Strona 1 z 1

ZAGADKA

: śr cze 22, 2005 11:20 am
autor: kuki469
czemu podczas hamowania gwałtownie zwiekszają się wolne obroty??
dodam hamowania, nie zwalniania!!

: śr cze 22, 2005 11:28 am
autor: Wojtek_K
zawiesza się ... miałem to samo
spręzyna przy gaźniku do wymiany

: śr cze 22, 2005 1:07 pm
autor: Darek
może też być taka przyczyna że poduszki już słabo trzymaja silnik i przy gwałtownym hmowaniu przesówa się silnik i naciąga dzwignie gazu, kiedyś się z takim czymś spotkałem.

Re: ZAGADKA

: śr cze 22, 2005 1:22 pm
autor: Władek
kuki469 pisze:czemu podczas hamowania gwałtownie zwiekszają się wolne obroty??
dodam hamowania, nie zwalniania!!

Jak hamujesz to naciskasz pedał hamulca a wcześniej odpuszczasz gaz, nieprawdaż? Miałem to samo kiedyś, wystarczyło, że nasmarowałem towotem zewnętrzne elementy gaźnika, te związane z przeniesieniem siły z linki gazu na odpowiednie elementy ruchome na gaźniku. Problem zniknął, a spowodowany był zacinaniem się linki gazu właśnie na elementach gaźnika. Trzeba było konkretnie kopnąćw gaz, gwałtowne odpuszczenie gazu powodowało, że linka też odpuszczała, potem zaś wyłem silnikiem na każdym skrzyżowaniu, aż wyczaiłem o co biega... :wink:

: śr cze 22, 2005 1:34 pm
autor: Darek
Władziu ale skoro kuki pisze że przy zwalnianu się to nie dzieje to znaczy że wtedy gaz wraca i obroty się nie podnoszą, czyli to co Ty napisałeś to jakoś nie pasuje do tej dolegliwości. Ja bym stawiał na to że się przesówa silnik do przodu i to powoduje zwiększanie obrotów.

: śr cze 22, 2005 1:34 pm
autor: Artur
Darek pisze:może też być taka przyczyna że poduszki już słabo trzymaja silnik i przy gwałtownym hmowaniu przesówa się silnik i naciąga dzwignie gazu, kiedyś się z takim czymś spotkałem.
To jest trafna odpowiedz

: śr cze 22, 2005 5:49 pm
autor: kuki469
może cos być z tymi poduszkami bo jednej nie mam tylko pas transmisyjny załozony :D

: śr cze 22, 2005 7:49 pm
autor: paranoic_killer
Miałem to samo i była to sprężyna przy gaźniku

: śr cze 22, 2005 7:57 pm
autor: wupasek
a u mnie przy podobnych objawach (tyle ze gaz zacinal sie nie tylko przy hamowaniu ale czesto po prostu przy odpuszczeniu pedalu) oska idaca od pedalu do gaznika (mniej wiecej) przesunela sie na gumowej tulejce i miala opory w obracaniu sie :roll:

: śr cze 22, 2005 8:39 pm
autor: klucz13
Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21

: śr cze 22, 2005 9:07 pm
autor: kuki469
klucz13 pisze:Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
w sumie tak ale na gazie smyram
Jutro popsikam linke, tulejki itp. WD 40 i zobaczymy

: śr cze 22, 2005 9:11 pm
autor: klucz13
kuki469 pisze:
klucz13 pisze:Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
w sumie tak ale na gazie smyram
Jutro popsikam linke, tulejki itp. WD 40 i zobaczymy
No przecież gaz masz w płynie :)21

: śr cze 22, 2005 9:14 pm
autor: Władek
kuki469 pisze:
klucz13 pisze:Proste - paliwo ulega przeciążeniu i pod większym ciśnieniem jest wtłaczane do gażnika w większej ilości i spalenie jego automatycznie podnosi obroty :)21
w sumie tak ale na gazie smyram
Jutro popsikam linke, tulejki itp. WD 40 i zobaczymy

WD 40 wyschnie Ci szybko. Jeśli to rzeczywiście ten problem to nałóż towot.

: śr cze 22, 2005 9:20 pm
autor: klucz13
Władek pisze:

WD 40 wyschnie Ci szybko. Jeśli to rzeczywiście ten problem to nałóż towot.
Kto smaruje ten jedzie :)21

: śr cze 22, 2005 9:44 pm
autor: Kasprol
no i poszukaj dobrze linki gazu w uazie no chyba ze reczny gaz :lol: :lol:

: śr cze 22, 2005 11:23 pm
autor: vandall1
Ano własnie....
Jak pamietam,to ruch silnika do przodu powinien spowodować wrecz odwrotne zjawisko "na wskutek" układu uazowskich dzwigni :)21

: czw cze 23, 2005 11:20 am
autor: kuki469
Kasprol pisze:no i poszukaj dobrze linki gazu w uazie no chyba ze reczny gaz :lol: :lol:
:D :D :)2 :)2