Strona 1 z 2
uazowolga a lpg
: wt sty 25, 2005 5:39 pm
autor: moralez
otoz wlasnie jak wyglada spalanie LPG po zalozeniu wolgowskiej glowicy i koletkorow na silnik uaza, rosnie ? maleje ? to samo

a i pytanie czy potrzeba przekladac walek rozrzadu

z gory dzieki za odpowiedz

: wt sty 25, 2005 5:59 pm
autor: Dragunov
kumplowi ciaglo do 17 litrow ale jak bede wiedzial dokladnie to dam znac (silnika nie robil tylko z wolgi wkomponowal) potem cos z gaznikiem z lady motal ale nie wiem jak to sie skonczylo.
: wt sty 25, 2005 6:04 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
: wt sty 25, 2005 6:06 pm
autor: moralez
romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie

: wt sty 25, 2005 6:15 pm
autor: jose
fachowo sformulowane pytanie do fachowca
pozdr
jose
: wt sty 25, 2005 6:25 pm
autor: luk
romanowicz_z3 car469b pisze:
Gaz to około 100 oktanów...
Bardzej koło 110. Chyba 108 dokładnie
: wt sty 25, 2005 6:55 pm
autor: MOC
wojtekd pisze:romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie

po zmianie nic nie bedzie tak jak dawniej, zuzycie wzrosnie, halas tez i tylko czekac na spektakularne BUM....

: wt sty 25, 2005 6:57 pm
autor: moralez
MOC pisze:wojtekd pisze:romanowicz_z3 car469b pisze:wałki mają te same,
Gaz to około 100 oktanów... Silnik uaza był odprężony i przystosowany do marnych paliw 72 oktany, wołga pracowała na LO 82 i miała wyższy stopień sprężania... Będzie pomykać lepiej (kolektor i konstrukcja) a i pewnie spalanie przez to spadnie...
Jaśniej powiedzą ci magistrowie tutejsi.
MOC jak to bedzie

po zmianie nic nie bedzie tak jak dawniej,
zuzycie wzrosnie, halas tez i tylko czekac na spektakularne BUM....

to juz wiemy co u ciebie

a co myslisz o woldze

: wt sty 25, 2005 7:00 pm
autor: MOC
na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

: wt sty 25, 2005 7:01 pm
autor: moralez
yyyyyyyyyyy
to wkladam 2,3 mb

: wt sty 25, 2005 7:03 pm
autor: MOC
sugerowalbym 2.4D z mesia 123.....

: wt sty 25, 2005 7:04 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

wołga pojazd wojskowy
brawo

: wt sty 25, 2005 7:06 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
MOC pisze:sugerowalbym 2.4D z mesia 123.....

zaczyna się wieloletnia dyskusja
jaki silnik do uaza

: wt sty 25, 2005 7:07 pm
autor: MOC
romanowicz_z3 car469b pisze:MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

wołga pojazd wojskowy
brawo

ty umiesz czytac...

: wt sty 25, 2005 7:09 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
MOC pisze:romanowicz_z3 car469b pisze:MOC pisze:na pewno bedzie lepiej, o ile masz dobra wolge badz podzespoly od niej, rowniez i zuzycie paliwo powinno byc mniejsze, w koncy w uazie jako pojezdzie wojskowym nikt za bardzo sie z tym nie liczyl, to mialo dojechac nie wazne na czym....

wołga pojazd wojskowy
brawo

ty umiesz czytac...

a i owszem

WYBACZ MI

: wt sty 25, 2005 7:11 pm
autor: MOC
znaj moja litosc.....

: wt sty 25, 2005 8:44 pm
autor: CLIMBER
: wt sty 25, 2005 9:16 pm
autor: MOC
przeciez prosil o laske....zreszta kazdy moze miec swoj slaby dzien....

: wt sty 25, 2005 11:40 pm
autor: Zbowid
Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!
Jężeli dasz wwiertke to dupa mokra - spytaj Kpeugota. Jeżeli dasz mikser to juz lepiaj i mozna trochę oszczędzić. Pzry silniku Uaz + głowica Wołga splanowana o 4 mm ( czyli dopręzona ) przy prędkościach do 80 km/h spalania poniżej 14 l

!!.
Jazda z prędkościami rzedu 90 - 110 km/h spalanie w granicach 19-20L.
Przetestowne, sprawdzone wiarygodne!
: wt sty 25, 2005 11:52 pm
autor: MOC
Zbowid pisze:Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!!.....
ej no Zbowid nie mow nam, ze rodzaj silnika nie ma decydujacego wplywu na ilosc spalanego paliwa, bo to juz troche Lemem zalatuje mi.....

: śr sty 26, 2005 12:09 am
autor: moralez
Zbowid pisze:Panowie tak na prawdę to rodzaj silnika ma drugoplanową rolę - ważniejsze jest w jaki sposób aplikowana jest mieszanka!!
Jężeli dasz wwiertke to dupa mokra - spytaj Kpeugota. Jeżeli dasz mikser to juz lepiaj i mozna trochę oszczędzić. Pzry silniku Uaz + głowica Wołga splanowana o 4 mm ( czyli dopręzona ) przy prędkościach do 80 km/h spalania poniżej 14 l

!!.
Jazda z prędkościami rzedu 90 - 110 km/h spalanie w granicach 19-20L.
Przetestowne, sprawdzone wiarygodne!
nad mikserem bede musial pomyslec, bo narazie mam wwiertke, ale mam pytanie.... jakie efekty da splanowanie orginalnej glowicy ( ok 2,5 mm) i zalozenie okralgych kolektorow (z uaza, nie z wolgi)

: śr sty 26, 2005 12:27 am
autor: Zbowid
Rodzaj silnika miałem na mysli wołga lub uaz.
Założenie głowicy z okrągłymi kolektorami po pierwsze poprawi wydajność głowicy ( przy założeniu że to jest ta z najwiekszymi zaworami) a tym samym parametry spalania -= lepsze napełnianie mieszanka mniejsza komora spalania, lepsza wentylacja - przy okragłych kolektorach lepsze zasysanie i wydalanie - mniejsze opory.
: śr sty 26, 2005 12:28 am
autor: Zbowid
No i lepisj splanowac okóło 4 mm. Uzyskujesz wtedy spręzanie rzędu 11 anie 7,5 jak jest w rginale - konsekwencja - wał i korbowody
Ale jeżdzi znacznie lepiej

: śr sty 26, 2005 12:54 am
autor: moralez
dla mnie 2,5 bedzie optimum bo nie mam zamiaru robic tlokow i walu. a chodzi mi glownie o to zeby zmniejszyc mu apetyt na lpg, oraz przy okazji polepszyc troszke osiagi

: śr sty 26, 2005 9:13 am
autor: romanowicz_z3 car469b
wojtekd pisze:dla mnie 2,5 bedzie optimum bo nie mam zamiaru robic tlokow i walu. a chodzi mi glownie o to zeby zmniejszyc mu apetyt na lpg, oraz przy okazji polepszyc troszke osiagi

jeżeli miałeś kwadratowy kolektor, to nie wymienisz na okrągły

musiałbyś kupić nową głowicę uaza i wtedy zakładać okrągły
pozdrawiam