Strona 1 z 1
Czy Składać od podstaw
: czw sie 18, 2005 3:28 pm
autor: garo
Mam pytanko. Czy warto składać UAZa od podstaw. Mam ramę w narawdę dobrym stanie mosty, wały chyba dwie skrzynie, silniki ze trzy i pół garażu różnych częsci. Wszystko oczywiście do rozebrania i oglądnięcia. Leży to to u mnie już ze 3 lata i zastanawiam się czywarto pakować się w budowę auta od podstaw. Nie zależy mi na czasie i mogę sobie pry nim dłubać. Może ktoś z was robił już coś takiego i ma pojęcie jak się do tego zabrać. Jakich problemów spodziewać się po drodze i jakich błędów nie popełniać. Dzięki za każdą dobrą radę. PZRD
: czw sie 18, 2005 3:54 pm
autor: koko
my naszego uaza składalismy 1,5 roku coprawda tylko w weekendy ale to było za dużo. To nawwet nie bło skłądanie go od podstaw tylko naprawa blacharki (czytaj robienie całej blacharki) i mechanicznie ale to jednach dużoo roboty i teraz napewno nie podjeli byśmy sietakich rzeczy. wolałbym kupić całego niz budować go od podstaw no ale jaśli masz czas i checi to buduj. Powodzenia i mam nadzieje że ci cheć tak szybko nie przejdzie
Tylko jeszcze dodam że w konscu go złożyliśmy wyglądał pieknie, wyciete progi i takie tam i nawet na jeden rajd nim nie pojechaliśmy tylko go od razu sprzedalismy :/
: czw sie 18, 2005 4:53 pm
autor: darek4x4
Składać nie to naprawde tzeba mieć dużo czasu i konskwencji.
Zanim go złorzysz już ci się nie będzie chciało jeździć.
no chyba ze masz wolne 2 miesiące to proszę bardzo albo składasz weterana orginał.
masz urzywke jeździśz widzisz jak i co i powoli robisz Pod Siebie furke
: czw sie 18, 2005 5:42 pm
autor: Kasprol
jak masz duzo czasu to składaj tylko uwazaj bo połowa tych czesci moze byc tak ze sa na złom

ja juz nie wiem czy konczyc swojego
: czw sie 18, 2005 7:04 pm
autor: wrc
taka koncepcja ma jeden duzy plus jezeli wszystko zrobisz jak trzeba bedziesz miec autko w super stanie i bedzie ci one dobrze sluzyc
: czw sie 18, 2005 7:46 pm
autor: JarekS
mam ten sam dylemat - powoli (baardzo

) składam mojego. Jak policzyłem i już w częsci włozyłem i ile jeszcze trzebabedzie to miałbym gotowego - pewnie też do poprawek. Ale właśnie żyję tym że jak bedzie zrobiony to trochę pojeździ.
: pt sie 19, 2005 6:57 am
autor: Kasprol
tylko problem przy sprzedazy nikt ci nie da tyle ile ty wlozyłes w czesci
: pt sie 19, 2005 7:47 am
autor: Jaroma
Kasprol pisze:tylko problem przy sprzedazy nikt ci nie da tyle ile ty wlozyłes w czesci
A po co sprzedawać
Jak sie kupi gotowego to i tak po roku (czyt. kilku naprawach i remontach) wpakuje kasy ktorej nik nie zaplaci.
Podstawowe pytanie czy chce skladac na oryginala czy budowac zmote do blota

Problem polega jeszcze w tym ze jesli wczesniej nie jezdzil w terenie i doswiadczenia nie ma to nie wie czego chce. czy do sportu czy do przeprawy.
Ja bym budowal z tego co jest i od razu poprawial fabryke kozystajac z porad z forum. Wspomaganie kiery i hamulcy to podstawa, lekko podniesc syfa na mocowaniach resora i jakas klatke wyspawac. W Miare mozliwosci szybko poskladac co by zapal sie nie skonczyl i w teren

a czas i tak zweryfikuje bledy.
: pt sie 19, 2005 7:51 am
autor: garo
No tak ale jak to to później zarelestrować?
: pt sie 19, 2005 8:18 am
autor: Jaroma
garo pisze:No tak ale jak to to później zarelestrować?
Hmmmm

O tym zupelnie nie pomyslalem.
Kupic zarejestrowany zlom na czesci.

: pt sie 19, 2005 9:03 am
autor: Rafał D
Jak kupisz gotowy i chcesz wiedzieć co w nim siedzi to i tak trzeba sporo rozebraći poskładać....
Pytanie czy to plan długoteminowy czy tylko chęć dokonania kilku wypadów aby zobaczyć jak to jest...