poskładać do kupy.
padł mi aparat zapłonowy przerywaczowy więc wymontowałem go. Tylko popełniłem błąd i wyjąłem go wraz z napędem. Jak mam włożyć napęd żeby wszystko grało? Proszę o podpowiedź jutro mam zamiar to poskładać do kupy.
Re: aparat zapłonowy
jak wyjołeś to tak samo wkładasz


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: aparat zapłonowy
ha ha ha
ta płetwa - napęd nie jest sztywna więc tu może być problem. Dlatego pytam jak to poskładać.
ta płetwa - napęd nie jest sztywna więc tu może być problem. Dlatego pytam jak to poskładać.
Re: aparat zapłonowy
tylko viagra może pomócropuch15 pisze:ha ha ha
ta płetwa - napęd nie jest sztywna więc tu może być problem. Dlatego pytam jak to poskładać.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: aparat zapłonowy
dzięki za merytoryczną odpowiedź
- morte36
-
- Posty: 830
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: aparat zapłonowy
Przyzwyczaisz się. Bądź cierpliwy a uzyskasz odpowiedź.
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
Re: aparat zapłonowy
Płetwa nie powinna być problemem, klucz do sukcesu to właściwe ustawienie wałka pompy oleju, w który owa płetwa wchodzi.
Przy okazji trzeba wziąć poprawkę na to, że przy wkładaniu tego ustrojstwa koło zębate obróci się o pewien kąt.
W instrukcji jest chyba nawet rysunek obrazujący pod jakim kątem ustawić wałek, żeby ułatwić sobie życie
Przy okazji trzeba wziąć poprawkę na to, że przy wkładaniu tego ustrojstwa koło zębate obróci się o pewien kąt.
W instrukcji jest chyba nawet rysunek obrazujący pod jakim kątem ustawić wałek, żeby ułatwić sobie życie

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: aparat zapłonowy
Ja tam zawsze przy takiej operacji zdejmowałem miskę olejową i nie było problemów z trafieniem płetwą w napęd pompy.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
Re: aparat zapłonowy
Trafić od razu aby było ok. to jak z lotto. 

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: aparat zapłonowy
walczyłem czasem mi się odezwał, stawiałem tak jak napisali w "mądrej książce" i d..a. tylko strzela jak nie w wydech to w gaźnik. To po prostu jakaś pierestroyka jest!
Re: aparat zapłonowy
....rozumie, że wstawiłeś aparat i dalej problem z zapłonem ? Co zrobiłeś ?.....
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: aparat zapłonowy
Jest taka możliwość, że obróciłeś aparat o 180 stopni. Poprzekładaj kable naprzemiennie (chyba, kurcze jak to już dawno było
) i powinien zagadać. 


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: aparat zapłonowy
dziś dałem wolne bolszewikowi, ponieważ musiałem odrobić pańszczyznę. Jutro kolejny dzień zmagań. Zacznę od początku zapewne gdzieś popełniłem czeski błąd/
Re: aparat zapłonowy
braci czechów w to nie mieszaj jak sam spitoliłeś



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: aparat zapłonowy
co nie mieszaj, ktoś musi być winny! muszę jeszcze raz wszystko przejrzeć. Najgorzej, że mój mechanik dwa dni temu z balnicy wyszedł i nie bardzo żeby w warsztacie sie grzebał
Re: aparat zapłonowy
Jakby obrócił o 180 stopni to by nie kichał ani też nie strzelał. Nie ma takiej możliwości.
Natomiast prawdopodobnie pomylił kolejność zapłonu. Sam kąt wstępnego wyprzedzenia zapłonu też na pewno nie wyregulowany, no ale najpierw trzeba uruchomić, zagrzać i stoboskopem ustawić.
Natomiast prawdopodobnie pomylił kolejność zapłonu. Sam kąt wstępnego wyprzedzenia zapłonu też na pewno nie wyregulowany, no ale najpierw trzeba uruchomić, zagrzać i stoboskopem ustawić.
Nie ważne czym lecz gdzie i z kim!
Re: aparat zapłonowy
....trzeba, po prostu zacząć wszystko po kolei......reszta będzie ok 

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: aparat zapłonowy
Będzie kichał i strzelał.wojteusz pisze:Jakby obrócił o 180 stopni to by nie kichał ani też nie strzelał. Nie ma takiej możliwości.
Natomiast prawdopodobnie pomylił kolejność zapłonu. Sam kąt wstępnego wyprzedzenia zapłonu też na pewno nie wyregulowany, no ale najpierw trzeba uruchomić, zagrzać i stoboskopem ustawić.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: aparat zapłonowy
Jeżeli wałek aparatu będzie obrócony dokładnie o 180 stopni to będzie cisza.Balu-Balu pisze:Będzie kichał i strzelał.
Nie ważne czym lecz gdzie i z kim!
Re: aparat zapłonowy
dziś zacząłem od początku powolutku i chodzi. Nie powiem miałem pomoc ale najważniejsze że robi. W środę na ustawieniach się walnąłem.
dzięki wszystkim za dobre słowo.
dzięki wszystkim za dobre słowo.
Re: aparat zapłonowy
Nie mam zamiaru się kłócić. Widocznie mi zachowywał się odmiennie lub nie było 180 stopniu u mnie lub u Ciebie.wojteusz pisze:Jeżeli wałek aparatu będzie obrócony dokładnie o 180 stopni to będzie cisza.Balu-Balu pisze:Będzie kichał i strzelał.

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: aparat zapłonowy
Nie no, na żadne kłótnie się nie piszę również, zresztą nie po to piszę, żeby się przemądrzać ani kłócić tylko wyjaśnić sprawę.
Jeśli przy prawidłowo ustawionym aparacie zamienimy przewody wysokiego napięcia "na krzyż" czyli po 180 stopni to iskra będzie się pojawiać w fazie wydechu niespalonej mieszanki, a więc bez ciśnienia. Nie ma prawa nic strzelać. Czyli tak samo jeśli przy montażu wałek obrócimy o pół obrotu.
Natomiast przy przestawieniu przewodów o 90 stopni (typowe pomylenie kolejności zapłonu) będzie strzelać w wydech lub dolot...
Może również strzelać jeśli przy montażu odwróconego wałka w aparacie mocno pomylimy wstępne położenie aparatu.
Jeśli przy prawidłowo ustawionym aparacie zamienimy przewody wysokiego napięcia "na krzyż" czyli po 180 stopni to iskra będzie się pojawiać w fazie wydechu niespalonej mieszanki, a więc bez ciśnienia. Nie ma prawa nic strzelać. Czyli tak samo jeśli przy montażu wałek obrócimy o pół obrotu.
Natomiast przy przestawieniu przewodów o 90 stopni (typowe pomylenie kolejności zapłonu) będzie strzelać w wydech lub dolot...
Może również strzelać jeśli przy montażu odwróconego wałka w aparacie mocno pomylimy wstępne położenie aparatu.

Nie ważne czym lecz gdzie i z kim!
Re: aparat zapłonowy
A ta płetwę,żeby nie opadała przy montazu,to się zapałką lub innym mini drewienkiem ustala,a nie sciaga miskę 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 1
- Rejestracja: śr mar 09, 2016 5:12 pm
Re: aparat zapłonowy
Mam pytanie jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość 
Mam oryginalny nowy sinik do UAZA silnik model 421 pojemność 2,89 dm z gaźnikiem K 151 chcę wyregulować pod ten silnik i gaźnik aparat zapłonowy
pytanie 1 jaka powinna być przerwa w aparacie zapłonowym
pytanie 2 kąt
sinik w układzie 1-2-4-3
Posiadam radziecką instrukcję obsługi lecz nie wiele z niej umiem rozczytać, proszę o pomoc
kontakt piotrbohdanowicz@wp.pl (lub na łamach forum)

Mam oryginalny nowy sinik do UAZA silnik model 421 pojemność 2,89 dm z gaźnikiem K 151 chcę wyregulować pod ten silnik i gaźnik aparat zapłonowy
pytanie 1 jaka powinna być przerwa w aparacie zapłonowym
pytanie 2 kąt
sinik w układzie 1-2-4-3
Posiadam radziecką instrukcję obsługi lecz nie wiele z niej umiem rozczytać, proszę o pomoc
kontakt piotrbohdanowicz@wp.pl (lub na łamach forum)
- cornmencita
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:48 pm
Re: aparat zapłonowy
Siemano,
A przywitał sie w przywitajce?
Re - pytanie 1 jaka powinna być przerwa w aparacie zapłonowym -
(0,35 mm - 0,45mm)
Re - pytanie 2 kąt
wyprzedzenia zapłonu? Ustawienie wyprzedzenia zaplonu - patrz:
http://www.remek4x4.opty.com.pl/instruk ... 02.html#in
Jak sie ma lampe strobo i obrotomierz to mozna sprawdzic czy regulatory podcisnieniowy i odsrodkowy dzialaja prawidlowo-
http://www.remek4x4.opty.com.pl/instruk ... 91.html#in
oraz
http://www.remek4x4.opty.com.pl/instruk ... 93.html#in
pozdrawiam,
Raf
A przywitał sie w przywitajce?
Re - pytanie 1 jaka powinna być przerwa w aparacie zapłonowym -
(0,35 mm - 0,45mm)
Re - pytanie 2 kąt
wyprzedzenia zapłonu? Ustawienie wyprzedzenia zaplonu - patrz:
http://www.remek4x4.opty.com.pl/instruk ... 02.html#in
Jak sie ma lampe strobo i obrotomierz to mozna sprawdzic czy regulatory podcisnieniowy i odsrodkowy dzialaja prawidlowo-
http://www.remek4x4.opty.com.pl/instruk ... 91.html#in
oraz
http://www.remek4x4.opty.com.pl/instruk ... 93.html#in
pozdrawiam,
Raf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość