Jeszcze o lifcie budy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Jeszcze o lifcie budy

Post autor: JarekS » pn sie 29, 2005 10:04 am

Pytanie może głupie :oops: ale UAZ jeszcze rozebrany i nie mogę zmierzyć.
Chodzi o to ile można podnieść budę żeby lewarki zmiany biegów, reda, przodu i ręcznego spokojnie pracowały i nie rozpieprzały tych gum osłonowych.

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn sie 29, 2005 5:41 pm

Zajrzyj tu: http://www.uazbuka.ru/lift3.htm jest tam trochę o liftowaniu budy, chociaż dla mnie to mało zrozumiały język :oops:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » pn sie 29, 2005 7:27 pm

Jaki człowiek głupi
9 lat ruski w szkole mu wykładali - a jak musiał to sie nie uczył. Teraz żałuje. Obrazki chociaż internacjonalnyje są.
Dzięki.
Może ktoś zna wielkości metryczne.

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » pn sie 29, 2005 7:38 pm

Didymos pisze:Zajrzyj tu: http://www.uazbuka.ru/lift3.htm jest tam trochę o liftowaniu budy, chociaż dla mnie to mało zrozumiały język :oops:
Podnieśli budę uaza na gumach od resorów, zdecydowanie odradzam. Ja podczas remontu dałem poduszki gumowe ok.5cm. Niby wszystko OK, ale po 3 latach gdy gumy zaczęły przysiadać to zaczeło pracować nadwozie, a póżniej popękły podłużnice podłogi i podłoda w pobliżu mocowań. Proponuję zrobić dystans z rury prostokątnej i wstawić poduszki orginalne bądź inne byle niezbyt grube. Co do problemów z osłonami gumowymi, to trudno mi powiedzieć, uszyłem sobie mieszki z dermy. Po tym cały lifcie nadwozia musiałem jeszcze wydłużyć drążek zmiany biegów przy wyjściu ze skrzyni, bo nie mogłem wsadzić wstecznego.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » pn sie 29, 2005 8:07 pm

hehe no właśnie też zauważyłem problem ze skrzynią biegów :D znaczy się chciałem to w inny sposób rozwiązać ale chyba przedłuże..

..jak już sprawdze w terenie to powiem jak się spisują ale mam podniesione 5cm na dorabianych tulejach ze stali.. trzyma się póki co super..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » pn sie 29, 2005 8:19 pm

kubas pisze:hehe no właśnie też zauważyłem problem ze skrzynią biegów :D znaczy się chciałem to w inny sposób rozwiązać ale chyba przedłuże..

..jak już sprawdze w terenie to powiem jak się spisują ale mam podniesione 5cm na dorabianych tulejach ze stali.. trzyma się póki co super..
Czyli żadnych gumowych dystansów??
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

Awatar użytkownika
Michal_C
 
 
Posty: 296
Rejestracja: czw cze 09, 2005 1:13 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Michal_C » pn sie 29, 2005 8:27 pm

Tak Jest !! Na sztywno :)2
"Inspired by the nature"
"Dzik project"

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » pn sie 29, 2005 8:42 pm

dokładnie..
dziura w sam raz na śrube bez luzu..
a na szerokość poduszki oryginalnej..

poduszki przy ramie dystans przy budzie i zobaczymy jak się będzie spisywało..

..a i jewszcze jedno.. jest na tyle wysoko że zbiorniki nie będą wystawały poniżej ramy (zobaczymy po spawaniu jak już je założe)..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » wt sie 30, 2005 6:18 am

Mi właśnie chodzi tylko i wyłącznie o te cholerne zbiorniki :x .
Przedłużaliście drązek zmiany biegów - znaczy się idzie na dole wiecej prosto a później się zakrzywia.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 30, 2005 7:25 am

no to przytniesz bude - tez mi problem z tym drazkiem :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » wt sie 30, 2005 9:16 am

Niby tak, a jednak nie. Auto ma służyć do polowania, a mało do upalania (tylko m.in. przez to forum do marasu coraz bardziej człowieka ciągnie :D ). Do tej pory nie miałem nawet tych gum i w środku było głośno jak cholera. A teraz to chcę go powyciszać i wytłumić drgania(serducho merc 240D) ile się da. Ot i tyle. A bak to mi przeszkadza coby progi zrobić (no i drze pierwszy na garbach, ale tych na razie nie ma za dużo). A z kolei progi to nie pod hi lifta tylko żeby na nich stanąć bez trzymania sie rekami dachu i np. lornetką oglądać teren.
Jak bym nie potrzebował przestrzeni ładunkowej to najprościej by mi było bak na pakę wzucić i praktycznie to bez roboty jest.
Ufffffff.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 30, 2005 3:15 pm

znazcy chcesz miec taki cukiereczek- prawie fabryka :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt sie 30, 2005 3:28 pm

JarekS pisze:ma za dużo). A z kolei progi to nie pod hi lifta tylko żeby na nich stanąć bez trzymania sie rekami dachu i np. lornetką oglądać teren.
to z chyba z balustradką beda :)22
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt sie 30, 2005 3:33 pm

moralez a ty co ?? kiedy kupujesz maszyne bo ja juz kapcie zapodalem i w tym tygodniuy odpalam motor - ciekawe czy zagada :roll:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

JarekS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: sob sie 14, 2004 8:02 pm
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: JarekS » wt sie 30, 2005 8:35 pm

E Moralez, balustrady nie trzeba, bo mój śmietnik jak bede stał bedzie w środku :D . Gorzej jak będę stał na progu i patrzył "od auta" - na zewn. - to chyba trzeba bedzie jeszcze jakie pasy dołożyć czy cóś :wink:

Bart
jakbym tak zrobił wszystkie głupoty w tym aucie jakie mi do głowy przychodzą to by mnie albo od razu do wariatkowa :)3 albo kupe szmalu za patenty :)2 .

Hmmm, bdw
nie chciałbym kupy szmalu w wariatkowie

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » wt sie 30, 2005 10:46 pm

Bart03 pisze:moralez a ty co ?? kiedy kupujesz maszyne bo ja juz kapcie zapodalem i w tym tygodniuy odpalam motor - ciekawe czy zagada :roll:
ja ?? ja w tym roku odpuszczam temat
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr sie 31, 2005 8:07 am

:cry: a ja myslalem ze gdzies jesienia sie wyskoczy.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości