swierszcze w silniku

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

swierszcze w silniku

Post autor: piotrATmodificada » sob wrz 03, 2005 9:50 pm

Czesc!
Mam do Was dwa pytania:).

Mam oryginalny silnik uazowy.

Jak troche motor sie nagrzeje, to zaczyna byc slychac swierszcze. Cisnienie oleju jest (w kazdym razie lampka dziala i gasnie po odpaleniu silnika). Alternator zdjalem, łożysko wyglada ze jest ok. Pasek naciagniety porzadnie, probowalem dociagac - jest ok.

Co jeszcze sprawdzic ?

Drugie pytanie: od czego da sie dopasowac alternator, tak zeby pasowal do mocowan ?


Z gory dzieki za odpowiedz.

Piotr

Awatar użytkownika
major
 
 
Posty: 262
Rejestracja: czw maja 08, 2003 9:05 am
Lokalizacja: Warszawa/B-j
Kontaktowanie:

Post autor: major » sob wrz 03, 2005 9:58 pm

zobacz czy jak przyciśniesz sprzęgło, to świerszcze odlecą...
jeśli tak, to łozysko oporowe.
major
samurai SJ700

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

Post autor: piotrATmodificada » sob wrz 03, 2005 10:12 pm

major pisze:zobacz czy jak przyciśniesz sprzęgło, to świerszcze odlecą...
jeśli tak, to łozysko oporowe.
Nie, nie sprzeglo. Napewno z silnika.

DOdam ze to taki gwizd/swist jest ...

Piotr

Awatar użytkownika
major
 
 
Posty: 262
Rejestracja: czw maja 08, 2003 9:05 am
Lokalizacja: Warszawa/B-j
Kontaktowanie:

Post autor: major » sob wrz 03, 2005 10:21 pm

:roll:

to może turbo? :)21
major
samurai SJ700

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

Post autor: piotrATmodificada » sob wrz 03, 2005 10:31 pm

major pisze::roll:

to może turbo? :)21
moze :)

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz wrz 04, 2005 7:57 am

a ja wiem ale nie powiem :lol: :lol: :lol: :lol:

















































Jezeli jest róznica przy zmianie obrotów to jest duze prawdopodobienstwo ze masz nieszczelnosc na kolekorze ssacym :lol: :lol: peknieta uszczelka dosłownie ryska lub krzywy kolektor trzeba splanowac :lol: :lol: miałem podobnie długo szukałem
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » ndz wrz 04, 2005 10:44 am

kasprol tez dlugo szukales :)21 ??
jak swierszcz sie zalacza przy odejmowaniu gazu albo przy spadajacych obrotach to bedzie to :wink:
ZG 5.2 96r.

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

swierszczyk

Post autor: ub40 » ndz wrz 04, 2005 7:40 pm

w moim ogorku tez tak "swierszczykuje ", znalazlem ze to przy gazniku, jak dodam gazu to przestaje /mysle ze moze to byc wyrobiona troche oska przepustnicy ale z drugiej strony obroty biegu jalowego utrzymuje dobrze tak wiec moze to byc cos innego/
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: szymon milimetr » ndz wrz 04, 2005 8:27 pm

Witam. Jezeli troszke swierszczy to nie trzeba sie przejmowac. :D wazne ze jedzie a jak przestanie to bedzie problem .?
cale zycie z wariatami

piotrATmodificada
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw cze 16, 2005 8:51 pm

Post autor: piotrATmodificada » ndz wrz 04, 2005 9:10 pm

szymon milimetr pisze:Witam. Jezeli troszke swierszczy to nie trzeba sie przejmowac. :D wazne ze jedzie a jak przestanie to bedzie problem .?
A potem jak sie zesra na srodku drogi, to ludzie mowie ze te UAZy to awaryjne :)

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Re: swierszczyk

Post autor: moralez » ndz wrz 04, 2005 9:19 pm

ub40 pisze:w moim ogorku tez tak "swierszczykuje ", znalazlem ze to przy gazniku, jak dodam gazu to przestaje /mysle ze moze to byc wyrobiona troche oska przepustnicy ale z drugiej strony obroty biegu jalowego utrzymuje dobrze tak wiec moze to byc cos innego/
jak dodajesz gazu to masz to samo co kasprol i ja pisalem :)21
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz wrz 04, 2005 10:04 pm

Uwentualnie waserpumpę bym obadał :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości