
Chodzi o to ile można podnieść budę żeby lewarki zmiany biegów, reda, przodu i ręcznego spokojnie pracowały i nie rozpieprzały tych gum osłonowych.
Moderator: Student
Podnieśli budę uaza na gumach od resorów, zdecydowanie odradzam. Ja podczas remontu dałem poduszki gumowe ok.5cm. Niby wszystko OK, ale po 3 latach gdy gumy zaczęły przysiadać to zaczeło pracować nadwozie, a póżniej popękły podłużnice podłogi i podłoda w pobliżu mocowań. Proponuję zrobić dystans z rury prostokątnej i wstawić poduszki orginalne bądź inne byle niezbyt grube. Co do problemów z osłonami gumowymi, to trudno mi powiedzieć, uszyłem sobie mieszki z dermy. Po tym cały lifcie nadwozia musiałem jeszcze wydłużyć drążek zmiany biegów przy wyjściu ze skrzyni, bo nie mogłem wsadzić wstecznego.Didymos pisze:Zajrzyj tu: http://www.uazbuka.ru/lift3.htm jest tam trochę o liftowaniu budy, chociaż dla mnie to mało zrozumiały język
Czyli żadnych gumowych dystansów??kubas pisze:hehe no właśnie też zauważyłem problem ze skrzynią biegówznaczy się chciałem to w inny sposób rozwiązać ale chyba przedłuże..
..jak już sprawdze w terenie to powiem jak się spisują ale mam podniesione 5cm na dorabianych tulejach ze stali.. trzyma się póki co super..
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości