Czy Składać od podstaw

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

garo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 18, 2005 1:47 pm

Czy Składać od podstaw

Post autor: garo » czw sie 18, 2005 3:28 pm

Mam pytanko. Czy warto składać UAZa od podstaw. Mam ramę w narawdę dobrym stanie mosty, wały chyba dwie skrzynie, silniki ze trzy i pół garażu różnych częsci. Wszystko oczywiście do rozebrania i oglądnięcia. Leży to to u mnie już ze 3 lata i zastanawiam się czywarto pakować się w budowę auta od podstaw. Nie zależy mi na czasie i mogę sobie pry nim dłubać. Może ktoś z was robił już coś takiego i ma pojęcie jak się do tego zabrać. Jakich problemów spodziewać się po drodze i jakich błędów nie popełniać. Dzięki za każdą dobrą radę. PZRD

koko
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 8:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: koko » czw sie 18, 2005 3:54 pm

my naszego uaza składalismy 1,5 roku coprawda tylko w weekendy ale to było za dużo. To nawwet nie bło skłądanie go od podstaw tylko naprawa blacharki (czytaj robienie całej blacharki) i mechanicznie ale to jednach dużoo roboty i teraz napewno nie podjeli byśmy sietakich rzeczy. wolałbym kupić całego niz budować go od podstaw no ale jaśli masz czas i checi to buduj. Powodzenia i mam nadzieje że ci cheć tak szybko nie przejdzie

Tylko jeszcze dodam że w konscu go złożyliśmy wyglądał pieknie, wyciete progi i takie tam i nawet na jeden rajd nim nie pojechaliśmy tylko go od razu sprzedalismy :/

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » czw sie 18, 2005 4:53 pm

Składać nie to naprawde tzeba mieć dużo czasu i konskwencji.
Zanim go złorzysz już ci się nie będzie chciało jeździć.
no chyba ze masz wolne 2 miesiące to proszę bardzo albo składasz weterana orginał.
masz urzywke jeździśz widzisz jak i co i powoli robisz Pod Siebie furke
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » czw sie 18, 2005 5:42 pm

jak masz duzo czasu to składaj tylko uwazaj bo połowa tych czesci moze byc tak ze sa na złom :cry: :cry: ja juz nie wiem czy konczyc swojego
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

wrc
 
 
Posty: 237
Rejestracja: śr cze 11, 2003 8:27 am
Lokalizacja: szczecin

Post autor: wrc » czw sie 18, 2005 7:04 pm

taka koncepcja ma jeden duzy plus jezeli wszystko zrobisz jak trzeba bedziesz miec autko w super stanie i bedzie ci one dobrze sluzyc

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » czw sie 18, 2005 7:46 pm

mam ten sam dylemat - powoli (baardzo :lol: ) składam mojego. Jak policzyłem i już w częsci włozyłem i ile jeszcze trzebabedzie to miałbym gotowego - pewnie też do poprawek. Ale właśnie żyję tym że jak bedzie zrobiony to trochę pojeździ.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt sie 19, 2005 6:57 am

tylko problem przy sprzedazy nikt ci nie da tyle ile ty wlozyłes w czesci
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » pt sie 19, 2005 7:47 am

Kasprol pisze:tylko problem przy sprzedazy nikt ci nie da tyle ile ty wlozyłes w czesci
A po co sprzedawać ?? :-?
Jak sie kupi gotowego to i tak po roku (czyt. kilku naprawach i remontach) wpakuje kasy ktorej nik nie zaplaci.

Podstawowe pytanie czy chce skladac na oryginala czy budowac zmote do blota ?? Problem polega jeszcze w tym ze jesli wczesniej nie jezdzil w terenie i doswiadczenia nie ma to nie wie czego chce. czy do sportu czy do przeprawy.
Ja bym budowal z tego co jest i od razu poprawial fabryke kozystajac z porad z forum. Wspomaganie kiery i hamulcy to podstawa, lekko podniesc syfa na mocowaniach resora i jakas klatke wyspawac. W Miare mozliwosci szybko poskladac co by zapal sie nie skonczyl i w teren :)23 a czas i tak zweryfikuje bledy.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

garo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 18, 2005 1:47 pm

Post autor: garo » pt sie 19, 2005 7:51 am

No tak ale jak to to później zarelestrować?

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » pt sie 19, 2005 8:18 am

garo pisze:No tak ale jak to to później zarelestrować?
Hmmmm :-? O tym zupelnie nie pomyslalem.
Kupic zarejestrowany zlom na czesci. :wink:
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pt sie 19, 2005 9:03 am

Jak kupisz gotowy i chcesz wiedzieć co w nim siedzi to i tak trzeba sporo rozebraći poskładać....
Pytanie czy to plan długoteminowy czy tylko chęć dokonania kilku wypadów aby zobaczyć jak to jest...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości