dym z odmy
Moderator: Student
dym z odmy
troszku było pycone w ten weekend, i syf straszliiiiiiiwie kopcił z odmy- nie z wydechu
a więc pierścienie????????????????
a więc pierścienie????????????????
sory głupoty napisalem nie naten temat, ale pewno popekaly
Ostatnio zmieniony ndz maja 22, 2005 11:02 pm przez Doktor200, łącznie zmieniany 2 razy.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Re: dym z odmy
W super silniku pewnie ci padła uszczelka i woda w oleju dymikuki469 pisze:troszku było pycone w ten weekend, i syf straszliiiiiiiwie kopcił z odmy- nie z wydechu
a więc pierścienie????????????????
albo juz musisz sie szykowac na jego pogrzeb
Jak dojdzie do trzech eli na 100km to się będziesz martwił a ta 2-jka to dwie atmosferykuki469 pisze:.... oleju 1l na 200 km, ciśnienie jest ok na gorącym pełna 2-jka na obrotach

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Już się kasztanienie zaczyna ?
, a tak poważnie - to bez wątpienia pierścienie ci sie kończą, gdyby na którymś tłoku popękały to byś usłyszał (ćwiczyłem to wszystko na moim pierwszym Gaziku). A w ogóle to sprawdź ciśnienie sprężania - pomoże ci rozwiać wątpliwości.
Pzdr.

Pzdr.
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
dym z odmy
zmien olej na bardziej lepki i dodaj "doktorka", to na jakis niedlugi czas powinno pomoc
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: dym z odmy
haha to już od roku ćwiczęub40 pisze:zmien olej na bardziej lepki i dodaj "doktorka", to na jakis niedlugi czas powinno pomoc
ale nareszcie coś się ruszyło w temacie dzięki, sprawdze ciśnienie

Zalezy od kasy.
Jak nie robisz szlifu plus wymiana tłoków,to wstawienie nowych pierscieni pomoze tyle co nic-z tytułu rozjechania cylindra bedą i tak za duze luzy na zamkach.
Gdybyś trafił na cylinder z peknietymi pierścieniami-to wstaw drugie,ino w tym pierwszym od góry przyfazuj troszke /pilniczkiem/ górną zewnetrzną krawędż,bo jak sie nowy pierścień spotka ze starym progiem-to pewnikiem strzeli.I nie pakuj przypadkiem żadnych nadwymiarów!
Jak nie robisz szlifu plus wymiana tłoków,to wstawienie nowych pierscieni pomoze tyle co nic-z tytułu rozjechania cylindra bedą i tak za duze luzy na zamkach.
Gdybyś trafił na cylinder z peknietymi pierścieniami-to wstaw drugie,ino w tym pierwszym od góry przyfazuj troszke /pilniczkiem/ górną zewnetrzną krawędż,bo jak sie nowy pierścień spotka ze starym progiem-to pewnikiem strzeli.I nie pakuj przypadkiem żadnych nadwymiarów!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość