Strona 1 z 1
Nie dam sam rady
: wt lip 12, 2005 7:55 am
autor: Smuga
Muszę zwrócić się o poradę, problem jest taki, że przy prędkości stałej około 60 km/h uaz jest jakby hamowany, (instalacja gazowa, silnik uaz) czuć, że w tym momencie samochód owszem jedzie ale nie ma mocy, przed tą prędkością lub jadąc szybciej wszystko jest w porządku. Spalanie gazu wyregulowane tak aby można było jechać 90 km/h, ponad to już sie dusi, zużycie około 18 l/100 km. Zaraz usłyszę "Nie jeździj 60", tylko że jest to dobra prędkość dla mojego pojazdu na szosę tzw. przelotowa jeszcze słychać radio i widoki za szybą się nie rozmazują
Pozdrawiam forumowiczów
: wt lip 12, 2005 8:47 am
autor: Rafał D
Sprawdz stan regulatora odśrdkowego w aparacie zapłonowym. Może wyprzedzenie zapłonu nie działa jak powinno. Mogły zapiec się ciężarki
: wt lip 12, 2005 2:34 pm
autor: darek4x4
Mnie mroziło reduktor gazu niby szedł ale jak robiło się pod góre to go coś szarpało lub hamowało
: wt lip 12, 2005 5:51 pm
autor: Piotr Pająk
masz obrotomierz? Czy na przykład na 3 wchodzi na wysokie obroty? Kumpel tak miał - -okazało sięże przepustnica nie otwiera się do końca

: wt lip 12, 2005 10:21 pm
autor: Mih
moze po prostu lpg masz ustawione na ekonomic klas, i nie ma pary za malo paliwka.
: wt lip 12, 2005 10:22 pm
autor: Mih
i jaki silnik: zwykly uaz kanciaste kolektory, czy uazo wolga????
: śr lip 13, 2005 7:53 am
autor: Smuga
Mih napisał:
"moze po prostu lpg masz ustawione na ekonomic klas, i nie ma pary za malo paliwka
i jaki silnik: zwykly uaz kanciaste kolektory, czy uazo wolga?"
Fakt spalanie ekonomic, ale powyżej magicznej prędkości 60 km/h ciągnie ekstra i szarpie dopiero przy 90 km/h, a przy 60 owszem jedzie ale tak jak by go coś "dusiło"
Silnik oryginalny uaz
: śr lip 13, 2005 8:02 am
autor: Smuga
Jak zaznaczyć na biało cytowanego posta ?
: śr lip 13, 2005 9:45 am
autor: Piotr Pająk
nie klikasz "odpowiedz" tylko po prawej stronie "cytuj"

: śr lip 13, 2005 11:50 am
autor: Smuga
Piotr Pająk pisze:nie klikasz "odpowiedz" tylko po prawej stronie "cytuj"

Dzięki

: śr lip 13, 2005 7:50 pm
autor: Władek
Smuga pisze:Piotr Pająk pisze:nie klikasz "odpowiedz" tylko po prawej stronie "cytuj"

Dzięki

A co Ty taki "bojący się"? Jaja zaczną się dopiero przy Twoich próbach wklejenia fotki do posta...

: śr lip 13, 2005 11:29 pm
autor: JA'JACEK
Problem rozwiązany
: pn lis 14, 2005 12:48 pm
autor: Smuga
Sam pytałem i sam odpowiem, może komus się przyda bo sam korzystam z wiadomości tu zmieszczonych. Chociaż to mechanik rozwiązał łamigłowkę - okazało się, że wałek aparatu zapłonowego miał luzy na tulei a i sam też był z jednej strony bardziej wyrobiony więc małe podtoczenie i wymiana tulei radykalnie pomogły

Re: Problem rozwiązany
: pn lis 14, 2005 8:44 pm
autor: Przemekslaw
Smuga pisze:Sam pytałem i sam odpowiem, może komus się przyda bo sam korzystam z wiadomości tu zmieszczonych. (ciach..)
I takie podejście mi sie zarąbiscie podoba...chwała tobie
