
Mam dość juz tej mojej...
Moderator: Student
BMW ma bardzo drobny wieloklin. Moge przymierzyc czy bedzie pasowac. Co prawda mam kolo z e28 ale z tego co pmietam wszystkie BM-ki maja taki sam wieloklin (chybagri74 pisze:A najbardziej to chodzi mi o wieloklin.Słyszałem że od bmw e30 pasuje,ale nie jestem pewien...
tez to widzalem ale i tak na poczatku wszyscy szukali bolu w przekladnikuki469 pisze:to musisz dobrać, ostatnio widziałem jak gość w rzece stracił kierownice, miał od beczki i zerwało wieloklin bo był wsadzony na chama, dobrze że nie w miescie albo gdzieś na wiadukcie
A ta korba to Ci jeszcze kuku nie zrobiła?Wg mnie do dupy pomysł to jest.CLIMBER pisze:a ja nigdy w zyciu nie chce innej niz oryginalna mam korbe i gruby pokrowiec w kolorze khaki jest bardzo wygodna i ogólnie zajefajna mimo ze w piwnicy mam 3 ramienna skórzana kierownice momo
vandall1 pisze:A ta korba to Ci jeszcze kuku nie zrobiła?Wg mnie do dupy pomysł to jest.CLIMBER pisze:a ja nigdy w zyciu nie chce innej niz oryginalna mam korbe i gruby pokrowiec w kolorze khaki jest bardzo wygodna i ogólnie zajefajna mimo ze w piwnicy mam 3 ramienna skórzana kierownice momo
Wystarczy wspomaganie.
Kierownica?Przede wszystkim zgodna z wieloklinem...
W uazie bez wspomagania-miałem od lublina
W wynalazkach:jakies przykręcane z odpowiednimi nabami.
Czesto układ kierowniczy buduje na bazie kolumny zuk,polonez,honker.Żadnych innych wynalazków,chocby ze wzgledu na dostępność części i krzyżaków np.Poza tym bardzo ładnie pasuja tu przełączniki zespolone i nawet stacyjki z blokadą.Mozna też w miare przyzwoicie zastosować osłony plastykowe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości