Strona 1 z 1

Buhana

: ndz sty 24, 2016 8:27 pm
autor: mcs0
chodzi za mną taki projekt i odczepic się nie może :)
uaz 452 na mostach z GRa i maszynownią z K160 SD33T+skrzynia+reduktor w zestawie(to przez Patryka...bo nie ma lepszego motoru jak 3.3 ;) )
będzie jeździło? hmm źle sformuowałem pytanie...jak bardzo ujowo to będzie jeździło :D
Obrazek

Re: Buhana

: ndz sty 24, 2016 8:36 pm
autor: Mroczny
a co za różnica jaką budę przyczepisz do nissana?

zrób na spodzie gr 4.2 i nie będziesz musiał nic rzeźbić.. a jak musi byc resor - zrób na k260. tanio wyrwiesz przytomne auto

Re: Buhana

: ndz sty 24, 2016 8:55 pm
autor: Ingrid
Tanio przytomne k260 ? :wink: Buda wygnita, rama w ostatnim momencie przed masakrą, silnik rd28, czyli ten którego nie chce, i mosty te których nie chce.. A więc jesli już to 160tka 3.3.td, i może mosty od niego wystarczą ? Albo sam zespół napędowy plus mosty gr. Roboty w .uj, ale efekt błb fajny :)2

Re: Buhana

: ndz sty 24, 2016 9:11 pm
autor: Mroczny
a wcale nie..

rd28t w k260 kręci się niżej i głowice podskakują mniej..
resor paraboliczny daje większy komfort

silnik lżejszy więc nie jest to kowadło nurkujące nosem

przez niepopularność łatwo o nieofrołdowany egzemplarz z końca produkcji..

wiele machin fajnie na tym siada - od cejotów po jakieś inne zabytkowe syfy którym sprężyna nie przystoi..

Re: Buhana

: ndz sty 24, 2016 9:24 pm
autor: Zbowid
A jaki cel, powód takiego motania? Dostępność, taniość? Jakoś mi się nie kojarzy...

Re: Buhana

: ndz sty 24, 2016 9:48 pm
autor: Ingrid
Mroczny pisze:a wcale nie..

rd28t w k260 kręci się niżej i głowice podskakują mniej..
resor paraboliczny daje większy komfort

silnik lżejszy więc nie jest to kowadło nurkujące nosem

przez niepopularność łatwo o nieofrołdowany egzemplarz z końca produkcji..

wiele machin fajnie na tym siada - od cejotów po jakieś inne zabytkowe syfy którym sprężyna nie przystoi..
Ok, nie mówie że nie, ale autor chciał sd33 i mosty parcha, więc spręzyna.. Swoją drogą też wolę stare dobre kowadło pasujące klimaten do uaza, a co do zawieszenia to jak już się upadlać taką ilością roboty, to poszedłbym w spręzynę, z powodów oczywistych :wink:

Re: Buhana

: ndz sty 24, 2016 9:56 pm
autor: Patryk 160
A na cholerę Ci te gliniane mosty od GR ?

jak już to bierz całe podwozie od 160siątki

lżejsze i gatunkowo lepsze mosty , diflokiem się nie podniecaj bo nie ma czym .

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 11:47 am
autor: Didymos
Gdyby nie gówniana jakość ram z patrola, to najlepszym patentem byłoby motanie na gotowej ramie, ale znalezienie zdrowej sztuki, to wyczyn nie lada.
Rama z uaza przynajmniej nie gnije, na dodatek buhanka ma zupełnie proste podłużnice, a partol, jak wiadomo, dosyć fikuśnie powyginane, dopasowanie tego wymagałoby sporej gimnastyki.
Rozstaw osi w 452 to zaledwie 2,3 m, najbliżej tego jest k160, tylko większość już zgniła :)21

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 11:50 am
autor: Patryk 160
Didymos pisze:......
Rozstaw osi w 452 to zaledwie 2,3 m, najbliżej tego jest k160, tylko większość już zgniła :)21
majster, one dziś są w lepszym stanie niż gu3 i gu4

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 12:02 pm
autor: Didymos
W to akurat nie wątpię.
W listopadzie rozstałem się z k160 a.d. '83 i ramę miało całkiem przyzwoitą, ale ile jeszcze takich zostało...

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 12:32 pm
autor: Mroczny
trzy

stoją u Patryka
:)21

Ja bym w takiej zmocie nie babrał za bardzo - im bliżej serii tym większa szansa na powodzenie misji. Musi być patrol? Kup jakąś dyskotekę po dachu czy cokolwiek i przykręć tę budę.

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 7:39 pm
autor: Maras
Każdy projekt z ogóra to rzeźba wyższego rzędu. Problemy będą ze wszystkim, choćby poprowadzenie drążków zmiany biegów bo skrzynia będzie 1,5m za kierowcą. Oryginalne zawieszenie od razu do wywalenia-na ostrych wykrzyżach resory potrafią wyskoczyć z mocowań. Przeszczep mostów też nie pójdzie bezproblemowo, trzeba będzie rzeźbić z wąsem przy zwrotnicy bo drążek kierowniczy jest równoległy do ramy.

Projekt ciekawy tylko po podliczeniu wszystkich kosztów może wyjść że taniej byłoby kupić 303.
Obrazek

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 8:20 pm
autor: mcs0
hmm... czyli podsumowujac mosty z K plus klekot merca to max w co warto inwestowac swoj czas i gotowke:)
...chyba ze wyrwac w dobrej cenie afgany i pojsc w te strone...radzieckiej mysli

takie volvo jest mega z tym ze cena od ktorej zaczynają się pojawiac jakieś egzemplarze sięga 25k pln

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 8:43 pm
autor: Maras
Diesel to nie najlepszy pomysł do tego wynalazku a jeśli już to raczej andoria (mniej kolizji ze wszystkim), afgany też nie podejdą bezinwazyjnie.

Re: Buhana

: pn sty 25, 2016 10:02 pm
autor: Ingrid
mcs0 pisze:hmm... czyli podsumowujac mosty z K plus klekot merca to max w co warto inwestowac swoj czas i gotowke:)
...chyba ze wyrwac w dobrej cenie afgany i pojsc w te strone...radzieckiej mysli

takie volvo jest mega z tym ze cena od ktorej zaczynają się pojawiac jakieś egzemplarze sięga 25k pln
A budowa takiego ogóra wyjdzie taniej niż 25 tysia ? Z pewnością nie jeśli ma to coś sobą reprezentować. A takie volvo przynajmniej jest sprzedawalne, i to raczej z zyskiem po latach.

Re: Buhana

: pt sty 29, 2016 1:47 pm
autor: cezii
Koncepcja warta długiego i skrupulatnego przeliczenia. Zestaw napędowy patrola jest bardzo długi. W zwykłym uazie silnik patrola wchodzi w gródź a biegi to co najmniej 2 rząd foteli. Nie lepiej zestaw napędowy zaadoptować od jakiegoś busika plus afgany. Były takie mitsubishi z napędem 4x4. Łatwiej by było to wszystko poukładać.

Re: Buhana

: pt sty 29, 2016 3:02 pm
autor: messix
Tylko wkladajac w buhanke te 25k masz juz konkretny sprzet, a kupujac volvo za 25k to drugie tyle wlozysz zeby to jakos jezdzilo. Tyle ze oczywiscie bez jebania sie z przerobkamiz patentami itp
wiec albo ktos ma hajs albo czas :D