Regulator napięcia

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
MMS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt lis 07, 2003 3:01 pm
Lokalizacja: Łódź

Regulator napięcia

Post autor: MMS » pn maja 09, 2005 9:21 am

Witam!
Czy ktoś na formu orientuje sie od jakiego pojazdu wstawić mogę do swojego złoma regulator napięcia tak aby dobrze działał.
Pozdrawiam
Michał
----------------------------
UAZ469b '84 - i po remoncie
ninja, ninja.......

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pn maja 09, 2005 9:27 am

od uaza
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pn maja 09, 2005 10:12 am

ja mam poloneza, wczesniej mialem cos w stylu duzy fiat i chyba zuk/nysa tez.. ale tamten mi sie uszkodzil i zwybuchowal akumulator :-?
ale chyba najlepiej rzeczywiscie oryginal
Obrazek

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn maja 09, 2005 11:42 am

ja mam elektroniczny od żuka czy czegoś takiego i działa bez zarzutu

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn maja 09, 2005 5:43 pm

ja mam mechaniczny od chyba zuka/fiata125/poloneza 1500

na szrocie za 5zl dostalem :) dziala bez zarzutu.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pn maja 09, 2005 6:58 pm

a ja nie moge przez 3 lata znależć w syfie regulatora :D

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

regulator

Post autor: ub40 » pn maja 09, 2005 8:01 pm

W moim ogorku regulator elektroniczny od Zuka bardzo dobrze wspolpracuje z orginalnym alternatorem
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » wt maja 10, 2005 2:58 pm

Z tego co pamiętam, to ten UAZ-owy to był statyczny (tranzystorowy), w pancernej obudowie i całkowicie hermetyczny. Nie polecam tych wibracyjnych (jak kiedyś w żukach, polonezach i innych wynalazkach), bo w połączeniu z wodą to zupełnie głupieje. To samo dotyczy elektronicznych prod. tanich rzemieślników , gdzie płytkę drukowaną widać przez otwory w obudowie. Ostatecznie taki może być, ale po całkowitym wypełnieniu obudowy żywicą epoksydową czy innym silikonem.

klon
 
 
Posty: 132
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska

Post autor: klon » śr maja 11, 2005 5:48 pm

kiedyś założyłem nowy regulator tranzystorowy ale była kicha gotował akumulator a teraz śmigam na starym od 1500 FOS i jest dobrze

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » czw maja 12, 2005 1:53 pm

klon pisze:kiedyś założyłem nowy regulator tranzystorowy ale była kicha gotował akumulator a teraz śmigam na starym od 1500 FOS i jest dobrze
Też nie mam najlepszego zdania o tych tanich "rzemieślniczych" regulatorach tranzystorowych.

Awatar użytkownika
RAVkrakuf
 
 
Posty: 277
Rejestracja: pt kwie 15, 2005 7:05 pm
Lokalizacja: małopolska -KR
Kontaktowanie:

Post autor: RAVkrakuf » pt maja 13, 2005 10:55 am

Ode ARO ja mam i diełajet dobrze :)
RAV
UAZ > SJ418+springi+PS > XJ 4,0 4"/32" > Def 90/300
Jest: Dyskoteka 200tdi

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » pt wrz 15, 2006 3:37 am

Podłączę się pod odkopany temat.
Mam nowy regulator: oryginalny uazowski elektronik z kwardratowym gniazdem na 2 styki.
Podłączony: masa z alternatora do masy, plus ze szczotek do plusa w reglerze, a żółty przewód wzbudzenia do styku "SZ".
Objawy: do 2000obrotów napięcie w normie, powyżej musze włączać swiatła żeby obniżyć, bo powoli wzrasta aż do 16V. Często i jadac na światłach w trasie muszę odpinac zółty przewód "SZ" żeby przestał molestować akumulator tymi szesnastoma voltami. Przyznam, że jazda z całkowicie manualną regulacją napiecia ladowania jest nieco uciążliwa. Ciągłe zerkania na zegar, i włączanie kolejnych odbiorników, których w uazie jest rozpaczliwie mało (ś.mijania-100W, pozycyjne-20W i dmuchawa-60W) a akumulator błaga o litość.
Co u diabła się dzieje z tym reglerem?
to już drugi, bo prywaciarski od żuka najpierw ekspolował, a potem spłonął :)21
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
wladimir.r
Posty: 386
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: wladimir.r » pt wrz 15, 2006 6:05 am

Może alternator jakiś maniony. W sumie nie wiem czy jest różnica między alternatorami 12v a 24v. Wygląda tak jakby regulator za wysokiego napięcia nie był w stanie powstrzymać. Chyba że alternator orydżinalny to nie mam pomysłu.

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » pt wrz 15, 2006 11:18 am

wladimir.r pisze:Chyba że alternator orydżinalny to nie mam pomysłu.
Orginalny 12v na pewno. Poprzednio działał z mechaniczno-elektronicznycm reglerem (czarna kilogramowa skrzynka z przełącznikiem prędkości ładowania) i dawał bezproblemowo własciwy prąd. Jednak regler się zamoczył podczas brodzenia, wody nie wypuścił, i od tego czasu jakiego reglera bym nie założył, to mam manualną regulację napiecia.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt wrz 15, 2006 7:21 pm

.....najlepszy Made in Poland by FSO 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt wrz 15, 2006 7:31 pm

faziuaz pisze:.....najlepszy Made in Poland by FSO 8)
Ale na moczenie mniej odporny niż oryginał :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » pt wrz 15, 2006 7:47 pm

klucz13 pisze:
faziuaz pisze:.....najlepszy Made in Poland by FSO 8)
Ale na moczenie mniej odporny niż oryginał :)21

wiec wsadź made in poland do puszki elektrycznej z uszczelką to bedzie odporny na moczenie
hehehehe

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » sob wrz 16, 2006 12:46 am

sys-kom pisze:wiec wsadź made in poland do puszki elektrycznej z uszczelką to bedzie odporny na moczenie
tak planuje, ale na razie muszę wozić go na desce rozdzielczej zeby odłączać w odpowiednim momencie kabel wzbudzenia :/
Co z tym alternatorem jest ??
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » sob wrz 16, 2006 12:27 pm

Tak czytam sobie... 16V to mały problemik... Jak przygazuje to mam 35V! Nawet nie wiem kiedy mi padł regulator. Sie zorientowałem jak mi car-audio w pizdziec spaliło. Regulatorów mam 5 sztuk każdy niesprawny... Czego to cholerstwo tak pada?
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 16, 2006 4:53 pm

sys-kom pisze:
klucz13 pisze:
faziuaz pisze:.....najlepszy Made in Poland by FSO 8)
Ale na moczenie mniej odporny niż oryginał :)21

wiec wsadź made in poland do puszki elektrycznej z uszczelką to bedzie odporny na moczenie
hehehehe
Do puszki to se mo9żesz wsadzić np"
http://www.allegro.pl/item126545535__ci ... j_ja_.html
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » sob wrz 16, 2006 11:18 pm

klucz13 pisze:Do puszki to se możesz wsadzić np:
http://www.allegro.pl/item126545535__ci ... j_ja_.html
:)21
To regulator napiecia .... seksualnego :)21
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » ndz wrz 17, 2006 12:27 am

klucz13 pisze: Do puszki to se mo9żesz wsadzić np"
http://www.allegro.pl/item126545535__ci ... j_ja_.html
:)21
:lol: Coś klucz13 ostatnio jakoś erotycznie nastawiony do życia.
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

rom.tar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: pn lut 13, 2006 8:00 pm

regulator napięcia

Post autor: rom.tar » ndz wrz 17, 2006 4:31 pm

jeżeli ładuje 35v to musi być 24v.wizualnie niczym się nie różnią,ja swiadomie zainstalowałem 24v ,obniżyłem opory na kablach.regulator polskiej produkcji załatwia problem ładowania w 100%, jeżeli jest inaczej to usterka jest gdzieś dalej.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz wrz 17, 2006 6:29 pm

klucz13 pisze:
sys-kom pisze:
klucz13 pisze: Ale na moczenie mniej odporny niż oryginał :)21

wiec wsadź made in poland do puszki elektrycznej z uszczelką to bedzie odporny na moczenie
hehehehe
Do puszki to se mo9żesz wsadzić np"
http://www.allegro.pl/item126545535__ci ... j_ja_.html
:)21
....noooo nieeee!! teraz mnie rozłożyłeś..... :oops: :oops:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz wrz 17, 2006 6:42 pm

Hehe... no kurcze baaaardzo możliwe że mam alternator 24V :roll: . Jak by nie patrzeć mam Uaza po radiostacji wojskowej a w nich takie właśnie były montowane. Regulator już działa - sam sie naprawił (ćwok mi radio spalił i sie naprawił):D .
A oryginalny alternatorek ma jakąś tabliczke znamionową albo coś napisane gdzieś? Bo mój nie ma (sprawdzałem powierzchownie).
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość