jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt gru 13, 2005 6:40 pm
Witam,wlaśnie wkladam silnik od merca 3.0D od Potocznej "beczki".Podobno mosty niezabardzo wytrzymują

przy tym wozie jak na taki silnik??Wiecie coś o tym?Pzdr

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » wt gru 13, 2005 7:06 pm
Mosty to raczej bez problemu ci ta moc przeniosą- tam jest chyba 88 KM prawda? Ale resory nie wytrzymają- musisz kilka piór na przód dołożyć bo motor ciężki!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » wt gru 13, 2005 7:43 pm
bycze jaja od stara podklepać resorki i bedzie git
3.0 mb dobry silniczek
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » wt gru 13, 2005 8:53 pm
Ja też mam taki silnik przy syfie,ze skrzynią Uaza połączyłem.Przerobiłem łapy od silnika itd,itp.Resory mam wyklepane i narazie jest oki,ale pieron wie jak to bedzie podczas jazdy bo narazie naszyna stoi w garażu a resorki juz sie troche ugięły,pozatym miska olejowa jest blisko mostu i przy wykrzyżu mogą być jaja.Trzeba by ją klepnąć.A co do silnika to faktycznie 88 KM.Pali koło 10 na 100 przy śr.60 km/h.W terenie sprawuje sie dobrze,jak wejdzie na obroty to niema na niego siły

No to chyba sie dość nagadałem na ten temat.Ogólnie jest oki!
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt gru 13, 2005 10:16 pm
miske to przerob odrazu bo potem bedziesz zalowal

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt gru 13, 2005 11:51 pm
Bart03 pisze:miske to przerob odrazu bo potem bedziesz zalowal

oj tak tak tak, bo jak olej wycieknie to będzie zapóźno(ja zdążyłem w ostatnij chwili

) a poza tym filtr oleju przenieść i skrzynie zmień na mesia.
no risk, no fun
uaz 300D
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » śr gru 14, 2005 1:39 am
Straszny odważnik pakujesz.
A mosty - no cóż. Wszystko i wszystkim da się ukręcić - kwestia samozaparcia... Trzeba jeździć z czuciem - to mówiłem ja - autor połamanego na pół afgana...

-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » śr gru 14, 2005 4:27 pm
motokogut pisze:Bart03 pisze:miske to przerob odrazu bo potem bedziesz zalowal

oj tak tak tak, bo jak olej wycieknie to będzie zapóźno(ja zdążyłem w ostatnij chwili

) a poza tym filtr oleju przenieść i skrzynie zmień na mesia.
A masz jakis konkretny koncept na przeróbe miski i filtra?Jak masz jakieś foty to ja z poprosze.Co do filtra to wlazł mi troche do kabiny i musiałem troche blachy wyciąć

Prześlij foty jak masz.
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
Dragunov
-

- Posty: 1473
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dragunov » śr gru 14, 2005 4:41 pm
SebastianS pisze:Straszny odważnik pakujesz.
A mosty - no cóż. Wszystko i wszystkim da się ukręcić - kwestia samozaparcia... Trzeba jeździć z czuciem - to mówiłem ja - autor połamanego na pół afgana...


ladowanie czy co?
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » śr gru 14, 2005 5:22 pm
NuVo pisze:motokogut pisze:Bart03 pisze:miske to przerob odrazu bo potem bedziesz zalowal

oj tak tak tak, bo jak olej wycieknie to będzie zapóźno(ja zdążyłem w ostatnij chwili

) a poza tym filtr oleju przenieść i skrzynie zmień na mesia.
A masz jakis konkretny koncept na przeróbe miski i filtra?Jak masz jakieś foty to ja z poprosze.Co do filtra to wlazł mi troche do kabiny i musiałem troche blachy wyciąć

Prześlij foty jak masz.
zdjęć nie mam ale operacja polegała na scięciu miski mniej więcej od połowy tnąc w góre tak żeby skończyć cięcie przy samym mocowanu od śrób, czyli przy samej górze. oczywiście od strony łba od mostu. no a potem dospawać płaską bleche. miska mniejsza ale jest dobrze. a co do filtra to we wczesniejszych postach było opisane dokładnie. ale w skrócie to można 2 blachy gróbe doposowac do filtra i silnika, i je połączć przewodami(filtr można i na dach wpakować wtedy), albo kupić filtr od 2.4 D ma to samo mocowanie do silnika a jest połowe krótszy-tyle że nie ma chłodnicy oleju. ale ten sposób niech ktoś potwierdzi bo na 100% nie wiem czy wszystko będzie grać, ja mam blachy.
no risk, no fun
uaz 300D
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:25 pm
NuVo pisze:Ja też mam taki silnik przy syfie,ze skrzynią Uaza połączyłem.Przerobiłem łapy od silnika itd,itp.Resory mam wyklepane i narazie jest oki,ale pieron wie jak to bedzie podczas jazdy bo narazie naszyna stoi w garażu a resorki juz sie troche ugięły,pozatym miska olejowa jest blisko mostu i przy wykrzyżu mogą być jaja.Trzeba by ją klepnąć.A co do silnika to faktycznie 88 KM.Pali koło 10 na 100 przy śr.60 km/h.W terenie sprawuje sie dobrze,jak wejdzie na obroty to niema na niego siły

No to chyba sie dość nagadałem na ten temat.Ogólnie jest oki!
ja miske mam za mostem z przodu ,chłodnica w przodzie od sierry,skrzynia merca,reduktor uaz
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:26 pm
i filter normalnie się mieści

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » śr gru 14, 2005 8:35 pm
No dobra,a co z pojemnością miski ?Jak wtedy zalać motor olejem?Nie bedzie żadych problemów jak będzie mniej oliwy?A tak na marginesie to mam chłodnice od Uaza,a przy silniku przerabiałem łapy,a właściwie robiłem nowe.A z filtrem to coś sie zmota

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:40 pm
do uaza skrzyni go doczepiłeś wtedy faktycznie filter na wężach,miska nad mostem

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:43 pm
lub filtr od kaczki idzie na dół

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » śr gru 14, 2005 8:44 pm
No a jak przerobić filter na te węże??Bo to dobry pomysł jest,tylko niemam w tej chwili na to koncepcji.
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:49 pm
odkręcasz od bloku ,do bloku blacha(ok 8mm)do filtra blacha ,filtr gdzieś na nadkole i kanały wężami łączysz i ok

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:50 pm
oczywiście blachy wywiercone gdzie kanały i nyple dospawane czy dokręcone
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » śr gru 14, 2005 8:51 pm
A przewody wysokiego ciśnienia jakies specjalne?czy poprostu wysokiego ciśnienia

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 8:55 pm
tam masz przeważnie 3-6atm ,ale węże mogą być mocniejsze (to pewniejsze) toć to smarowanie

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » śr gru 14, 2005 9:01 pm
Gaaz jesteś kawał gościa!Respect!:)2 czyli już wszystko wiem na temat filtra.A wracając do miski,jak z ilością oleju?przeciez objętość miski sie zmniejszy po obcięciu.
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 9:15 pm
co prawda wały do przeróbki i łapy reduktora i chłodnica ,ale z miską(i filtrem) spoko i skrzynka mesia chodzi wiadomo
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » śr gru 14, 2005 9:15 pm
Rozumiem.Narazie na takie przeróbki sie nie zanosi,jeszcze niewiem jak to bedzie grało wszystko bo syf narazie stoi i czeka

Ale juz niedługo sie okaże.Nadal moje pytanie nie ujrzało odpowiedzi,co z tą pierońską miską????
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr gru 14, 2005 9:22 pm
odboje od stara

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość