jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr gru 07, 2005 8:28 am
Mam pytanie odnosnie polaczenia skrzyni MB z reduktorem uazowskim...

?? jak to wygalda moze jakies foto albo cos???? bede wdzieczny THX

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » śr gru 07, 2005 9:07 am
Jak by ciebei interesowało to mam rysunek jak wykonać płytę łączącą te dwa elementy Merc 300 z skrzynią uaz
-
pioterok
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: wt maja 04, 2004 8:35 am
- Lokalizacja: warszawa-ciechanów
Post
autor: pioterok » śr gru 07, 2005 12:35 pm
Czy możesz to gdzieś opublikować? Innym tez może to się przydać.
PiotreK
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr gru 07, 2005 1:04 pm
niestety tylko takie posiadam:
http://img104.imagevenue.com/img.php?lo ... az_026.jpg
to jest akurat polaczenie skrzyni BMW z reduktorem uaza, do skrzyni MB wystarczy wstawic inny zabierak przegubu gumowego
Ostatnio zmieniony śr gru 07, 2005 1:08 pm przez
Bart03, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » śr gru 07, 2005 1:08 pm
benes pisze:Jak by ciebei interesowało to mam rysunek jak wykonać płytę łączącą te dwa elementy Merc 300 z skrzynią uaz
będzie powieszone na stronie znajdującej się poniżej ale po modernizacji strony. Na razie jak ktoś chce to mogę zeskanować i wysyłać na maila.
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr gru 07, 2005 2:33 pm
benes pisze:benes pisze:Jak by ciebei interesowało to mam rysunek jak wykonać płytę łączącą te dwa elementy Merc 300 z skrzynią uaz
będzie powieszone na stronie znajdującej się poniżej ale po modernizacji strony. Na razie jak ktoś chce to mogę zeskanować i wysyłać na maila.
Ja poprosze jesli mozna... przyda mi sien napewo!!
gamesx@wp.pl THX

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr gru 07, 2005 2:36 pm

MB ze skrzynia uaza - nieeeeeeeeee tylko nie to

. Ja sie juz kiedys tak wrobilem i sobie powiedzialem - nigdy wiecej
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr gru 07, 2005 2:40 pm
Bart03 pisze:
MB ze skrzynia uaza - nieeeeeeeeee tylko nie to

. Ja sie juz kiedys tak wrobilem i sobie powiedzialem - nigdy wiecej
Dlaczego nie???? opowiadaj jakie masz doswiadczenia za tym

bo niedlugo zamierzam motac wlasnie taki uklad... co proponujesz????
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr gru 07, 2005 2:45 pm
skrzynia z uaza jest:
1. awaryjna
2. malo wytrzymala- chociaz czasem tez potrafi duzo wytrzymac
3. zle zestopniowana
4. brak synchronizacji I i II biegu
Przy duzym motorze ona ci sie nie sprawdzi
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr gru 07, 2005 2:48 pm
Bart03 pisze:skrzynia z uaza jest:
1. awaryjna
2. malo wytrzymala- chociaz czasem tez potrafi duzo wytrzymac
3. zle zestopniowana
4. brak synchronizacji I i II biegu
Przy duzym motorze ona ci sie nie sprawdzi
No wiec mnie chyba zle zrozumiales (no i ja Ciebe po cesci tez

) otoz chce wrzucic skrzynie oraz silnik MB!!! Lecz pytam jak wyglada polaczenie skrzyni biegow MB z reduktorem uazowskim

neee skrzyni oryginalnej bym nie zostawil jesli juz motor zmienony

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr gru 07, 2005 2:53 pm
no wrzucilem wczesniej zdjecie. Troche malo na nim widac ale moze Tomekuaz ci podesle lepsze foty bo on robil zdjecia na biezaco.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr gru 07, 2005 7:33 pm
daj spokoj

-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr gru 07, 2005 7:37 pm
faziuaz pisze:daj spokoj

kto ma dac spokoj i czemu mistrzu????

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr gru 07, 2005 8:20 pm
pakjusz_pl pisze:faziuaz pisze:daj spokoj

kto ma dac spokoj i czemu mistrzu????

po co stwarzasz problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr gru 07, 2005 8:29 pm
faziuaz pisze:
problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
o i to jest konkretna odpowiedz

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr gru 07, 2005 8:55 pm
faziuaz pisze:................
po co stwarzasz problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
W ten sposób to jeszcze prostszy jest wóz drabiniasty jednokonny
Nie musi być proste,ale musi być dobre.Skrzynia uaza to porazka,skrzynia merca-gut,red uazowy też dobry.
Trudno mi ocenić pokazane na zdjeciach połaczenie sb bmw z red uazowskim.Może wiecej fot?Z tego co widać-niezłe

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » śr gru 07, 2005 9:19 pm
faziuaz pisze:pakjusz_pl pisze:faziuaz pisze:daj spokoj

kto ma dac spokoj i czemu mistrzu????

po co stwarzasz problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
Fazi nie przesadzaj z ta prostota....jak dobrze zrobiona maszyna to calkiem milo sie jezdzi takim :mocniejszym" uazikiem... z tej prostoty to na koncu stwierdzisz ze wogole po co silnik w uazie.....

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » śr gru 07, 2005 9:44 pm
pakjusz_pl pisze:faziuaz pisze:pakjusz_pl pisze:
kto ma dac spokoj i czemu mistrzu????

po co stwarzasz problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
Fazi nie przesadzaj z ta prostota....jak dobrze zrobiona maszyna to calkiem milo sie jezdzi takim :mocniejszym" uazikiem... z tej prostoty to na koncu stwierdzisz ze wogole po co silnik w uazie.....

Tutaj poprę Faziego. Nieważne co robisz należy (moim zdaniem co podkreślam) zachować maksymalną prostotę i napewno zostawic to co dobre i sprawdzone. To dotyczy motania również. Przemyśl, zaplanuj i wykonaj...też proste...nie??:):)
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » czw gru 08, 2005 7:13 pm
pakjusz_pl pisze:faziuaz pisze:pakjusz_pl pisze:
kto ma dac spokoj i czemu mistrzu????

po co stwarzasz problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
Fazi nie przesadzaj z ta prostota....jak dobrze zrobiona maszyna to calkiem milo sie jezdzi takim :mocniejszym" uazikiem... z tej prostoty to na koncu stwierdzisz ze wogole po co silnik w uazie.....

no dobra niech ci bedzie ze,milo sie jezdzi

ale czy prosta konstrukcja nie jezdzi sie milo,iprzyjemnie i spokojnie i fajnie...........i nie mysle czy mi kolo nie odpadnie ,czy wal sie nie urwie,czy dyfer sie nie rozpiepszy,czy po prostu moje nie sprawdzone, w extremie

wynalazki wytrzymaja.wszystko musi byc testowane(i to mocno

)
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw gru 08, 2005 9:12 pm
faziuaz pisze:pakjusz_pl pisze:faziuaz pisze:po co stwarzasz problemy

ja na ten przyklad uwielbiam prostote(proste=niezawodne)
Fazi nie przesadzaj z ta prostota....jak dobrze zrobiona maszyna to calkiem milo sie jezdzi takim :mocniejszym" uazikiem... z tej prostoty to na koncu stwierdzisz ze wogole po co silnik w uazie.....

no dobra niech ci bedzie ze,milo sie jezdzi

ale czy prosta konstrukcja nie jezdzi sie milo,iprzyjemnie i spokojnie i fajnie...........i nie mysle czy mi kolo nie odpadnie ,czy wal sie nie urwie,czy dyfer sie nie rozpiepszy,czy po prostu moje nie sprawdzone, w extremie

wynalazki wytrzymaja.wszystko musi byc testowane(i to mocno

)
No okey zgadzam sie... ale jesli zbuduje sie syfa na projektach juz wyprobowanych nie przez jednego maniaka 4x4 to mysle ze to nie grzech.... tak jak np motanie silnikow MB jest powszechnie znane i wiem ze wlasciciele sa bardzo zadowoleni!

czyz nie mam racji???

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw gru 08, 2005 11:01 pm
pakjusz_pl pisze:.... tak jak np motanie silnikow MB jest powszechnie znane i wiem ze wlasciciele sa bardzo zadowoleni!

czyz nie mam racji???

no ja tak do konca nie bylem zadowolony, ale cos za cos

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » pt gru 09, 2005 1:22 am
jak ktoś chce niech przerabia, jak nie to nie, więc zdjęć nigdy zadóżo. Ja mam dość remontów uazowej skrzyni, wrzucam MB. jak ktoś chce moge na priv maila ze zdjęciami wysłać ale jak sie autor zgodzi

, kolega gaaz99.
no risk, no fun
uaz 300D
-
KAZIK
-

- Posty: 141
- Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: KAZIK » pt gru 09, 2005 8:02 pm
Czy skrzynia z reduktorem jest zawieszona niezależnie czy też czymś zespolona?
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt gru 09, 2005 8:55 pm
reduktor osobno, skrzynia osobno a miedzy nimi tylko przegub gumowy i wielowypust
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob gru 10, 2005 1:23 am
Czyli klasyczny bład konstrukcyjny

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości