Koñcówka dr±¿ka kierowniczego

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Koñcówka dr±¿ka kierowniczego

Post autor: KleryK » ndz kwie 10, 2005 11:04 pm

Czy pasuje od ¿uka ? Czy warto UAZow± za 33z³ plus przesyl z allegro ?


Wogóle to potrzebuje poprzeczke dokrecana do ramy pod reduktor do UAZa , moze ktos ma ?
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » ndz kwie 10, 2005 11:51 pm

Było już o tym hihi sam o to pytałem :wink: http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight= Pasuje od żuka :)2 tylko trzeba zwrócić uwagę na gwint jest prawy i lewy w zależności od końcówki.
Legnica

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn kwie 11, 2005 1:47 am

Kup zukowska za 26 zeta bodaj w sklepie.
Mówisz o belce spinajacej ramę,czy o blasze do której jest czepniety reduktor?Mam jedno i drugie.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

Post autor: Mart » pn kwie 11, 2005 7:20 am

pasują nawet same sworznie w tych końcówkach (chyba tak one się nazywają), sam zmieniałem (mają tylko sposób mocowania inny
Ostatnio zmieniony wt kwie 12, 2005 6:42 am przez Mart, łącznie zmieniany 1 raz.
motanie...

KrzysztofM
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: czw gru 30, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Post autor: KrzysztofM » pn kwie 11, 2005 7:49 am

Pasują od Żuka ,a z lewym gwintem od Tarpana, a co do tych niby oryginałów sam kupiłem od braci ze wschodu blank nowe i okazało się ,że 2 szt. fabrycznie miały luz ktorego nie dało się skasować , a na giełdzie reklamacji nie uznają. Rozmawiałem z gościem co sprowadza części - ma sklep a nie stoisko-skrawek ziemi na giełdzie, ceny porównywalne i stwierdził ,że te częci na giełdzie to nie oryginały tylko podróbki robione przez pseudo warsztaty "rzemieslnicze" za wschodnią granicą.

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn kwie 11, 2005 11:04 pm

vandall1 pisze:Kup zukowska za 26 zeta bodaj w sklepie.
Mówisz o belce spinajacej ramê,czy o blasze do której jest czepniety reduktor?Mam jedno i drugie.

To jest bodajze jedyna czesc ramy przykrecana na sruby (pod reduktor) i wlasnie jej nie mam. Jezeli masz ja zbedna to bym odkupil :)

Pozdrawiam


P.S.

Jutro jade po ¿ukowsk± :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw kwie 14, 2005 9:29 pm

1,5 godziny czasu trwalo wyjecie koncowek drazka z przekladni kierowniczej i kola. Musialem uzyc ³omu dlugiego i mlota 5 kilowego i mojego 115kg cia³a by to wyrwac. Skonczylo sie ze uszkodzilem druga koncowke :) od walenia mlotem.

Jedna koncowka ta od przeklandi ma gwint bodajze prawy, a ta od kola ma lewy.

Kupilem te prawoskretna od zuka, lewoskretny wziac od tarpana ?

Kolejne pytanie to czy to naturalne ze drazek jest lekko wygiêty ?


Pozdrawiam
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » pt kwie 15, 2005 7:53 am

raczej nie bardzo

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pt kwie 15, 2005 12:10 pm

Drążek poprzeczny (ten pomiędzy kołami) jest na wysokości gruszki wygięty w celu "ominięcia" gruchy mostu, przy max skręcie w prawo.
Drążek kierowniczy (pomiędzy piastą, a mech. kier) powinien być prosty, ale jeżeli był mocno ekspluatowany w terenie - zwłaszcza na hopkach, to potrafi się wygiąć w pałąk pod wpływem uderzeń resora, zwłaszcza, jeżeli było coś kombinowane z zawieszeniem (lift).
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » ndz kwie 17, 2005 2:06 pm

Koñcówkê tê z lewym gwintem dorwa³em od Krisiego. i za³o¿y³em i pasuje i ³adnie chodzi wszystko.

Chodzi³o mi o dr±¿ek kierowniczy :) sorki ze nei sprecyzowalem.
Wiec jezeli mam owe wygiecie to go wymienic ? Owe wygiêcie nie jest du¿e mo¿e 1cm od lini prostej ale nie wiecej.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » ndz kwie 17, 2005 2:20 pm

pewnie, że lepiej jak jest prosty:-) Ale jak nie przeszkadza w skręcaniu i jeździe to nie powinno nic się dziać nadzwyczajnego (biorąc tak na zdrwoy rozum).

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Re: Końcówka drążka kierowniczego

Post autor: jac.uaz » wt kwie 19, 2005 12:28 pm

[quote="KleryK"]Czy pasuje od żuka ? Czy warto UAZową za 33zł plus przesyl z allegro ?

Witam serdecznie.
Pytanie czy pasuje. Na pewno tak. Ale czy końcówka drążka od zuka bądź Tarpana jest lepsza od Uazowej. Napewno nie. Po pierwsze Uazowe końcówki można smarować (co daje wiekszą trwałość), po drugie: mają możliwość kasowania luzu, po trzecie mozna do nich kupić komplety remontowe i za połąwę ceny masz w pełni sprawną końcówkę. Moje końcówki mają całe lata świetlne i dopiero utraciły możliwość kasowania luzu więc je zmieniam ale na rosyjskie. Ale rób jak uważasz. Ja jeżdżę Uazem a nie żukiem. 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości