wspomaganie z BMW 5

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

wspomaganie z BMW 5

Post autor: benes » pn paź 24, 2005 10:42 am

Z jakimi problemami mogę się spotkać przy montażu tego wspomagania??
Podobno są mniejsze niż ze wspomaganiem z merca.

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pn paź 24, 2005 1:16 pm

Ja jestem na etapie zakładania wspom od bmki właśnie .
Za kilka dni będe mógł napisać coś więcej !!

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn paź 24, 2005 1:30 pm

west pisze:Ja jestem na etapie zakładania wspom od bmki właśnie .
Za kilka dni będe mógł napisać coś więcej !!
OK na na rzie nie mam przekładni ale już idzie pocztą jak byś zapodał jakiś foty to bdę wdzięczny. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn paź 24, 2005 1:35 pm

a ja juz jestem dawno po :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn paź 24, 2005 1:36 pm

Bart03 pisze:a ja juz jestem dawno po :)21
To dlaczego nie udzielasz najważniejszych wskazówek i czego zdjęc nie ma :lol: :lol: ?????? 8) ehehhe :wink: :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn paź 24, 2005 1:45 pm

bo kurde nikt wczesniej sie nie zapytal :evil:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » pn paź 24, 2005 1:45 pm

Bart03 pisze:a ja juz jestem dawno po :)21
Chwlić się i to szybko :)21

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn paź 24, 2005 2:26 pm

to ja się pytam, proszę o wskazówki ewentualne zdjęcia :D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn paź 24, 2005 2:56 pm

pierwsze pytanie z jakiego modelu BMW jest ta przekladnia ??

glowna roznica to sposob mocowania. W BMW mocowane byly albo do belki poprzecznej albo wzdluznej
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn paź 24, 2005 3:04 pm

no tak
jest to wspomaganie od BMW 5 e34

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn paź 24, 2005 3:05 pm

mocowane do belki wzdłużnej

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pn paź 24, 2005 3:13 pm

najprościej to przykrecić przekładnie do ,,kawalka blachy '' a potem ten kawałek blachy z przykreconą przekładnią przykrecić do ramy . ....a z gruboscią blachy nie przesadzać bo potem jest mało miejsca między kolumną a silnikiem .

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn paź 24, 2005 3:14 pm

ja mam z siodemki i tam jest mocowane do belki poprzecznej.

Po pirewsze trzeba obrococ was o 180 stopni, po drugie trzeba albo przerobic galke kierownicza na BMW albo spawac lape. Ja jednak wolalem dac zaprasowac nowy sworzen galki niz spawac lape- moim zdaniem jest to pewniejsze chociaz sworzen BMW jast luliputkiem w stosunku do sworznia uaza ale skoro w siodemce wytrzymuje takie strzaly i szerokie gumy to mysle ze tu tez wytrzyma.
Po trzecie sposob mocowania. W moim przypadku wystarczylo dorobic mocowanie z blachy 10mm + pare zastrzalow. Calosc jest przykrecana do oryginalnych otworow w ramie (tam gdzie byla przekladnia uaza). Mozna tez przyspawac uchwyty pod przekladnie ale ja nie chcialem juz wiecej oslabiac swojej ramy.

Z przekladnia z piatki bedzie troche inny sposob mocowania. Musialbym zerknac do auta u kumpla jak ona jest mocowana w piatce. Generalnie powinno byc jeszcze prosciej. Wystarczy blacha tak jak borman napisal.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » pn paź 24, 2005 7:34 pm

Hej. Ja mam wspomaganie z E34. Mam też trochę fotek które dawałem komus i były gdzieś powieszone, mozę sie odezwie. Jak nie to pisz i ew wyslę.
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » pn paź 24, 2005 7:44 pm

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt paź 25, 2005 9:54 am

Widziałem te zdjęcia ale niegdzie nie było napisane że jest to wspomaganie od BMW 5. Zastanawiam się nad miejscem montażu pompy na orginalnym silniku uazowskim. Jak by ktośmiał tekie foty to był bym wdzięczny.

benes@univ.szczecin.pl

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » wt paź 25, 2005 3:13 pm

Tam na stronce są zdjęcia mocowania pompy ale na żukiecie jeśli ci to pomoże. (chyba czas jednak zrobić z tego jakąś porządną strone :wink: ...no wałśnie tylko z tym czasem krucho :( )
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr paź 26, 2005 1:51 pm

luk pisze:Tam na stronce są zdjęcia mocowania pompy ale na żukiecie jeśli ci to pomoże. (chyba czas jednak zrobić z tego jakąś porządną strone :wink: ...no wałśnie tylko z tym czasem krucho :( )
Przydały by się opisy bo niektórzy dołączyli opisy a nie którzy nie. Ale polecam stronkę ciekawe info w postaci zdj

Awatar użytkownika
DamianKrosno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
Lokalizacja: Krosno

Post autor: DamianKrosno » śr paź 26, 2005 8:49 pm

Witam.
Ja mam u siebie już zamontowane tylko nie jestem pewien gdzie idzie zasilanie z pompy a gdzie powrót. Ktoś wie? :-?
Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr paź 26, 2005 9:17 pm

:o przeciez zasilanie jest na pompie a powrot idzie z przekladni. Coz to za filozofia :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
DamianKrosno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
Lokalizacja: Krosno

Post autor: DamianKrosno » ndz paź 30, 2005 7:14 pm

Witam.
Wiadomo że zasilanie idzie z pompy tylko na sektorze są dwa otwory jeden zasilający a drugi powrotny. chodzi o to który jest który. ??
Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » ndz paź 30, 2005 8:32 pm

u mnie zasilający jest ,,od dołu'' (klucz dziewiętnastka )

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » ndz paź 30, 2005 8:58 pm

tak na marginesie

na powrocie płynu z przekładni do pompy (mam pompe od MB 123 taką razem ze zbiorniczkiem) jest też spore ciśnienie
wężyk z opaskami nie jest najlepszym rozwiązaniem

Awatar użytkownika
DamianKrosno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
Lokalizacja: Krosno

Post autor: DamianKrosno » wt lis 01, 2005 12:26 am

Dzięki borman za info. Sektor w sumie mam od Ciebie :lol: , ale to dawno było a ja jeszcze nie jeżdzę :x Muszę się tej zimy przyłożyć i skończyć padake :wink:

Jeżeli chodzi o spore ciśnienie na powrocie w przypadku L80 to chyba coś z odpowietrzeniem zbiornika nie tak. W Aerostarze skorodowała mi chłodnica i pominołem ją kawałkiem wężyka igielitowego bez opasek i nie ma tam rzadnego ciśnienia :roll:
Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 9:17 am

Bart 03 jek połączyłeś was z drążkiem przerobiłeś was czy drążek???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość