To wyglada tak
\\-----|| - oczywiscie troche przesadzona krzywizna

Moderator: Student
Tak się właśnie sprawdza luz na zwrotnicyKleryK pisze:To git. Dziękuje
Jeszcze taki jeden objaw. Koło jakby miało lekki luz jak się butem trąca w samą górę. Taki gluchy odgłos jest.
KleryK pisze: Przekładnie kierowniczą dokręcamy ( by mniejszy luz byl ) do pasazera czy do kierowcy strone tj. wkręcamy czy wykręcamy śrubę. ?
Ew. zeby miec pewnosc ze to zwrotnica, podnies kolo, zlap jedna reka gorna krawedz opony, druga dolna, i na przemian jedna ciagnij, a druga pchaj. Jak czuc butem, to na pewno poczujesz te luzyDidymos pisze:Tak się właśnie sprawdza luz na zwrotnicyKleryK pisze:To git. Dziękuje
Jeszcze taki jeden objaw. Koło jakby miało lekki luz jak się butem trąca w samą górę. Taki gluchy odgłos jest.![]()
Kszyfo jak kszyfo,ale te podkładki to są po to,zeby utrzymać współosiowość półosi.Jak spieprzysz-wymieliszstef pisze:I pamietaj ze podkladki pomiedzy plytka a sworzniem zwrotnicy musza byc jednakowej grubosci na dole i na gorze, bo inaczej wlasnie kolo bedzie ci kszywo stalo...
Ale ze mnie idiotavandall1 pisze:A wg mnie,to siê wykrêca raczej/podci±ga do góry/.Jak bedziesz kasowa³,to zwróæ uwagê na luz w skrajnych po³o¿eniach,bo on siê zmienia.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości