



Moderator: Student
To zostaje drugie pół do śmigania na polozenowskimArtur pisze:A nie zasłabe???? MB sprawdzone pół polski smiga na nich
No lzej tylko targa az 13tki koła pod naciskiem 1,5 silnika a nie 300D klamota itd. A bedzie targac jeszcze ciezsze koła i to to połowy wjeb w błotoPiotr Pająk pisze:Przekładnia od poldomira wygląda solidniej od orginalnej Uazowej przy czym na pewno nie trzeba ciąć ramy!! ani odwracać obrotów a przy tym jest wydajniejsze niż od mietka. W poldomirze kierownica chodzi aż za lekko!! Nie wiem tylko czy nie trzeba dorobić dłuższego wąsa żeby starczyło skrętu. Pokombinuje jak pójdzie gładko zamieszczę fotki.
wojtekd pisze:ale biegly moze miec inne zdanie
ciach!Władek pisze:O to to, panie.... I wówczas co? Dupencja zbita. Fakt świadomości posiadania nieautoryzowanych przeróbek w układzie kierowniczym to już jest umyślność naruszenia zasad w ruchu lądowym
Pewno kulki się sypnęłt w rolce... można toto regenrować przez założenie nowych kulek... niewiele roboty ale i efekt krótkotrwałyPiotr Pająk pisze:wlaśnie ja mam taką w swoim, tylko luz wynosi pełny obrót kierownicy po czym zaczyna się tak ciężko kręcić że i pilot musi się porządnie przyłożyć. dlatego zacząłem myśleć o wspomaganiu po taniości!!!! a popsuła się raptownie na wyścigu równoległym u Zebry w Sochaczewie!!!! a wcześniej nie miała rzadnego luzu i kręciłasię lekko!!!
Rany jk dla mnie to cienizna.... nawet po wielkości... może jak na poldka to jest duże ale jak zanabędziesz i przystawisz do sprzeta co ma większość części dużych i ciężkich to będzie wyglądało jeszcze mniejszeDragunov pisze:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40846358 jakos licho wyglada...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości