wspomaganie z BMW 5
Moderator: Student
wspomaganie z BMW 5
Z jakimi problemami mogę się spotkać przy montażu tego wspomagania??
Podobno są mniejsze niż ze wspomaganiem z merca.
Podobno są mniejsze niż ze wspomaganiem z merca.
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
OK na na rzie nie mam przekładni ale już idzie pocztą jak byś zapodał jakiś foty to bdę wdzięczny. Pozdrawiamwest pisze:Ja jestem na etapie zakładania wspom od bmki właśnie .
Za kilka dni będe mógł napisać coś więcej
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
ja mam z siodemki i tam jest mocowane do belki poprzecznej.
Po pirewsze trzeba obrococ was o 180 stopni, po drugie trzeba albo przerobic galke kierownicza na BMW albo spawac lape. Ja jednak wolalem dac zaprasowac nowy sworzen galki niz spawac lape- moim zdaniem jest to pewniejsze chociaz sworzen BMW jast luliputkiem w stosunku do sworznia uaza ale skoro w siodemce wytrzymuje takie strzaly i szerokie gumy to mysle ze tu tez wytrzyma.
Po trzecie sposob mocowania. W moim przypadku wystarczylo dorobic mocowanie z blachy 10mm + pare zastrzalow. Calosc jest przykrecana do oryginalnych otworow w ramie (tam gdzie byla przekladnia uaza). Mozna tez przyspawac uchwyty pod przekladnie ale ja nie chcialem juz wiecej oslabiac swojej ramy.
Z przekladnia z piatki bedzie troche inny sposob mocowania. Musialbym zerknac do auta u kumpla jak ona jest mocowana w piatce. Generalnie powinno byc jeszcze prosciej. Wystarczy blacha tak jak borman napisal.
Po pirewsze trzeba obrococ was o 180 stopni, po drugie trzeba albo przerobic galke kierownicza na BMW albo spawac lape. Ja jednak wolalem dac zaprasowac nowy sworzen galki niz spawac lape- moim zdaniem jest to pewniejsze chociaz sworzen BMW jast luliputkiem w stosunku do sworznia uaza ale skoro w siodemce wytrzymuje takie strzaly i szerokie gumy to mysle ze tu tez wytrzyma.
Po trzecie sposob mocowania. W moim przypadku wystarczylo dorobic mocowanie z blachy 10mm + pare zastrzalow. Calosc jest przykrecana do oryginalnych otworow w ramie (tam gdzie byla przekladnia uaza). Mozna tez przyspawac uchwyty pod przekladnie ale ja nie chcialem juz wiecej oslabiac swojej ramy.
Z przekladnia z piatki bedzie troche inny sposob mocowania. Musialbym zerknac do auta u kumpla jak ona jest mocowana w piatce. Generalnie powinno byc jeszcze prosciej. Wystarczy blacha tak jak borman napisal.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Widziałem te zdjęcia ale niegdzie nie było napisane że jest to wspomaganie od BMW 5. Zastanawiam się nad miejscem montażu pompy na orginalnym silniku uazowskim. Jak by ktośmiał tekie foty to był bym wdzięczny.
benes@univ.szczecin.pl
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Tam na stronce są zdjęcia mocowania pompy ale na żukiecie jeśli ci to pomoże. (chyba czas jednak zrobić z tego jakąś porządną strone
...no wałśnie tylko z tym czasem krucho
)


Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Przydały by się opisy bo niektórzy dołączyli opisy a nie którzy nie. Ale polecam stronkę ciekawe info w postaci zdjluk pisze:Tam na stronce są zdjęcia mocowania pompy ale na żukiecie jeśli ci to pomoże. (chyba czas jednak zrobić z tego jakąś porządną strone...no wałśnie tylko z tym czasem krucho
)
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- DamianKrosno
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
- Lokalizacja: Krosno
- DamianKrosno
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
- Lokalizacja: Krosno
- DamianKrosno
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
- Lokalizacja: Krosno
Dzięki borman za info. Sektor w sumie mam od Ciebie
, ale to dawno było a ja jeszcze nie jeżdzę
Muszę się tej zimy przyłożyć i skończyć padake
Jeżeli chodzi o spore ciśnienie na powrocie w przypadku L80 to chyba coś z odpowietrzeniem zbiornika nie tak. W Aerostarze skorodowała mi chłodnica i pominołem ją kawałkiem wężyka igielitowego bez opasek i nie ma tam rzadnego ciśnienia



Jeżeli chodzi o spore ciśnienie na powrocie w przypadku L80 to chyba coś z odpowietrzeniem zbiornika nie tak. W Aerostarze skorodowała mi chłodnica i pominołem ją kawałkiem wężyka igielitowego bez opasek i nie ma tam rzadnego ciśnienia

Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość