blok silnika starego typu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
GRANAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 11:49 pm
Lokalizacja: Białystok

blok silnika starego typu

Post autor: GRANAT » sob kwie 30, 2005 12:00 am

jestem posiadaczem nominalnego bloku do uaza. jest to blok z tulejami <pływajacymi > i nie wiem czy da sie z nim cos zrobic oprucz oddania na złom hehe . da sie go komus opchnąc za cene wiekszą od ceny złomu aluminium????? wszystkich zainteresowanych prosze o odpowiedz

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » sob kwie 30, 2005 6:04 am

Daj ogloszenie na gielde i juz
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
GRANAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 11:49 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GRANAT » sob kwie 30, 2005 8:41 am

hyba nie bede sie w to bwił bo na alegro widziałem chłop sprzedawał blok nowego typu i cene miał nie wysoką a tego syfu i tak chyba nie kupi chyba ze muzeum . wiec dokączy to zywotu na złomie chyba

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » ndz maja 01, 2005 8:10 am

Panie, :cry: nie wyrzucaj............
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pn maja 02, 2005 6:45 am

Ja mam dwa silniki na starym bloku.
Jeden wyremontowany - czeka na wlzenie a drugi aktualnie jezdzi w uazie. i przyznam ze dziala to i spelnia swoje zadania.
tak wiec daj cyna na gieldzie - przeciez to sa darmowe ogloszenia - moze komus sie przyda.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
GRANAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 11:49 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GRANAT » wt maja 03, 2005 4:32 pm

uhu hu jezdzisz na tym???? ja słyszałem ze tego typu bloki strasznie ciekną i sa do d....... bo mam jeszcze dwa bloki nowsze ale jeszcze z filtrem przykrecanym do takiej <rurki>a nie bezposrednio do bloku. i jak cos to na tym bede składał silnik

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt maja 03, 2005 6:50 pm

Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki :)
Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » wt maja 03, 2005 10:36 pm

uhu hu jezdzisz na tym?? ja słyszałem ze tego typu bloki strasznie ciekną i sa do d.......
Granat to wpadnij i zobacz jak sie na tym jezdzi i sie zdziwisz, zreszta nei pamietam czy jezdziles ze mna uazem czy nie.
Bo porownujac wszystkie uazy jakie jezdzily na Hernikowe imprezy to jakos moj bym najbardziej niezawodny ze wszystkich.
Filtro oleju tez byl przykrecany do takie jak tonazywasz rurki, ale teraz pokaze ci inny jeszcze starszy wynalazek i udowodnie ze jezdzi i to nie najgorzej - w porownaniu to innych znanych ci uazow z imprez
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt maja 03, 2005 10:43 pm

SebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki :)
Bez znaczenia jest, czy blok starszego czy nowszego typu. Cieknie prawie zawsze, chyba że powiodą się gimnastyki, jakie należy wykonywać, żeby uszczelnić taki silnik. Istnieje szereg patentów, które przynajmniej na jakiś czas skutkują...
jakie gimnastyki masz na mysli ??
bo u mnie sa albo zwykle uszczelnienia jakie fabryka przewidziala, albo czerwony sylikon i od dluzszego czasu nic nie kapie, a na bagnecie zawsze cos tam jest :)21
ZG 5.2 96r.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt maja 03, 2005 11:26 pm

SebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki :)
..
Jak remont robisz przecinakiem i młotkiem to nie będzie ciekło a lało zrób to porządnie a kilkadziesiąt tysięcy przejedziesz i nadal będzi suchy jakie to trudne w zrozumieniu ręce opadają
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr maja 04, 2005 12:38 am

klucz13 pisze:
SebastianS pisze:Stopień przepuszczalności dla oleju wszystkie te bloki mają identyczny - czyli wysoki :)
..
Jak remont robisz przecinakiem i młotkiem to nie będzie ciekło a lało zrób to porządnie a kilkadziesiąt tysięcy przejedziesz i nadal będzi suchy jakie to trudne w zrozumieniu ręce opadają
Stareńki, prosze Cię... robię remonty tych silników usługowo i raczej (tfu. tfu, odpukać) nie słyszę reklamacji... Wiem ile się trzeba namęczyć, żeby nie lało... naprawdę. I znając te silniki, zawsze zastrzegam klientom, że za uszczelnienie nie odpowiadam, jakkolwiek podejmę wszelki próby jego jak najlepszego wykonania. Uważam jednak, że elementarna uczciwość tego wymaga - nie przeskoczysz konstrukcji uszczelnienia, jaka jest zastosowana w uazie, już wołga ma to daleko lepiej zrobione i tam spod sznura poci się bardzo rzadko i dopiero po sporych przebiegach.
A ze dobrze zrobiony silnik uaza, czy wołgi potrafi zdziwić dzielnością - nie mnie to mówić, bo osobiście bronię na tym forum tego zdania, za przykład stawiając często własny samochód z silnikiem wołgi, który miał pewnie gdzieś ok. 130 koni i naprawdę - był bardzo groźny, a wytrzymał 100.000 km bardzo ostrej eksploatacji (głównie na obrotach wyższych, niż maksymalne, jakie deklarowała fabryka) i nadal kwalifikował się do użytku.

Awatar użytkownika
GRANAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 11:49 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GRANAT » pt maja 06, 2005 1:58 am

no to stefan spodziewaj sie niebawem mojej wizyty bo musze troche poznac inne poglądy na temat uaza hhehe i inne wizje modernizacji. jestem otwaryt na nowe poglądy .....

Awatar użytkownika
GRANAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 11:49 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GRANAT » pt maja 06, 2005 2:07 am

uhu hu urodziny 5 05 uhu hu głowa ciezka

Awatar użytkownika
GRANAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 11:49 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: GRANAT » sob maja 28, 2005 12:08 am

uhu hu nie jest zle zamias na złom to blok posłuzy na budwe nowego serca do uaza i jeszcze sie okazało ze to nie uaz tylko wołga wiec serce nie byle jakie tylko tuleje wcisnąc

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob maja 28, 2005 10:38 pm

Uhu hu, jakbyś miał problemy - zapodawaj smiało do mnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość