Pompa paliwowa- od czego pasuje??

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Pompa paliwowa- od czego pasuje??

Post autor: paranoic_killer » ndz cze 12, 2005 6:08 pm

Pytanie- od czego moge dopasowac pompe do mojego uaza? Czy od żukensa podejdzie?? Potrzebuje uruchomić bestie do pracy na benzynie, a moje aktualna pompa to śmieć.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » ndz cze 12, 2005 7:05 pm

niestety nie podejdzie-do uaza pasuje pompa od uaza :lol: :lol:
ale jak masz "ciśnienie" a nie masz pod ręką rzeczonej olej mechaniczną
i wsadź elektryczną-od zaporożca, range,a itp
ja zawsze jeździłem ze skatowanymi i w zapasie miałem elektrycznę-
pare razy tyłek mi uratowałe 8)

marek cieciuch
 
 
Posty: 128
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: szczuczyn

Post autor: marek cieciuch » ndz cze 12, 2005 7:16 pm

ja po krotkiej walce wlozylem do swojego pompe od Wolgi.Wiem,ze to male pocieszenie bo dostepnosc pompy od Wolgi jest mniej wiecej taka
sama jak uazowskiej.Akurat mialem taka z dawnych czasow.
pozdrawiam
Marek

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz cze 12, 2005 8:55 pm

Ehh a nie wie ktoś przypadkiem gdzie można zanabyć pompe uazowską/wołgowską za rozsądną cene?? Może być używka byle sprawna! Mam ciśnienie, bo w przyszłym tygodniu bede parownik od gazu zmieniał no i przez kilka dni prawdopodobnie będe musiał się syfem poruszać, a gazu nie będzie. A pompa to tu wg poprzedniego właściciela już jakieś 10-12 lat nie chodzi, i od tego czasu wóz tylko na gazie bryka.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz cze 12, 2005 11:28 pm

Zrób najpierw sekcję i do odnosnych hien się udaj /zaworki,przepona?/
Bo moze to detal jakiś?Czasem dzwigienka sie tylko wyrabia...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » pn cze 13, 2005 7:12 am

Od łady zwanej za Bugiem Żiguli też pasuje.
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pn cze 13, 2005 1:12 pm

A ja chciałbym podrążyć temat elektrycznej pompy.
Z tego co wiem wydajność pompy jest dopasowana do gaźnika. Jeżeli da się elektryczną, bardziej wydajną to można przelać gaźnik i czasem kończy się to dwumetrowym słupem ognia.
Co powiecie na ten temat?
Ja jakiś czas temu się nosiłem z przeróbką na elektryczną, ale znajomy wybił mi ten pomysł z głowy :roll:

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » pn cze 13, 2005 2:16 pm

opaopa pisze:A ja chciałbym podrążyć temat elektrycznej pompy.
Z tego co wiem wydajność pompy jest dopasowana do gaźnika. Jeżeli da się elektryczną, bardziej wydajną to można przelać gaźnik i czasem kończy się to dwumetrowym słupem ognia.
Co powiecie na ten temat?
Ja jakiś czas temu się nosiłem z przeróbką na elektryczną, ale znajomy wybił mi ten pomysł z głowy :roll:
Niby zawór iglicowy w komorze pływakowej powinien nie dopuścić do przelania gaźnika, ale cholera wie, czy pompka elektryczna nie robi takiego ciśnienia, że i zamkniety zaworek iglicowy przepchnie. Pewnie jakaś pompka z "przelewem" by się nadawała. Ale to nie moja profesja.

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » pn cze 13, 2005 9:00 pm

Chyba zrobie jej wiwisekcje i spróbuje wymienić flaki- nówka u hien to jakieś 100 zeta. A z flaków cokolwiek pasuje od żukensa, lub tym podobnych wynalazków??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » wt cze 14, 2005 7:02 am

paranoic_killer pisze:Chyba zrobie jej wiwisekcje i spróbuje wymienić flaki- nówka u hien to jakieś 100 zeta. A z flaków cokolwiek pasuje od żukensa, lub tym podobnych wynalazków??
jakbyś na części potrzebował to znalazłem na allegro:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54569022
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
RAVkrakuf
 
 
Posty: 277
Rejestracja: pt kwie 15, 2005 7:05 pm
Lokalizacja: małopolska -KR
Kontaktowanie:

Post autor: RAVkrakuf » wt cze 14, 2005 10:49 am

opaopa pisze:A ja chciałbym podrążyć temat elektrycznej pompy.
Z tego co wiem wydajność pompy jest dopasowana do gaźnika. Jeżeli da się elektryczną, bardziej wydajną to można przelać gaźnik i czasem kończy się to dwumetrowym słupem ognia.
Co powiecie na ten temat?
Ja jakiś czas temu się nosiłem z przeróbką na elektryczną, ale znajomy wybił mi ten pomysł z głowy :roll:
Zakladać pompy paliwowe na prund i juz!!! :)
Jak postoji mi sprzet cala noc to i z gaznika scieknie - wtedy sie wlaczy na jakies 5 sek i odpala sprzet z kopa , a jak nie zadazy scieknac to pompka tylko raz na jakis czas sobie pyknie - uwazam ,ze zalozenie elktryka to byla najlepsza decyzja.

Co do mozliwosci przelania - pewnie jak bys zalozyl jakas pompke od Bog wie jakiego duzego silnika i gigantycznym cisnieniem to mogl by sie i tak stac - ja mam od Mitsubishi 1,5 L i sie spisuje rewelacyjnie.]

Nie dosc ,ze nie zawodna to i rozrusznik oszczedzam

Polecam

RAV - sila pompki elekt.
RAV
UAZ > SJ418+springi+PS > XJ 4,0 4"/32" > Def 90/300
Jest: Dyskoteka 200tdi

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » wt cze 14, 2005 2:21 pm

Dzięki serdeczne JaFuzz! :)2
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

pompa

Post autor: ub40 » wt cze 14, 2005 10:05 pm

Zakladaj spokojnie pompke elektryczna, ona jest tak skonstruowana ze jak wzrosnie cisnienie miedzy pompka a gaznikiem to nastepuje jej wylaczenie a jak zmaleje to ponownie sie wlacza i tak dalej caly czas. Mysle ze najodpowiedniejsza bylaby od malego dewasta benzynowego.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

mk4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: wt cze 14, 2005 6:18 pm
Lokalizacja: Bielsko Biała

///

Post autor: mk4x4 » wt cze 14, 2005 10:27 pm

sa takie popki elktryczne o cisnieniu pulsacyjnym w np.kioto tylko nie z motocykla bo ona mosi byc zalewana.ja mam takie cos i mam problem pompki przy gazie z glowy.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt cze 14, 2005 11:32 pm

Spoko,spoko-pompka od wtrysku wali takie cisnienie,że zadna typowa iglica tego nie zamknie.Obowiązkowo musi być przelew.Jak właczysz zapłon i nie odpalisz-bedzie potop i moze hajcung!
Jak juz to pompka typu zaporożec /wyżej wspominana/od ogrzewania,albo podobnego rodzaju pompka podajaca.A najlepiej sprawna pompa napedzana silnikiem-czyli oryginał.
Przepona od zuka bodaj pasuje do uaziora.
A pompka od ziguli to nie jest taka jak od fiaciora?Bo jak tak,to ni hu hu... :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr cze 15, 2005 12:12 am

malego dewasta benzynowego.
ub40 ja cię proszę :D :D :D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr cze 15, 2005 12:14 am

No co....Nie jeden już zrobił dewasto ze swojej fury :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr cze 15, 2005 11:02 am

no właśnie w tym problem. Większość aut teraz jest na wtrysku i takie zabawy kończą się pieczeniem kiełbasek.
Ale można założyć pompkę od samochodu gaźnikowego, tylko szczerze wontpie czy w gaźnikowcach były elektryki. A czy to wyżej wspomniane Mitsubishi 1,5L było na wtrysku?
No bo w sumie jak kolega RAV pisze że działa, to działa.
A dodam że jak się przechodzi na zasilanie gazem, to założenie elektrycznej pompki jest dobrym posunięciem bo mozna sobie ją wyłączyć.

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pt cze 17, 2005 11:28 am

opaopa pisze:...
A dodam że jak się przechodzi na zasilanie gazem, to założenie elektrycznej pompki jest dobrym posunięciem bo mozna sobie ją wyłączyć.
Zgadzam się z kolegą.
A co do gaźnikowców zasilanych elektryczną pompą to oczywiście bywały jak choćby wspomniany RR, Patrol 2,8b chyba też. Sam chciałem załoąyć taką pompę w swoim sztruclu, ale poszedłem o krok dalej - obciąłem boki i wywaliłem bak :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt cze 17, 2005 11:42 am

[quote="opaopa", tylko szczerze wontpie czy w gaźnikowcach były elektryki. [/quote]
RR byl na gaznikach i elektrycznej pompie.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

Post autor: olowaty » pt cze 17, 2005 12:35 pm

a pompa od cinqecento 900?
TYLKO NISSAN! 100NX ŻONKI + TERRANO MÓJ

Awatar użytkownika
willard
 
 
Posty: 163
Rejestracja: sob lip 02, 2005 11:25 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Post autor: willard » pt sie 26, 2005 12:37 pm

to ja sie jeszcze podlaczam z pytniem takim: mam u siebei zamontowana pompe z zukensa i ostatnio cos slabo ssala az wrocilem po urlopie i nigdzie oprocz zbiornika paliwa nei bylo paliwa, a reczne machanie g... dawalo. wyczycilem osadnik (kubeczek rdzy...), przedmuchalem przewody - to samo. rozebralem pompe (podobnej budowy co uazowa) no i zaworki ok wiec kupilem przepone wyienilem i dalej k... to samo. nowa przepona miala co prawda 4 warztwy a nie 2 jak u mnei ale juz dzis kombinacji z 8 przerobilem: 2 warstwy nowe, 2 stare + 1 nowa, 4 nowe, 1 nowa. i dalej tak samo. obie powierzchnie stykajace czesci pompy sa czyste i gladkie. 6 srob skecam na maksa a tam chyba nadal kajs ucieka cug. doradzcie wiec gdzie na slasku kupic taka mala elektryczna pompke bo sie wkurzylem. plizz...
Willard
BYŁ: UAZ 469B 1988.
PŁYNIE: D**ge C*a**en**r **70
www.biuroaltima.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości