Ale mam rozbebeszon± instalacje
W UAZie orginalnie sa tylko 3 bezpieczniki nie licz±c bimetala od swiatel ?
U mnie mam ich 8 i taka pl±tanina ¿e czasami niektore kable przechodz± przez 2 bezpieczniki

wiec zastanawiam sie czy odrazu wszystko w te orginalne pud³o z 3 nie po³±czyæ ( juz na mnie czeka w ¿ukowie )
---------
Co do schematu tego kolorowego bo z czarnobilaego juz sie nic nie polapie.
Co to sa :
numer :
9,10,
20 i 24 - koniecznie

25
32 - to przerywacz kierunków ? u mnie jest taki na 3 wejscia tylko
29,42
55 - to w starych skrzyniach do w³±czania wstecznego ?
58-59-60 ? to s± p³ywaki baków ?
57,56,23,11,15
Teraz juz po zwaleniu tes tasiemki ochronnej z kabli wiem co jest na zdjeciu nr 2.
To po lewej to jest wtyczka z kabelkiem od szczotek alternatora, jeden od masy alternatora

( po kiego ja to zawsze przykrêca³em hhe), ostatni idzie do bezpieczników u mnie a pó¼niej gdzie¶ dalej

.
Dodatkowo na tym schemacie to wszystkie przewody od alternatora id± do regulatora napiêcia bezposrednio a jeden ucieka do regulatora napiêcia ( chyba masa?.
A do regulatora sz³y jak wspomanielm tylko szczotki i masa a "+" szed³ sobie do kabiny albo do bezpiecznikow albo do stacyjki (sa identyczne i nie odkrylem jeszcze które to ) a dodatkowo przy wejsciu do kabiny by³ urwany i po³±czony przez poprzedniego w³a¶ciciela i zalepiony.
U mnie bezposrednio napiecie idzie ze stacyjki do swiatel bez bezpiecznika bimetalicznego, kupic ? dorobic odrazu ?
Co to jest opornik z tego czarnobialego schematu ? Ja nie mam u siebie oporników

! tylko mam przy przelaczniku dmuchawy i to jedyny jaki mam.
Uff to na tyle

w piatek dalej dzialam bo jutro egzamin
