Silnik wołgi do uaza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
P.H.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 09, 2004 10:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Silnik wołgi do uaza

Post autor: P.H. » śr sie 03, 2005 8:32 pm

Witam !!!
Planuje zamontować silnik wołgi do uaza 469. W tej chwili mam silnik starszego typu z kwadratowym kolektorem ssącym. Interesuje mnie jakie problemy mogą wystąpić przy tej operacji, co pasuje a co nie, co trzeba przerobić ? Na pierwszy rzut oka wydaje mi się że sterowanie gaźnikiem trzeba przerobić bo nie ma gdzie zaczepić do kolektora tych dzwigienek. Co ze skrzynią biegów?
Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr sie 03, 2005 9:41 pm

Cały silnik pasuje bez żadnych przeróbek - tylko musisz pomyśleć o sprzęgle - wołgowskie jest mniejsze... i obudowa sprzęgła jest inna 8)
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Michal_C
 
 
Posty: 296
Rejestracja: czw cze 09, 2005 1:13 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Michal_C » czw sie 04, 2005 12:27 am

Sprawa sprzegla jest prosta, zainstaluj tarcze sprzeglowa od Zuka :)2
"Inspired by the nature"
"Dzik project"

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw sie 04, 2005 11:00 pm

Hmm pozostaje jeszze problem dolnej, blaszanej osłony sprzęgła. Mam też motor wołgi i jeździłem bez tej osłony do dwóch pierwszych zmieleń łożyska:)
Później kupiłem osłonę ale nie pasowała i trza było cudować...ogólnie "prawie" pasuje ale trzeba otwory na śróby nowe nawiercić i odciąć kształtkę z filcem.
Warto też przed założeniem zamienić ten cholerny filtr w alu obudowie (jeśli masz taką wersję) na adapter filtrów typowych.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Michal_C
 
 
Posty: 296
Rejestracja: czw cze 09, 2005 1:13 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Michal_C » pt sie 05, 2005 12:42 am

Mozna tez do kola zamachowego wolgi zainstalowac docisk z tarcza uaza.jak zauwazyles jest nieco wiekszy. Przykre jest to ze oba elementy musisz oddac do szpenia, ktory ladnie Ci to zmontuje. Reszta jak pamietam pasuje jak ulal :)21
"Inspired by the nature"
"Dzik project"

Awatar użytkownika
P.H.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 09, 2004 10:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: P.H. » ndz sie 07, 2005 12:08 pm

Dzięki za cenne uwagi.
Które rozwiązanie ze sprzęgłem jest najlepsze? Żuk, uaz czy wołga?
Bartmann gdzie dostane taki adapter filtrów?

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sie 07, 2005 12:33 pm

Szukaj użytkownika WOLLY.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sie 07, 2005 12:36 pm

Co do sprzęgła to chyba raczej oryginał UAZ
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz sie 07, 2005 1:02 pm

Ze sprzęgłem uaza jest więcej rzeźby, bo trzeba przerzucić obudowę sprzęgła od uaza, ja bym wsadził żuka.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sie 07, 2005 1:15 pm

Hmmm...zależy...sprzęgło uaza wydaje się być odporniejsze...może warto się trochę wysilić na wstępie żeby później mieć lepsze rozwiązanie...inna sprawa, że nie mam doświadczenia ze sprzęgłem żuka więc mogę się mylić.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » ndz sie 07, 2005 2:45 pm

Sprzęgło zuka jest ok tylko kup docisk od zuka diesla jest on dużo mocniejszy ma chyba jeszcze raz tyle blaszek "słoneczek" co benz i spoko wytrzyma a kosztuje chyba dyche więcej w ubiegłym roku płaciłem 70 zł nówka orginał

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » ndz sie 07, 2005 2:52 pm

A i jeszcze jedno to zukowskie sprzęgło montowaliśmy w uazie z silnikiem bmw 2.5 i jest ok tylko ważne DIESEL

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » wt sie 30, 2005 8:48 pm

Jedna uwaga po ladnych paru latach eksploatacji Wolgi z kolem zamachowym Wolgi i dociskiem Uaz-a:
Obudowa sprzegla Wolgi na wertepach lubi pekac bo jako mniejsza do skrzyni jest przykrecona na mniejsza liczbe srub niz obudowa uazowa ktora i tak ma dodatkowe przykrecane wzmocnienia.
Zaletą Wolgi jest lepsze uszczelnieni tyłu i lepsze zbieranie sie (mniejsze kolo) na asfalcie ale teraz to ja bym robil tylko Uazo-Wolge.

ratofer@o2.pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 7:06 pm

Post autor: ratofer@o2.pl » śr sie 31, 2005 11:47 pm

P.H. ja radzę ci weź docisk uaza , tarczę uaza sprawuje sięto dobrze .ja do swojego uaza kupowałem silnik wołgi gaz 24 . Ten silnik chodził w nysie ,miał docisk i tarczę z ch***** czego , zaczołem bawić się w te patenty z żuka , szoda czasu :)17 jak to ktoś mądry powiedział"... co uaz to uaz..(hehehehh). "

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość