Strona 1 z 2
Jeszcze raz o wspomaganiu!!! Tym razem od Poloneza!!!!
: wt lut 01, 2005 11:34 pm
autor: Piotr Pająk
: śr lut 02, 2005 8:09 am
autor: MOC
jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz, ale jak widziales i testowales i to w dodatku robilo to czemu nie...

: śr lut 02, 2005 8:30 am
autor: Artur
A nie zasłabe???? MB sprawdzone pół polski smiga na nich
: śr lut 02, 2005 8:42 am
autor: MOC
radykalne ciecie kosztow....

: śr lut 02, 2005 9:43 am
autor: luk
Artur pisze:A nie zasłabe???? MB sprawdzone pół polski smiga na nich
To zostaje drugie pół do śmigania na polozenowskim
A tak poważnie to może być słabe, ale nie widziałem. Może jak 100zt kosztuje to kupie i jak nie będzie sie nadawać to dziakowi do poldomira właduje.
Lepiej już chyba z przekłądnią od bety kombinować, też takie do uazów montują
www.polonez.prv.pl -> tu możecie sie zaptyać na forum jak to robi, ale nie znalazłem tam żeby narzekali
Po trzecie jak wszytko kosztuje 100zt to można wymieniać

: śr lut 02, 2005 11:26 am
autor: Piotr Pająk
Przekładnia od poldomira wygląda solidniej od orginalnej Uazowej przy czym na pewno nie trzeba ciąć ramy!! ani odwracać obrotów a przy tym jest wydajniejsze niż od mietka. W poldomirze kierownica chodzi aż za lekko!! Nie wiem tylko czy nie trzeba dorobić dłuższego wąsa żeby starczyło skrętu. Pokombinuje jak pójdzie gładko zamieszczę fotki.
: śr lut 02, 2005 1:11 pm
autor: Artur
Piotr Pająk pisze:Przekładnia od poldomira wygląda solidniej od orginalnej Uazowej przy czym na pewno nie trzeba ciąć ramy!! ani odwracać obrotów a przy tym jest wydajniejsze niż od mietka. W poldomirze kierownica chodzi aż za lekko!! Nie wiem tylko czy nie trzeba dorobić dłuższego wąsa żeby starczyło skrętu. Pokombinuje jak pójdzie gładko zamieszczę fotki.
No lzej tylko targa az 13tki koła pod naciskiem 1,5 silnika a nie 300D klamota itd. A bedzie targac jeszcze ciezsze koła i to to połowy wjeb w błoto
: śr lut 02, 2005 1:34 pm
autor: Dragunov
porob foty, wyprobuj, cenowo super ale tez sie zastanawiam czy wyda....
: śr lut 02, 2005 6:44 pm
autor: Piotr Pająk
powinno wydać ten co to założył chwalił że lekko mu się kręci. Tylko nie mam z nim kontaktu a z rajdami na pewno nie ma on wiele wspólnego (na marginesie poldomir ma koła 14' a w truckach są 15' silnik 1,9d też wiele mniej nie waży jak np. dwulitrowy diesel mesia)
: śr lut 02, 2005 7:25 pm
autor: tomekuaz
a moze zastosuj sprawdzone rozwiazanie?
chłopaki proponują mietka , ja bejcę....
auto 2 tony na 33 calach i lux jest
jak cos to fotki też mam co i jak zrobić
koszt materiałów pompa, przekładnia , przewody zbiorniczek na płyn- 300
czasami spokojny sen więcej warty niz te 200 różnicy

pozdrawiam
: śr lut 02, 2005 7:41 pm
autor: maruda
tomekuaz pisze:
czasami spokojny sen więcej warty niz te 200 różnicy

pozdrawiam
sen tylko pozornie jest spokojny, w razie wypadku taka zmota to kryminał
: śr lut 02, 2005 8:14 pm
autor: tomekuaz
Jazda na orginalnych ruskich laczkach w takich warunkach pogodowych jak za oknem też śmierdzi kryminałem albo nieszczęściem.....
Dobrze wykonana przeróbka która wytrzymuje katowanie w terenie nie jest bardziej niebezpieczna niż kierowca na ruskich gumach z hamulcami na 3 pedał i zamglonymi szybami ....
pozdrawiam
: śr lut 02, 2005 8:29 pm
autor: moralez
ale biegly moze miec inne zdanie

: śr lut 02, 2005 8:34 pm
autor: Władek
wojtekd pisze:ale biegly moze miec inne zdanie

O to to, panie.... I wówczas co? Dupencja zbita. Fakt świadomości posiadania nieautoryzowanych przeróbek w układzie kierowniczym to już jest umyślność naruszenia zasad w ruchu lądowym i w zależności od finalnego skutku nawet loch nie jest wykluczony.
To takie krótkie przypomnienie dla koncepcji wspomagania z przedłużanym wąsem.

: śr lut 02, 2005 8:52 pm
autor: tomekuaz
Biegli zawsze mają rację, niestety. Oni robią swoje a 90% z nas robi swoje.. taki lajf
Oficjalnie jestem na NIE wszelkim przeróbką

: śr lut 02, 2005 9:05 pm
autor: luk
A ja jednak poprosze zdjęcia wspomy od bejcy.
thx
A tak poztym to pwinno sie dać jakoś autoryzować te przeróbki...jedziesz do stacji diagnostyczej tam ci badają i wbijają że jest dobrze i już nikt nie może sie do ciebie przyczepić
: śr lut 02, 2005 9:40 pm
autor: JaFuzz
Władek pisze:O to to, panie.... I wówczas co? Dupencja zbita. Fakt świadomości posiadania nieautoryzowanych przeróbek w układzie kierowniczym to już jest umyślność naruszenia zasad w ruchu lądowym
ciach!
a przekładnia kierownicza która ma luz 1/4 obrotu i sie wężem autkiem śmiga... to jest gitowa ? hehehe fakt... oryginalna

: śr lut 02, 2005 10:01 pm
autor: Piotr Pająk
wlaśnie ja mam taką w swoim, tylko luz wynosi pełny obrót kierownicy po czym zaczyna się tak ciężko kręcić że i pilot musi się porządnie przyłożyć

. dlatego zacząłem myśleć o wspomaganiu po taniości!!!! a popsuła się raptownie na wyścigu równoległym u Zebry w Sochaczewie!!!! a wcześniej nie miała rzadnego luzu i kręciłasię lekko!!!
: czw lut 03, 2005 1:06 am
autor: Dragunov
: czw lut 03, 2005 7:59 am
autor: JaFuzz
Piotr Pająk pisze:wlaśnie ja mam taką w swoim, tylko luz wynosi pełny obrót kierownicy po czym zaczyna się tak ciężko kręcić że i pilot musi się porządnie przyłożyć

. dlatego zacząłem myśleć o wspomaganiu po taniości!!!! a popsuła się raptownie na wyścigu równoległym u Zebry w Sochaczewie!!!! a wcześniej nie miała rzadnego luzu i kręciłasię lekko!!!
Pewno kulki się sypnęłt w rolce... można toto regenrować przez założenie nowych kulek... niewiele roboty ale i efekt krótkotrwały

: czw lut 03, 2005 8:01 am
autor: JaFuzz
Rany jk dla mnie to cienizna.... nawet po wielkości... może jak na poldka to jest duże ale jak zanabędziesz i przystawisz do sprzeta co ma większość części dużych i ciężkich to będzie wyglądało jeszcze mniejsze

: czw lut 03, 2005 4:31 pm
autor: Piotr Pająk
uwierzcie mi że na żywo wygląda zdecydowanie lepiej i jest większ od uazowej (niewiele większa alę większa

). co prawda uazowa nie jest wspomagana.
: czw lut 03, 2005 5:35 pm
autor: luk
Foty od tomka są tutaj ->
http://kuchar.desk.pl/lukasz/wspomagani ... 0tomekuaz/
To mi sie o wiele bardzej podoba niż z poldomira i lepiej pasuje niż mesia-dużo prostrzy montarz.
@ tomekuaz-> ile kosztuje takie wspomaganie razem z pompą itp.

co z wąsem, trzeba przerabiać, jesli tak to jak???
: czw lut 03, 2005 5:56 pm
autor: Kasprol
: czw lut 03, 2005 6:20 pm
autor: tomekuaz
Witam
Przekładnię z pompą , zbiorniczkiem i przewodami, wszystko skręcone z płynem kupiłem za 300 zł. Do tego dochodzi koszty blachy majstra i pracy własnej.
Jeśli chodzi o wąś to jest spawany z dwuch : wileowpus BMw i 3 cm od niego dospawany jest wąś ż przekładni którą miałem wcześniej. Dłogośc dopasowana na aucie. Między dwiema częściami wąsa wkręcona szpilka i całosc zespawana sensownie( majstrów mam co na gazociagu robili )
No
