jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » śr mar 23, 2005 5:46 pm
Mam pytanie jaki simering jest na reduktorze na wyjściu przedniego wału

taki sam jak na wyjściu tylnego

czy inny. Może ktoś z was ma spisane wymiary z góry dzięki.

Legnica
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr mar 23, 2005 8:40 pm
napewno taki sam (jutro jak nie zapomne to podam wymiar )
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » śr mar 23, 2005 8:45 pm
To i ja sie zapytam : po wymianie simeringu dalej acz trochę mniej chlapie olejem.
Co moze byc przyczyną? I z jaka siłą dokręcic ta nakretkę koronowa?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr mar 23, 2005 8:58 pm
dokręcić trzeba z ,,siłą ''

a cieknie prawdopodobnie dlatego że jest podpracowana piasta (taki rowek na obwodzie piasty ) albo zaduży luz (słabo dokręcone albo łożyska do wymiany )
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » śr mar 23, 2005 9:23 pm
fi42-fi68x10x15,5, musi być specjalnie do UAZa ze względu na specyficzną konstrukcję, powodem cieknięcia jest rzeczywiscie rowek który się zrobił w miejscu wargi uszczelniacza. Można ewentualnie tak pokombinować, żeby nowy uszczelniacz pracował lekko przesuniety osiowo - np. lekko podszlifować i wbić głębiej.
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » śr mar 23, 2005 11:57 pm
OK. Dzięki za wymiary

ja mam jeszcze zarysowana piasta i to ona jest pewnie przyczyną wycieku

(simering na tylnym wale wygląda dobrze) czy rysę można jakoś zlikwidować

czy simering taki dostane w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami

czy tylko oryginał

można przetoczyć piastę

w celu zlikwidowania rysy czy piasta jest za twarda

Legnica
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw mar 24, 2005 9:00 am
maruda pisze:fi42-fi68x10x15,5, musi być specjalnie do UAZa ze względu na specyficzną konstrukcję, powodem cieknięcia jest rzeczywiscie rowek który się zrobił w miejscu wargi uszczelniacza. Można ewentualnie tak pokombinować, żeby nowy uszczelniacz pracował lekko przesuniety osiowo - np. lekko podszlifować i wbić głębiej.

specjalny. Przeciez oryginalny ma tylko dodatkowa warge pylowa i tyle. Normalny simering tez robi trzeba tylko profilaktycznie przyciac sprezynke o jakies 3mm i bedzie ladnie trzymal.
Cieknie bo ma albo luzy na łozyskach, albo luz na wieloklinoe flanszy, albo tak jak pisali rowek od simeringa.
Pozatym to te zasrane reduktory zawsze ciekna

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » czw mar 24, 2005 9:29 am
[quote]Pozatym to te zasrane reduktory zawsze ciekna [/quote]
A ja myślałem ze tylko mój ma taką przypadłość

W zasadzie to cieknie mi tylko tylny simering ale jak już mam zdjętą skrzynie z reduktor z auta to wymienię oba

hihi jadę po simeringi zobaczymy czy mają hihi

Legnica
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » czw mar 24, 2005 9:44 am
no tak uaz jak nie cieknie tz należy dolać oleju (bo już wyciekł )
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw mar 24, 2005 12:16 pm
yankee pisze:Pozatym to te zasrane reduktory zawsze ciekna
A ja myślałem ze tylko mój ma taką przypadłość

W zasadzie to cieknie mi tylko tylny simering ale jak już mam zdjętą skrzynie z reduktor z auta to wymienię oba

hihi jadę po simeringi zobaczymy czy mają hihi

Z simeringami nie ma zadnych problemow- prosty standardowy wymiar

Oczywiscie mowa o polskich bez pyłoweczki

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » czw mar 24, 2005 4:00 pm
Fakt simeringi dostałem identyczne ( dwu wargowe) bez problemu

po 4 pln za sztukę nawet zaoferowali mi jakiś ciekły metal do wypełnienia rysy na wałku

zobaczymy jak to się spisze

dzisiaj spróbuje złożyć wszystko może ktoś szanownych kolegów regenerował uszczelnienia tym ciekłym metalem

jak to się spisywało

i czy w ogóle warto sobie tym zawracać głowę

Legnica
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw mar 24, 2005 5:20 pm
Mnie to sie wydaje ze te plynne metale to wielka lipa. Pozatym gładz flanszy jest polerowana a jak na to nalozysz jakies ciekle swinstwo to bedzie gorzej niz bylo. Ja bym na twoim miejscu poprostu płycej osadzil simering i po sprawie. Prosta szybka i pewna robota

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw mar 24, 2005 5:23 pm
ciekawi mnie ,czy robiłoby jakby wsadzic dwa simery
Próbował ktos tego patentu?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw mar 24, 2005 5:27 pm
nie wejda

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » czw mar 24, 2005 6:09 pm
Możesz jeszcze spóbować wyjąć tą sprężynkę co znajduje się w simeringu skrócić ją troszkę i skręcić, wsadzić na miejsce i nie bdzie cieknąć. Ja tak zrobiłem na simeringu co się znajduje na pompie wodnej i przestało lecieć
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw mar 24, 2005 6:16 pm
benes pisze:Możesz jeszcze spóbować wyjąć tą sprężynkę co znajduje się w simeringu skrócić ją troszkę i skręcić, wsadzić na miejsce i nie bdzie cieknąć. Ja tak zrobiłem na simeringu co się znajduje na pompie wodnej i przestało lecieć
No nie mow. Naprawde

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » czw mar 24, 2005 9:40 pm
Zaryzykuję dzisiaj wysmarowałem piastę tym syfem jutro papierek 2000 i tokarka zobaczymy czy cos z tego będzie i co to jest warte

Legnica
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw mar 24, 2005 11:42 pm
widze ze masz sporo czasu zeby sie bawic, ja bym zrobil po mojemu

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
yankee

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am
Post
autor: yankee » pt mar 25, 2005 1:50 pm
Wyszło świetnie

zobaczymy co to jest warte hihi wałek po zasmarowaniu mazidłem hihi wyszlifowałem na tokarce wygląda jak nowy

wszystkie rysy wypełnione powierzchnia bez zastrzeżeń

zobaczymy jak długo i kiedy odpadnie od metalu

. Fakt czasu mam sporo hihi poddałem się składam potwora po Świętach
Legnica
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości