
Jak ma stac most????
Moderator: Student
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Jak ma stac most????
jak w tytule... mianowicie niepokoi mnie w moim szrocie to ze urwaniu krzyzaka walu tylniego podnisosl mi sie most..teraz go juz "sciagnolem na dol" lecz wydaje mi sie ze jeszcze troche powinien pojsc "w dol" dlatego gdyby ktos mial fote jak powinien stac tylny most bylbym wdzieczny... THX 

Re: Jak ma stac most????
yyy ja chyba troche nie kumam o co chodzi... znaczy że Ci sie przekręcił? chodzi o to, że atak poszedł do góry czyli nie jest poziomo, czy jakpakjusz_pl pisze:..podnisosl mi sie most..teraz go juz "sciagnolem na dol" ...powinien pojsc "w dol"

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
główka bedzie ciut do góry, zobacz jak masz resory, tam pod resorem do mostu jest przyspawana stopka, i resor powinien opierać sie na całej stopce.
no chyba ze lifta robiłęś jakiegos makabrycznego, wtedy moze byc cały resor wygięty
no chyba ze lifta robiłęś jakiegos makabrycznego, wtedy moze byc cały resor wygięty
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Re: Jak ma stac most????
za cholere nie wiem o co chodzipakjusz_pl pisze:jak w tytule... mianowicie niepokoi mnie w moim szrocie to ze urwaniu krzyzaka walu tylniego podnisosl mi sie most..teraz go juz "sciagnolem na dol" lecz wydaje mi sie ze jeszcze troche powinien pojsc "w dol" dlatego gdyby ktos mial fote jak powinien stac tylny most bylbym wdzieczny... THX


aha, jeszcze jedno pytanie ?
jak go sciągnąłes do dołu ?
bo moze wyrwało kliny na pochwach i ci sie główka mostu obróciła, wtedy niestety szybciej ci wyjdzie chyba obudowę nową skombinować , bo to sie da naprawic ale wymaga znajomosci tematu
jak go sciągnąłes do dołu ?
bo moze wyrwało kliny na pochwach i ci sie główka mostu obróciła, wtedy niestety szybciej ci wyjdzie chyba obudowę nową skombinować , bo to sie da naprawic ale wymaga znajomosci tematu
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Krecik pisze:główka bedzie ciut do góry, zobacz jak masz resory, tam pod resorem do mostu jest przyspawana stopka, i resor powinien opierać sie na całej stopce.
no chyba ze lifta robiłęś jakiegos makabrycznego, wtedy moze byc cały resor wygięty
Wlasnie o to mi chodzi.. jedna z tych stopek poluznila sie i w momencie rozerwania krzyzaka on obrucil sie do gory... popuscilem te 8 sub i sciagnolem go na dol zgodnie z druga stopka a ta luzna przyspawalem solidnym spawem... i zastanawiam sie czy to juz jest dobrze... zeby za chwile znow czegos nie urwac

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Krecik pisze:ta stopka sie nie poluźniła... słwo urwała bardziej tu pasuje
obspawać, ale raczej do spawania zjąć obejmy i podnieść resor choć troche, bo dojście tam marne żeby to zaspawać dobrze.
Potem powinno robić
No juz zrobilem to jest wszystko zlozone do kupt jezdzi jest okey.. ale nie wiem czy nadal on za wysoko nie stoi...dlatego przydaloby sie foto co bym chociaz zerknal to bym widzial czy musze jeszcze gnoja do parteru sprowadzic

to jak wysoko główka mostu - powiedzmy w punkcie flanszy - jest nad ziemią zależy od:
- opon
- długości tylnego wieszaka resorów
- stopnia klapnięcia tychże resorów
generalnie 'na oko' jest bliska poziomu z lekką tendencą 'ku górze'
- opon
- długości tylnego wieszaka resorów
- stopnia klapnięcia tychże resorów
generalnie 'na oko' jest bliska poziomu z lekką tendencą 'ku górze'
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Krecik pisze:to jak wysoko główka mostu - powiedzmy w punkcie flanszy - jest nad ziemią zależy od:
- opon
- długości tylnego wieszaka resorów
- stopnia klapnięcia tychże resorów
generalnie 'na oko' jest bliska poziomu z lekką tendencą 'ku górze'
No u mnie to nie da sie ukryc ze jest "tendencja" ku gorze



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość