Jeszcze raz o wspomaganiu!!! Tym razem od Poloneza!!!!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Jeszcze raz o wspomaganiu!!! Tym razem od Poloneza!!!!

Post autor: Piotr Pająk » wt lut 01, 2005 11:34 pm

Witam!!! czy ktoś montował wspomaganie od Poloneza? Widziałem raz taki patent w Uazie ale nie było czasu się przyjrzeć ale podobno działało dobrze!!. Chyba warto pokombinować bo cena całego zestawu wraz z przekładnią, przewodami, i pompą to na Słomczynie wydatek rzędu 100zł :P :P :P :)2 a wszystko jak nowe!!!! Co wy na to?

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr lut 02, 2005 8:09 am

jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz, ale jak widziales i testowales i to w dodatku robilo to czemu nie...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr lut 02, 2005 8:30 am

A nie zasłabe???? MB sprawdzone pół polski smiga na nich

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr lut 02, 2005 8:42 am

radykalne ciecie kosztow....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » śr lut 02, 2005 9:43 am

Artur pisze:A nie zasłabe???? MB sprawdzone pół polski smiga na nich
To zostaje drugie pół do śmigania na polozenowskim :)21
A tak poważnie to może być słabe, ale nie widziałem. Może jak 100zt kosztuje to kupie i jak nie będzie sie nadawać to dziakowi do poldomira właduje.
Lepiej już chyba z przekłądnią od bety kombinować, też takie do uazów montują

www.polonez.prv.pl -> tu możecie sie zaptyać na forum jak to robi, ale nie znalazłem tam żeby narzekali

Po trzecie jak wszytko kosztuje 100zt to można wymieniać :)21
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » śr lut 02, 2005 11:26 am

Przekładnia od poldomira wygląda solidniej od orginalnej Uazowej przy czym na pewno nie trzeba ciąć ramy!! ani odwracać obrotów a przy tym jest wydajniejsze niż od mietka. W poldomirze kierownica chodzi aż za lekko!! Nie wiem tylko czy nie trzeba dorobić dłuższego wąsa żeby starczyło skrętu. Pokombinuje jak pójdzie gładko zamieszczę fotki.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr lut 02, 2005 1:11 pm

Piotr Pająk pisze:Przekładnia od poldomira wygląda solidniej od orginalnej Uazowej przy czym na pewno nie trzeba ciąć ramy!! ani odwracać obrotów a przy tym jest wydajniejsze niż od mietka. W poldomirze kierownica chodzi aż za lekko!! Nie wiem tylko czy nie trzeba dorobić dłuższego wąsa żeby starczyło skrętu. Pokombinuje jak pójdzie gładko zamieszczę fotki.
No lzej tylko targa az 13tki koła pod naciskiem 1,5 silnika a nie 300D klamota itd. A bedzie targac jeszcze ciezsze koła i to to połowy wjeb w błoto

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » śr lut 02, 2005 1:34 pm

porob foty, wyprobuj, cenowo super ale tez sie zastanawiam czy wyda....
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » śr lut 02, 2005 6:44 pm

powinno wydać ten co to założył chwalił że lekko mu się kręci. Tylko nie mam z nim kontaktu a z rajdami na pewno nie ma on wiele wspólnego (na marginesie poldomir ma koła 14' a w truckach są 15' silnik 1,9d też wiele mniej nie waży jak np. dwulitrowy diesel mesia)

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » śr lut 02, 2005 7:25 pm

a moze zastosuj sprawdzone rozwiazanie?
chłopaki proponują mietka , ja bejcę....
auto 2 tony na 33 calach i lux jest
jak cos to fotki też mam co i jak zrobić
koszt materiałów pompa, przekładnia , przewody zbiorniczek na płyn- 300
czasami spokojny sen więcej warty niz te 200 różnicy :)
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » śr lut 02, 2005 7:41 pm

tomekuaz pisze: czasami spokojny sen więcej warty niz te 200 różnicy :)
pozdrawiam
sen tylko pozornie jest spokojny, w razie wypadku taka zmota to kryminał

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » śr lut 02, 2005 8:14 pm

Jazda na orginalnych ruskich laczkach w takich warunkach pogodowych jak za oknem też śmierdzi kryminałem albo nieszczęściem.....
Dobrze wykonana przeróbka która wytrzymuje katowanie w terenie nie jest bardziej niebezpieczna niż kierowca na ruskich gumach z hamulcami na 3 pedał i zamglonymi szybami ....
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » śr lut 02, 2005 8:29 pm

ale biegly moze miec inne zdanie :roll:
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr lut 02, 2005 8:34 pm

wojtekd pisze:ale biegly moze miec inne zdanie :roll:

O to to, panie.... I wówczas co? Dupencja zbita. Fakt świadomości posiadania nieautoryzowanych przeróbek w układzie kierowniczym to już jest umyślność naruszenia zasad w ruchu lądowym i w zależności od finalnego skutku nawet loch nie jest wykluczony.
To takie krótkie przypomnienie dla koncepcji wspomagania z przedłużanym wąsem. :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » śr lut 02, 2005 8:52 pm

Biegli zawsze mają rację, niestety. Oni robią swoje a 90% z nas robi swoje.. taki lajf
Oficjalnie jestem na NIE wszelkim przeróbką :)21
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » śr lut 02, 2005 9:05 pm

A ja jednak poprosze zdjęcia wspomy od bejcy. :lol:

thx


A tak poztym to pwinno sie dać jakoś autoryzować te przeróbki...jedziesz do stacji diagnostyczej tam ci badają i wbijają że jest dobrze i już nikt nie może sie do ciebie przyczepić
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » śr lut 02, 2005 9:40 pm

Władek pisze:O to to, panie.... I wówczas co? Dupencja zbita. Fakt świadomości posiadania nieautoryzowanych przeróbek w układzie kierowniczym to już jest umyślność naruszenia zasad w ruchu lądowym
ciach!

a przekładnia kierownicza która ma luz 1/4 obrotu i sie wężem autkiem śmiga... to jest gitowa ? hehehe fakt... oryginalna :)21
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » śr lut 02, 2005 10:01 pm

wlaśnie ja mam taką w swoim, tylko luz wynosi pełny obrót kierownicy po czym zaczyna się tak ciężko kręcić że i pilot musi się porządnie przyłożyć :P . dlatego zacząłem myśleć o wspomaganiu po taniości!!!! a popsuła się raptownie na wyścigu równoległym u Zebry w Sochaczewie!!!! a wcześniej nie miała rzadnego luzu i kręciłasię lekko!!!

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw lut 03, 2005 1:06 am

no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » czw lut 03, 2005 7:59 am

Piotr Pająk pisze:wlaśnie ja mam taką w swoim, tylko luz wynosi pełny obrót kierownicy po czym zaczyna się tak ciężko kręcić że i pilot musi się porządnie przyłożyć :P . dlatego zacząłem myśleć o wspomaganiu po taniości!!!! a popsuła się raptownie na wyścigu równoległym u Zebry w Sochaczewie!!!! a wcześniej nie miała rzadnego luzu i kręciłasię lekko!!!
Pewno kulki się sypnęłt w rolce... można toto regenrować przez założenie nowych kulek... niewiele roboty ale i efekt krótkotrwały :(
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » czw lut 03, 2005 8:01 am

Dragunov pisze:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40846358 jakos licho wyglada...
Rany jk dla mnie to cienizna.... nawet po wielkości... może jak na poldka to jest duże ale jak zanabędziesz i przystawisz do sprzeta co ma większość części dużych i ciężkich to będzie wyglądało jeszcze mniejsze :lol:
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Piotr Pająk
 
 
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 09, 2004 1:52 pm
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: Piotr Pająk » czw lut 03, 2005 4:31 pm

uwierzcie mi że na żywo wygląda zdecydowanie lepiej i jest większ od uazowej (niewiele większa alę większa :D ). co prawda uazowa nie jest wspomagana.

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » czw lut 03, 2005 5:35 pm

Foty od tomka są tutaj -> http://kuchar.desk.pl/lukasz/wspomagani ... 0tomekuaz/

To mi sie o wiele bardzej podoba niż z poldomira i lepiej pasuje niż mesia-dużo prostrzy montarz.

@ tomekuaz-> ile kosztuje takie wspomaganie razem z pompą itp.??
co z wąsem, trzeba przerabiać, jesli tak to jak???
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » czw lut 03, 2005 5:56 pm

wspomaganie w tradolocie ledwo ciagnie a ty chcesz je do uaza zapodac :o :o :o :o :o :o :o
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » czw lut 03, 2005 6:20 pm

Witam
Przekładnię z pompą , zbiorniczkiem i przewodami, wszystko skręcone z płynem kupiłem za 300 zł. Do tego dochodzi koszty blachy majstra i pracy własnej.
Jeśli chodzi o wąś to jest spawany z dwuch : wileowpus BMw i 3 cm od niego dospawany jest wąś ż przekładni którą miałem wcześniej. Dłogośc dopasowana na aucie. Między dwiema częściami wąsa wkręcona szpilka i całosc zespawana sensownie( majstrów mam co na gazociagu robili )
No :)21
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości