Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Moderator: Student
Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Czy ktoś wie od jakiego gaźnika będzie pasował zawór pływakowy do K131. Wymieniłem już 2 nowe zawory. Ciągle ten sam problem - zawór źle zamyka i nie można ustawić poziomu paliwa. Pływak szczelny. Czy ktoś może zakładał przewód powrotny z gaźnika do baku?
- dmuchawiec
-
- Posty: 123
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
to jest proste jak budowa cepa, nie ma co kombinować z innych gaźników
Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87
Uaz 315126 '87
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
To znaczy co trzeba zrobić?
- dmuchawiec
-
- Posty: 123
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Instrukcje oglądnąć tam są rysunki, a nawet przeczytać
Albo odholowac do mechanika
Albo dizla kupić, tam nie ma gaźnika
Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87
Uaz 315126 '87
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Toś pomógł



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Mechanika od uaza w tych czasach...yhy
Gaźnik możesz rozebrać ?
To nie jest rocket science. Jeśli pływak leży swobodnie w komorze, to naciska na zaworek i zamyka dopływ paliwa. Dmuchaj ustami w wejście paliwa do komory ( pływak opuszczony) i zobacz, czy powietrze się gdzieś wydostaje spod zaworka.
Jesli zawór nowy, a problem jest, to pozostaje: źle podgięty pływak lub uszkodzenie korpusu gaźnika.
Dla jasności wytłumacz mi co się dzieje u ciebie z poziomem paliwa.

Gaźnik możesz rozebrać ?
To nie jest rocket science. Jeśli pływak leży swobodnie w komorze, to naciska na zaworek i zamyka dopływ paliwa. Dmuchaj ustami w wejście paliwa do komory ( pływak opuszczony) i zobacz, czy powietrze się gdzieś wydostaje spod zaworka.
Jesli zawór nowy, a problem jest, to pozostaje: źle podgięty pływak lub uszkodzenie korpusu gaźnika.
Dla jasności wytłumacz mi co się dzieje u ciebie z poziomem paliwa.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
A tego zaworka to się nie docierało pastą zaworową?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Tego zaworka się nie dociera,na końcu stożka w rowku powinien być maleńki oring
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Bachus8 - dzięki za podpowiedź. Kupiłem następny zaworek na którym był oring i na razie odpukać poziom jest w porządku.
Dziwi minie tylko dlaczego na poprzednich zaworkach tego oringo nie było. na końcu zaworka była coś w rodzaju kulki. Może inna produkcja.
Gdyby fabrycznie gaźnik miał wyprowadzony przewód powrotny nadmiaru paliwa to zaworek pływakowy miałby łatwiej utrzymać prawidłowy poziom paliwa.
Pozdrawiam
Dziwi minie tylko dlaczego na poprzednich zaworkach tego oringo nie było. na końcu zaworka była coś w rodzaju kulki. Może inna produkcja.
Gdyby fabrycznie gaźnik miał wyprowadzony przewód powrotny nadmiaru paliwa to zaworek pływakowy miałby łatwiej utrzymać prawidłowy poziom paliwa.
Pozdrawiam
Re: Gaźnik k131 - zawór pływakowy
Jednak wszystko trzeba składać z serwisówką.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości