blok silnika starego typu
Moderator: Student
blok silnika starego typu
jestem posiadaczem nominalnego bloku do uaza. jest to blok z tulejami <pływajacymi > i nie wiem czy da sie z nim cos zrobic oprucz oddania na złom hehe . da sie go komus opchnąc za cene wiekszą od ceny złomu aluminium????? wszystkich zainteresowanych prosze o odpowiedz
Ja mam dwa silniki na starym bloku.
Jeden wyremontowany - czeka na wlzenie a drugi aktualnie jezdzi w uazie. i przyznam ze dziala to i spelnia swoje zadania.
tak wiec daj cyna na gieldzie - przeciez to sa darmowe ogloszenia - moze komus sie przyda.
Jeden wyremontowany - czeka na wlzenie a drugi aktualnie jezdzi w uazie. i przyznam ze dziala to i spelnia swoje zadania.
tak wiec daj cyna na gieldzie - przeciez to sa darmowe ogloszenia - moze komus sie przyda.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki 
Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...

Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...
Granat to wpadnij i zobacz jak sie na tym jezdzi i sie zdziwisz, zreszta nei pamietam czy jezdziles ze mna uazem czy nie.uhu hu jezdzisz na tym?? ja słyszałem ze tego typu bloki strasznie ciekną i sa do d.......
Bo porownujac wszystkie uazy jakie jezdzily na Hernikowe imprezy to jakos moj bym najbardziej niezawodny ze wszystkich.
Filtro oleju tez byl przykrecany do takie jak tonazywasz rurki, ale teraz pokaze ci inny jeszcze starszy wynalazek i udowodnie ze jezdzi i to nie najgorzej - w porownaniu to innych znanych ci uazow z imprez
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
jakie gimnastyki masz na mysliSebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki
Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...

bo u mnie sa albo zwykle uszczelnienia jakie fabryka przewidziala, albo czerwony sylikon i od dluzszego czasu nic nie kapie, a na bagnecie zawsze cos tam jest

ZG 5.2 96r.
Jak remont robisz przecinakiem i młotkiem to nie będzie ciekło a lało zrób to porządnie a kilkadziesiąt tysięcy przejedziesz i nadal będzi suchy jakie to trudne w zrozumieniu ręce opadająSebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki
..
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Stareńki, prosze Cię... robię remonty tych silników usługowo i raczej (tfu. tfu, odpukać) nie słyszę reklamacji... Wiem ile się trzeba namęczyć, żeby nie lało... naprawdę. I znając te silniki, zawsze zastrzegam klientom, że za uszczelnienie nie odpowiadam, jakkolwiek podejmę wszelki próby jego jak najlepszego wykonania. Uważam jednak, że elementarna uczciwość tego wymaga - nie przeskoczysz konstrukcji uszczelnienia, jaka jest zastosowana w uazie, już wołga ma to daleko lepiej zrobione i tam spod sznura poci się bardzo rzadko i dopiero po sporych przebiegach.klucz13 pisze:Jak remont robisz przecinakiem i młotkiem to nie będzie ciekło a lało zrób to porządnie a kilkadziesiąt tysięcy przejedziesz i nadal będzi suchy jakie to trudne w zrozumieniu ręce opadająSebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki
..
A ze dobrze zrobiony silnik uaza, czy wołgi potrafi zdziwić dzielnością - nie mnie to mówić, bo osobiście bronię na tym forum tego zdania, za przykład stawiając często własny samochód z silnikiem wołgi, który miał pewnie gdzieś ok. 130 koni i naprawdę - był bardzo groźny, a wytrzymał 100.000 km bardzo ostrej eksploatacji (głównie na obrotach wyższych, niż maksymalne, jakie deklarowała fabryka) i nadal kwalifikował się do użytku.
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość