Filtr paliwa
Moderator: Student
Filtr paliwa
Witam
Czy warto zmieniać oryginalny filtr paliwa i jeśli tak, to jaki filtr można zapodać??
Druga sprawa. Przewód paliwa między filtrem, a gaźnikiem idzie do wymiany, ale z czego zastosować? CZy musi tam być z grubej gumy, czy wystarczy zwykły wężyk?
Czy warto zmieniać oryginalny filtr paliwa i jeśli tak, to jaki filtr można zapodać??
Druga sprawa. Przewód paliwa między filtrem, a gaźnikiem idzie do wymiany, ale z czego zastosować? CZy musi tam być z grubej gumy, czy wystarczy zwykły wężyk?
"Szanuj zieleń i ty możesz zostać ...partyzantem"
Re: Filtr paliwa
zaloz sobie drugi taki maly filterek za 5zl i bedzie dobrze... a waz gumowy ja mam bodajze od gazu.. grube scianki ma dosyc wiec sie latwo nie przetrze...Andreos pisze:Witam
Czy warto zmieniać oryginalny filtr paliwa i jeśli tak, to jaki filtr można zapodać??
Druga sprawa. Przewód paliwa między filtrem, a gaźnikiem idzie do wymiany, ale z czego zastosować? CZy musi tam być z grubej gumy, czy wystarczy zwykły wężyk?
przede wszystkim zalezy od tego co rozumiesz przez "zwykly wezyk"


Ja mam wêzyk gumowy do olejów i benzyn 8mm polskiej produkcji ,dalem jakies 6zl za metr. Nie przecieka , nie wybucha
dobrze. Nie opyla sie jakichs tam zagranicznych kupowac bo drozsze a tu nie ma takich cisnien by cos mialo byc nie tak.
Filtr paliwa to najlepiej wlasnie kupic taki tani w sklepie jakims i zamontowac przed pomp± paliwa ( dodatkowo ) wtedy nie bedzie juz problemow zadnych. Ja tak mam i paliwko mam czy¶ciutkie i nigdy problemow z zapychaniem gaznika.

Filtr paliwa to najlepiej wlasnie kupic taki tani w sklepie jakims i zamontowac przed pomp± paliwa ( dodatkowo ) wtedy nie bedzie juz problemow zadnych. Ja tak mam i paliwko mam czy¶ciutkie i nigdy problemow z zapychaniem gaznika.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

filtr paliwa
Zdecydowanie jestem za oryginalnym rozwiazaniem to znaczy miedzy pompa paliwowa, malym filtrem paliwa i gaznikiem polaczenia rurkami mosieznymi o srednicy 8 mm /bardzo bezpieczne, pewne, odporne na wplywy mechaniczne i wysokie temp/.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: filtr paliwa
A gdzie takie dostaniesz ?ub40 pisze:Zdecydowanie jestem za oryginalnym rozwiazaniem to znaczy miedzy pompa paliwowa, malym filtrem paliwa i gaznikiem polaczenia rurkami mosieznymi o srednicy 8 mm /bardzo bezpieczne, pewne, odporne na wplywy mechaniczne i wysokie temp/.

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Parę lat wstecz kupiłem polski zbrojony specjalny do piliwa i po miesiącu popłynoł to znaczy zaczoł się rozpuszczać tak żę zlazł z krudźcow nimo zaciśniętych opasek A filtr paliwa im większy tym lepszy te małe to do kaszlakaKleryK pisze:Ja mam węzyk gumowy do olejów i benzyn 8mm polskiej produkcji ,dalem jakies 6zl za metr. Nie przecieka , nie wybuchadobrze. Nie opyla sie jakichs tam zagranicznych kupowac bo drozsze a tu nie ma takich cisnien by cos mialo byc nie tak.
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Ja wlasnie wymienialem ostatnio uklad paliwowy. I mialem wczesniej tez gumowe wezyki. Napewno sa mniej trwale niz miedziane czy aluminiowe ale instalacja miala z 10-15 lat conajmniej ! i szczelny byl nadal mimo ze przewody sie w rekach rwaly ( ale te naj naj starsze )klucz13 pisze:Parê lat wstecz kupi³em polski zbrojony specjalny do piliwa i po miesi±cu pop³yno³ to znaczy zaczo³ siê rozpuszczaæ tak ¿ê zlaz³ z krud¼cow nimo zaci¶niêtych opasek A filtr paliwa im wiêkszy tym lepszy te ma³e to do kaszlakaKleryK pisze:Ja mam wêzyk gumowy do olejów i benzyn 8mm polskiej produkcji ,dalem jakies 6zl za metr. Nie przecieka , nie wybuchadobrze. Nie opyla sie jakichs tam zagranicznych kupowac bo drozsze a tu nie ma takich cisnien by cos mialo byc nie tak.
Gdyby istniala mozliwosc zalatwienia przewodow takich miedzianych czy innych to odrazu bym wzial. Jednak w Polsce sie takich gwintow nie produkuje od czasow jakiegos bardzo bardzo starego STARa.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Gwint taki sam jak przewody hamulcowe 8mm
Poza tym końcówka taka jak przy przedowach hamulcowych też dobrze daje rade i nic nie przecieka, sprawdzone!!

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
dzięki panowie
czyli trza kombinować z miedzianymi żeby spokój był
zobaczymy co i po ile
a co do tego filtra, to chodziło mi o to, o czym wspomniał Klucz, czyli o pojemność
im większy tym lepszy
trochę mnie klucz zmartwiłeś, że tworzywo z przeznaczeniem do paliwa rozjechało się po miesiącu
czy ty aby na pewno jeździsz na benzynie

czyli trza kombinować z miedzianymi żeby spokój był
zobaczymy co i po ile

a co do tego filtra, to chodziło mi o to, o czym wspomniał Klucz, czyli o pojemność
im większy tym lepszy
trochę mnie klucz zmartwiłeś, że tworzywo z przeznaczeniem do paliwa rozjechało się po miesiącu
czy ty aby na pewno jeździsz na benzynie


"Szanuj zieleń i ty możesz zostać ...partyzantem"
Było to jakieś 8 lat temu kup pożądne droższe zbrojone płótnem i na pewno będą robić Uaz ma fabrycznie trzy filtry pod podłogą wstępny (separator wody) za pompą paliwa i drobniutki w gażniku i z reguły to wystarcza raz do roku czyścisz i cała filozofia no chyba że lejesz jakieś badziewie z pordzewiałych kanistrówAndreos pisze:dzięki panowie
czyli trza kombinować z miedzianymi żeby spokój był
zobaczymy co i po ile![]()
a co do tego filtra, to chodziło mi o to, o czym wspomniał Klucz, czyli o pojemność
im większy tym lepszy
trochę mnie klucz zmartwiłeś, że tworzywo z przeznaczeniem do paliwa rozjechało się po miesiącu
czy ty aby na pewno jeździsz na benzynie![]()
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kompromis:
-przewód gumowy na wyjsciach/wejsciach-krótkie kawałki/drogi/
-rurka miedziana:magistrala pod spodem/po ramie/
Gumowy przewód specpaliwowy jest faktycznie drogi,ponadto w miejscach narazonych trza go gesto mocować coby nie zwisał.
Rurka miedziana-ze sklepu z inst miedzianymi,albo z niezelaznej hurtowni,jest łatwiejsza do prowadzenia i tańsza.Czasem w inst paliwowej to jeszcze powrót jest...
Rurka z miedżki w miejscach mocowania obkładana jest krótkimi kawałkami igielitu,coby nie uszkodzic.
Dla pewności połaczenie:rurka-przewód robię podwójną opaską.
-przewód gumowy na wyjsciach/wejsciach-krótkie kawałki/drogi/
-rurka miedziana:magistrala pod spodem/po ramie/
Gumowy przewód specpaliwowy jest faktycznie drogi,ponadto w miejscach narazonych trza go gesto mocować coby nie zwisał.
Rurka miedziana-ze sklepu z inst miedzianymi,albo z niezelaznej hurtowni,jest łatwiejsza do prowadzenia i tańsza.Czasem w inst paliwowej to jeszcze powrót jest...
Rurka z miedżki w miejscach mocowania obkładana jest krótkimi kawałkami igielitu,coby nie uszkodzic.
Dla pewności połaczenie:rurka-przewód robię podwójną opaską.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Zeby nie sklamac ja w Gdansku z 15 sklepow nawiedzilem i owych gwintow nikt na oczy nie widzial. Zaklady co robia przewody miedziane to mowia ze nie zrobis nic bo nie maja takich koncowek. Sklepy hydrauliczne tez licho.
Znalazlem w sklepie co mial w spadku po bylym polmozbycie jakies aluminiowe przewody do STARA wyprodukowane chyba najpozniej na poczatku lat 80tych w "spoldzielni inwalidow niewidomych". Wiec moze produkuja ale na pomorze nikt nie przywozi
Znalazlem w sklepie co mial w spadku po bylym polmozbycie jakies aluminiowe przewody do STARA wyprodukowane chyba najpozniej na poczatku lat 80tych w "spoldzielni inwalidow niewidomych". Wiec moze produkuja ale na pomorze nikt nie przywozi

UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość