LUZ KIEROWNICZY

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

LUZ KIEROWNICZY

Post autor: sebalodz » pn sie 01, 2005 9:26 pm

No i zaczyna sie. Najpierw kosmetyka.
Koledzy jak zmniejszyc, ew. wyeliminowac luz w ukl. kierowniczym. O ile w terenie nie przeszkadza to na ulicy troche tak. Są jakies patenty, Z gory dzieki za pomoc....
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn sie 01, 2005 9:32 pm

Zgóry na przekladni jest śruba i tam kasujesz luz z wyczuciem i na kołach na wprost
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn sie 01, 2005 9:37 pm

Dokładnie, i uważaj, bo jak dokręcisz za mocno to koła nie będą wracały po skręcie :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » pn sie 01, 2005 9:37 pm

zdecydowanie polecałbym w tym przypadku odwołanie do oryginalnej instrukcji Uaza.. jeśli nie posiadasz to wpisz w googlach znajdzie Ci bo na którejś z polskich stron Uazowych takowa się znajduje..

ogółem sprawa sprowadza się do sprawdzenia luzów dokręcenia nakrętek ew. do remonciku przekładni (grunt to znaleźć gdzie powstaje luz).. jak zrobisz porządnie będzie działało super :)2 sprawdzne.. 8)
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

luz

Post autor: sebalodz » pn sie 01, 2005 9:43 pm

no tak instrukcje mam - 451 stron - ale nieraz pomoc kumpli bezcenna... :)2 8)
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pn sie 01, 2005 10:26 pm

Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn sie 01, 2005 10:32 pm

Rafał D pisze:Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.
Taa rama mu się chyboce :lol: a 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NO
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » wt sie 02, 2005 8:11 am

najpierw sobie pooglądaj wszystkie gałki, sworznie a na końcu reguluj na przekładni

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » wt sie 02, 2005 8:25 am

klucz13 pisze:
Rafał D pisze:Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.
Taa rama mu się chyboce :lol: a 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NO
Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczenia :wink: Gratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt sie 02, 2005 10:15 pm

Rafał D pisze:
klucz13 pisze:
Rafał D pisze:Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.
Taa rama mu się chyboce :lol: a 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NO
Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczenia :wink: Gratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.
Elastyczna i ruchoma na nitach rama (o odpowiedniej swobodzie ruchów)znacznie poprawia zdolności terenowe i zwiększa wykrzyż auta :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » wt sie 02, 2005 10:34 pm

klucz13 pisze:
Rafał D pisze:
klucz13 pisze: Taa rama mu się chyboce :lol: a 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NO
Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczenia :wink: Gratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.
Elastyczna i ruchoma na nitach rama (o odpowiedniej swobodzie ruchów)znacznie poprawia zdolności terenowe i zwiększa wykrzyż auta :)21
Mam UAZ'a ale teraz widzę że on jakiś specyficzny bo ramy na nitach nie ma (nie licząc mocowań przednich amorków) :cry:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt sie 02, 2005 10:41 pm

Rafał D pisze:
klucz13 pisze:
Rafał D pisze: Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczenia :wink: Gratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.
Elastyczna i ruchoma na nitach rama (o odpowiedniej swobodzie ruchów)znacznie poprawia zdolności terenowe i zwiększa wykrzyż auta :)21
Mam UAZ'a ale teraz widzę że on jakiś specyficzny bo ramy na nitach nie ma (nie licząc mocowań przednich amorków) :cry:
Bo to trzeba przerobić ale najpierw przeliczyć sztywność ramy i jej swobody ruchu poszczególnych wzmocnień w założonych płaszczyznach :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 02, 2005 10:42 pm

Rafał D pisze: Mam UAZ'a ale teraz widzę że on jakiś specyficzny bo ramy na nitach nie ma (nie licząc mocowań przednich amorków) :cry:
A mocowania resorow to co ?? Chyba ze juz jakis prawdziwek pospawal :)21

Hmm mocowania amorow na nitach :o - cielkawy ten twoj model uaza
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości