witam
nie moge znalezc w archiwum tematu o odpowietrznikach w mostach
a chce zrobic wyprowadzenie odpowietrznikow powyzej lini kol
ale nie moge ich znalezc i w zwiazku z tym mam pytanie jak wygladaja imniej wiecej w ktorej czesci mostow ich szukac
odpowietrznik
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
A po to że jak przekładnia pracuje w oleju to olej się grzeje, postają opary, jakby było szczelnie to wytworzy się ciśnienie i wypchnie ci cały olej pierwszą lepszą dziurą którą znajdzie w uszczelnieniach lub to bardziej prawdopodobne samo zrobi taką dziurę i nie będzie smarowania i potem jazdy. A tak jest sobie zaworek ze sprężynką, który się otwiera i ciśnienie nie wzrasta, olej zostaje, smaruje przekładnię, zminiejsza tarcie, odprowadza ciepło itp.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość