Rêczny w uazie :)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Rêczny w uazie :)

Post autor: KleryK » czw lut 17, 2005 12:53 am

Wiêc nie dzia³a :)
Czy ³±twe do zrobienia
i od czego pasuj± szczêki :)

A te wide³ki ju¿ ma maksa s± skrêcone :) wiêc tylko rozebraæ bemben zostaje.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » czw lut 17, 2005 9:18 am

u mnie też nie działał przez 2 lata, kiedyś zacągnąłem sobie ręczny i zapominając pojechałem, po 3 kilometrach kupa dymu w środku i auto iść nie chciało. Potem reczny był jakbym w ścianę walnął :D :o . tera znowu się straciłwięc muszę powtórzyć zabieg :lol: Był olejem zarzucony :)4

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw lut 17, 2005 9:38 am

nabij okładziny i po ptakach
a pasują od uaza :lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » czw lut 17, 2005 10:11 am

jak sie olej dostał to wymien sobie simering i po sprawie a szczenki nie sa takie drogie okładziny tym bardziej :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » czw lut 17, 2005 10:50 am

ja nabiłem od mb 207/307 i troszkle je pilnikiem spiłowałem bo były zagrube :D powinny tez pasowac okładziny od golfa 1 lub 2 muszisz to spr
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lut 17, 2005 12:54 pm

i nalezy pamietać że najpierw się reguluje srubą rozporowa na dole tarczy kotwicznej a pózniej na cięgnie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw lut 17, 2005 7:12 pm

To tam jest jeszcze jaka¶ regulacja ? Taka jak w bembnach hamulcowych ? :) Bo ja tego jeszcze nie rozbiera³em wiêc siê nie znam :)

Czy zeby wyregulowac lub wymeinic to trzeba odkrecaæ wa³ ? bo tak w instrukcji mojej to nie wyjasnione :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lut 17, 2005 9:38 pm

Tam jest taka sruba z "klinem" na koncu ktory rozpiera dwa bolce. Ot i cala regulacja. Nie trzeba odkrecac walu wystarczy podniesc jedno tylne kolo, zreszta luz na napedach jest taki ze tez da rade ustawic szczeki.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości