problem z kardanem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

problem z kardanem

Post autor: west » pt paź 21, 2005 7:14 pm

A więc sprawa wygląda tak do uaza przeszczepiłem silnik od bmki r6 w między czasie kupiłem mosty od patrola i tu się pojawił problem

po zamontowaniu mostów okazało się że odległość między skrzynią a mostem wynosi 40 cm

grucha od mostu jest przesunięta w prawo

po zamontowaniu wału okazało się że wał się blokuje :evil:
nie tak całkiem blokuje ale obciera

Czy ktoś ćwiczył coś podobnego ??

A może ktoś z was ma pomysła jak to obeść 8)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt paź 21, 2005 7:29 pm

:)3 :)3
1/Możesz trochę podszlifować widełki w miejscu gdzie ocierają
2/Możesz deko zmienić kat podniesienia gruchy
3/Możesz opuścić niżej wyjście wału z reduktora /przechylić całość/
Jeżeli to tylko ocieranie z tytułu przesuniecia gruchy w prawo-patrz pkt 1
Jeżeli już na postoju kleszczy Ci w pionie-to nieżleś z.jebał....i przyjm wyrazy współczucia :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 7:38 pm

Tak właśnie myślałem o podszlifowaniu widełek ale to troszkę osłabi a chciał bym tego uniknąć.

Zjebałem dlatego że silnik był ustawiany na mosty uazowe a patrolowe przypadkiem wpadły i coś teraz trzea z tym zrobić

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 7:43 pm

A jeszcze mam jednego pomysła jak wywale bęben od ręcznego to jak tam wygląda jest do czego wał przykręcić da to jakieś 5-7 cm i kąt się zmieni

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt paź 21, 2005 7:55 pm

a reduktor patrol czy uaz ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 7:56 pm

Skrzynia i reduktor UAZ

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 8:40 pm

zamiast krzyżaka przegub od jakiejś półosi :lol: zwiększone kąty wału :)2

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 8:44 pm

gaaz99 pisze:zamiast krzyżaka przegub od jakiejś półosi :lol: zwiększone kąty wału :)2
Cały wał ma 40 cm a wygląda tak : krzyżak wieloklin krzyżak 8)
Przegub nie lubi pracować w skrajnych położeniach :cry:
Ostatnio zmieniony pt paź 21, 2005 8:48 pm przez west, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 8:47 pm

od jakiegoś przednionapędowca :)2

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 8:48 pm

skruć wieloklin

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 8:50 pm

gaaz99 pisze:skruć wieloklin
Co to da ?? ?? ??

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 8:52 pm

a chodzi ci że mało miejsca na przegub?

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pt paź 21, 2005 8:52 pm

Wywalenie bębna od ręcznego nic nie da, tj. może 10 mm.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pt paź 21, 2005 8:53 pm

Didymos pisze:Wywalenie bębna od ręcznego nic nie da, tj. może 10 mm.
bez przerobek.. to gora 5mm :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 8:53 pm

przeg€b np. z półosi t-4 ma większy wykrzyż od krzyżaków :)2

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 8:54 pm

Przegub nie wyda bo nie lubi robić w skrajnych położeniach a po za tym faktycznie mało miejsca

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 9:02 pm

jak masz resory to wydłużyć może tylnie wieszaki?

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 9:03 pm

to podniesie troche ?? łeb mostu

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pt paź 21, 2005 9:05 pm

A może zwiększyć rozstaw osi, będzie się lepiej prowadził :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 9:06 pm

gaaz99 pisze:jak masz resory to wydłużyć może tylnie wieszaki?
Żeby zmienić kat mostu ?? Już zmieniłem przspawując mocowania na których leżą resory ! Problem polega na tym że grucha mostu nissana jest po prawej stronie a wyjście z reduktora patrzy centralnie i tu się za bardzo łamie

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 9:07 pm

i komfort większy :)21

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 9:09 pm

ja myślałem że kąty góra-dół :lol:

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » pt paź 21, 2005 9:36 pm

wywal te mosty i po kłopocie. wstaw uazowe szybkie. ja tak mam i chyba ok... jutro kolejny rajd :)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pt paź 21, 2005 9:44 pm

tomekuaz pisze:wywal te mosty i po kłopocie. wstaw uazowe szybkie. ja tak mam i chyba ok... jutro kolejny rajd :)
Ty chyba też masz 3.5l ??
Napisz kilka zdań jak to robi bo ja się nie mogę doczekać pierwszega odpalenia!!!

A mostów nie wywale :evil:
Ostatnio zmieniony pt paź 21, 2005 9:48 pm przez west, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt paź 21, 2005 9:47 pm

mosty 8x37 wytrzymują duzo :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości