dym z odmy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

dym z odmy

Post autor: kuki469 » ndz maja 22, 2005 10:40 pm

troszku było pycone w ten weekend, i syf straszliiiiiiiwie kopcił z odmy- nie z wydechu
a więc pierścienie????????????????

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz maja 22, 2005 10:58 pm

sory głupoty napisalem nie naten temat, ale pewno popekaly
Ostatnio zmieniony ndz maja 22, 2005 11:02 pm przez Doktor200, łącznie zmieniany 2 razy.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » ndz maja 22, 2005 11:01 pm

nie ma co jest juz po... :)3
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Re: dym z odmy

Post autor: Artur » pn maja 23, 2005 6:57 am

kuki469 pisze:troszku było pycone w ten weekend, i syf straszliiiiiiiwie kopcił z odmy- nie z wydechu
a więc pierścienie????????????????
W super silniku pewnie ci padła uszczelka i woda w oleju dymi
albo juz musisz sie szykowac na jego pogrzeb

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pn maja 23, 2005 9:50 am

uszczelka nie padła bo ani grama wody nie bierze

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » pn maja 23, 2005 10:29 am

Glowica tyz moze byc.
U mnie przed ostatecznym padnieciem tejze walilo rowno z odmy dymem...
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » pn maja 23, 2005 10:55 am

Toście mnie uradowali wszyscy :)21 ciekawe ile jeszcze pojeżdże bo dość długo już tak pyce.. :roll:
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
R_Pol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am

Post autor: R_Pol » śr maja 25, 2005 3:41 pm

Nie przejmuj się, ten typ tak ma :lol:

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz maja 29, 2005 10:33 pm

no Panowie bez jaj konkretny temat i nikt nie pisze ??
dym z odmy jak skur...... oleju 1l na 200 km, ciśnienie jest ok na gorącym pełna 2-jka na obrotach
?????????????????????????????????

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 29, 2005 10:40 pm

kuki469 pisze:.... oleju 1l na 200 km, ciśnienie jest ok na gorącym pełna 2-jka na obrotach
Jak dojdzie do trzech eli na 100km to się będziesz martwił a ta 2-jka to dwie atmosfery ?? to też nie tragedia a odmę zabij kołkiem najlepiej osikowym podobno pomaga
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » śr cze 01, 2005 11:16 am

klucz13 pisze:...a odmę zabij kołkiem najlepiej osikowym podobno pomaga
:o
w jaki sposób pomaga? :wink:
same starocie

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marek » śr cze 01, 2005 6:45 pm

Już się kasztanienie zaczyna ? :) , a tak poważnie - to bez wątpienia pierścienie ci sie kończą, gdyby na którymś tłoku popękały to byś usłyszał (ćwiczyłem to wszystko na moim pierwszym Gaziku). A w ogóle to sprawdź ciśnienie sprężania - pomoże ci rozwiać wątpliwości.
Pzdr.
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

dym z odmy

Post autor: ub40 » śr cze 01, 2005 7:32 pm

zmien olej na bardziej lepki i dodaj "doktorka", to na jakis niedlugi czas powinno pomoc
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
R_Pol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am

Post autor: R_Pol » śr cze 01, 2005 7:58 pm

Zrobic mu "probe olejowa" + pomiar cisnienia sie okaze.

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Re: dym z odmy

Post autor: kuki469 » śr cze 01, 2005 10:13 pm

ub40 pisze:zmien olej na bardziej lepki i dodaj "doktorka", to na jakis niedlugi czas powinno pomoc
haha to już od roku ćwiczę
ale nareszcie coś się ruszyło w temacie dzięki, sprawdze ciśnienie :)2

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr cze 01, 2005 10:15 pm

a no własnie , słuchajcie nie ma sensu robić pierścieni na jednym baniaku tylko odrazu na wszystkich??

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr cze 01, 2005 11:22 pm

Zalezy od kasy.
Jak nie robisz szlifu plus wymiana tłoków,to wstawienie nowych pierscieni pomoze tyle co nic-z tytułu rozjechania cylindra bedą i tak za duze luzy na zamkach.
Gdybyś trafił na cylinder z peknietymi pierścieniami-to wstaw drugie,ino w tym pierwszym od góry przyfazuj troszke /pilniczkiem/ górną zewnetrzną krawędż,bo jak sie nowy pierścień spotka ze starym progiem-to pewnikiem strzeli.I nie pakuj przypadkiem żadnych nadwymiarów!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość