jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » pn lut 07, 2005 12:51 am
czy sa w uazach stosowane dwa rodzaje mostow tzn szybki i wolny? Slyszalem ze w wersji mikrobus jest szybki a np w 469 jest wolny.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » pn lut 07, 2005 2:30 am
Sa dwa ptrzelozenia ale zaleznosc nie jest taka prosta. Są i 469 na "szybkich". Z tym ze z ta szybkosc to jest 10% roznicy

-
moralez
-

- Posty: 2454
- Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
- Lokalizacja: włocławek
Post
autor: moralez » pn lut 07, 2005 2:48 am
moze chodzi tylko o roznice polegajaca na tym ze 469( nie 469b ) mialy afgany a 452 zwykle mosty )23

ZG 5.2 96r.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn lut 07, 2005 8:44 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » pn lut 07, 2005 11:13 am
wlasnie te 10% daje mi popalic poniewaz nie wiedzac o tym kupilem ogorka z wolnym w tyle a szybszym w przodzie. Ten wolny z tylu padl, wiec wyremontowalem i dopiero wtedy okazalo sie ze z przodu jest szybszy.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
Wojtek_K

- Posty: 2384
- Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wojtek_K » pn lut 07, 2005 11:50 am
8x41 i 9x41 obydwa wystepują w uazach szybkie zazwyczaj stosowała milicja wolne wojsko ale to tylko przybliżona reguła, a w teren polecam wolne
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00

-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » pn lut 07, 2005 2:51 pm
ub40 pisze:wlasnie te 10% daje mi popalic poniewaz nie wiedzac o tym kupilem ogorka z wolnym w tyle a szybszym w przodzie. Ten wolny z tylu padl, wiec wyremontowalem i dopiero wtedy okazalo sie ze z przodu jest szybszy.
Z tylu i z przodu musisz miec to samo, czyli dwa szybkie lub dwa wolne. Inaczej to mieszanka wybuchowa.
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » pn lut 07, 2005 3:12 pm
Wybuchowa ale na twardym. Osobiscie znam UAZ-a (wiejski wół roboczy) ktory ma z tylu 7/41 (wolniejszy niz wolny UAZ) a z przodu szybki czyli 8/37 . Ale przod jest wlaczany tylko w blocie lub sniegu. Zeby sie nie stresowac planowane jest zalożenie na przod mniejszych kolek

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn lut 07, 2005 3:40 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » pn lut 07, 2005 4:43 pm
Prawda? Polak potrafi

Sam sie zdziwilem ale pomysl po glebszym przemysleniu jest genialny bo praktycznie bezinwestycyjny.
Wymiana zebow w moscie ze wzgledow finansowych i technicznych nie wchodzi na razie w gre, a przy przebiegach typu parenaście kilometrow raz na pare dni niczego wiecej nie potrzeba

-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » pn lut 07, 2005 4:47 pm
Wojtek_K pisze:8x41 i 9x41 obydwa wystepują w uazach
Moim zdaniem sa:
8x41 (wolne - 5.125)
i
8x37 (szybkie - 4,625)
9x41 to nie slyszalem
-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » pn lut 07, 2005 6:15 pm
Adampio pisze:Wybuchowa ale na twardym. Osobiscie znam UAZ-a (wiejski wół roboczy) ktory ma z tylu 7/41 (wolniejszy niz wolny UAZ) a z przodu szybki czyli 8/37 . Ale przod jest wlaczany tylko w blocie lub sniegu. Zeby sie nie stresowac planowane jest zalożenie na przod mniejszych kolek

Tylko czemu to wszystko ma sluzyc. Na lekcje fizyki to sie nie chodzilo tylko na wagary? Fizyki nie oszukasz, wybuchnie i kropka.

To tylko kwestia czasu.
Tylko czy takie motanie sie oplaci

Jak wybuchnie w jednym miejsu, to moze spowodowac reakcje lancuchowa. Najpierw naslabszu punkt, potem inne dostana w pier... i lezysz.
No ale przyznac trzeba.... To jest dopiero zmota

-
hekselw

- Posty: 378
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
- Lokalizacja: lubin
Post
autor: hekselw » pn lut 07, 2005 6:19 pm
jest troche inaczej 8/41 i 9/41 to uazowe
8/37 i 10/41 to tarpana które i tak pasują prawie

UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lut 07, 2005 7:18 pm
Ja z kolei slyszalem o trzech przelozeniach 8/41 , 9/41, 8/37. Jest jeden koles z Gliwic ktory zna to na pamiec i on twierdzil ze sa trzy chociaz ja zawsze slyszalem o dwoch. Hmm

cos widze ze z tym trzecim przelozeniem to bedzie tak jak z tymi mostami hipoidalnymi wszyscy szlyszeli ale nikt ich nie widzial na zywo

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » pn lut 07, 2005 7:19 pm
hekselw pisze:jest troche inaczej 8/41 i 9/41 to uazowe
8/37 i 10/41 to tarpana które i tak pasują prawie

Ciekawe więc dlaczego na Uazbuce jest inaczej?
http://www.uazbuka.ru/most.htm#grper
wedlug tego zródla kola mają albo 37 albo 41 "zub" a przeliczajac przelożenie w obu przypadkach wychodzi że walek ma zebow "osiem"?
-
Miras M
-

- Posty: 845
- Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
- Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: Miras M » pn lut 07, 2005 8:28 pm
z tego co wiem to w uazach były trzy przełożenia: 37/8 (4,625); 41/8 (5,125) i afgan (5,38 )... a 41/9 (4,556) to ja mam w hiluxie

same starocie
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » pn lut 07, 2005 8:30 pm
orginalny uaz 8/41 4 satelity, zuk nysa stary typ 8/41 2 satelity i te dyfry pasują jak orginał bo na takich jezdze , uaz nowsze 8/37, nowszy zuk nysa 9/41 i te tez pasują. Róznica jest w gróbosci kół talerzowych tzw koronek do ataku 8/41 gróbosc 27mm 9/41 gróbosc 25mm wiem bo sam sie natym przejechałem jak zmieliłem przedni most bo korony na pierwszy zut oka są identyczne i most składałem kilka razy bo luz był zaduzy i w koncu pomierzyłem gróbosci i wyszło ze 2mm brakuje.
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lut 07, 2005 8:38 pm
a wiesz czemu był luz bo w zuku sa plycej osadzone bieznie łozysk stozkowych i stad caly problem. Wiem bo tez to przerabialem

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » pn lut 07, 2005 10:02 pm
Bart03 pisze:a wiesz czemu był luz bo w zuku sa plycej osadzone bieznie łozysk stozkowych i stad caly problem. Wiem bo tez to przerabialem

przeczytaj dokładnie jeszcze raz co napisałem

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn lut 07, 2005 10:12 pm
cykor pisze:.......
Tylko czemu to wszystko ma sluzyc. Na lekcje fizyki to sie nie chodzilo tylko na wagary? Fizyki nie oszukasz, wybuchnie i kropka.

To tylko kwestia czasu.

...
Eee tam, pitolicie hipolicie
całego rajda objechałem na różnych mostach
tył afgan, przód gazikowy
co poniektórzy, wyrokowali mi wybuch zaraz po starcie .
ale co prawda to prawda na asfalcie przodu nie zapinałem

LJ 70
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » wt lut 08, 2005 11:31 am
Teraz wlasnie wyremontuje sobie przedni poniewaz juz podchodzi pod remont i bede mial oba jednakowe. Wracajac do poprzednich wypowiedzi kolegow to faktycznie na twardym mialem problem z wylaczeniem napedu przedniego a na blotku lub sniegu szczegolnie jazda byla bardzo dobra.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
cykor
-

- Posty: 145
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
- Lokalizacja: Warszawa i nie
Post
autor: cykor » wt lut 08, 2005 2:09 pm
Mag69 pisze:cykor pisze:.......
Tylko czemu to wszystko ma sluzyc. Na lekcje fizyki to sie nie chodzilo tylko na wagary? Fizyki nie oszukasz, wybuchnie i kropka.

To tylko kwestia czasu.

...
Eee tam, pitolicie hipolicie
całego rajda objechałem na różnych mostach
tył afgan, przód gazikowy
co poniektórzy, wyrokowali mi wybuch zaraz po starcie .
ale co prawda to prawda na asfalcie przodu nie zapinałem

a co odwagi zabaklo?
-
Kruszon00
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 20, 2005 7:03 pm
- Lokalizacja: z kapusty a potem z Gdańska
Post
autor: Kruszon00 » ndz mar 06, 2005 8:08 pm
Witam
Mam pytanko

czy podkładki regulacyjne pod łożyska główne tylnego mostu można zastąpić podkładkami od żuka

Kruszon
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz mar 06, 2005 10:02 pm
Na 99% tak

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » ndz mar 06, 2005 11:59 pm
Na 1% nie

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości