jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
rafalr
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 10:01 pm
Post
autor: rafalr » ndz gru 18, 2005 12:01 am
Szukam karoserii z laminatu od producentów lub osob prywatnych (okolice pomorza) na rame uaza. Wystarczaloby, żeby był tylko sam przód samochodu(wraz z przednia szybą).

-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » ndz gru 18, 2005 4:39 pm
Trabanta robisz

?
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » ndz gru 18, 2005 4:53 pm
KleryK pisze:Trabanta robisz

?
Ja już nawet i o tym myslalem..., bo sam kiedyś miałem trabanta i w sumie zastanawialem sie zeby zaadaptowac przod (poszerzyć zwieszkyć komore silnika etc...
Cala bude od trabanta w 2 osoby na przyczepke wkladalismy... wiec ciezka niejest (calosc: tj silnik, uklad jezdny, blachc i duroplast waza 600kg...)
Zreszta gdzies w galerii na tej stronce jest trabant na podwoziu jakiegos samuraja czy cos...
Pozdrawiam
Lukasz
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » ndz gru 18, 2005 5:11 pm
laminat czy to wêglowo czy drewno pochodne "blachy" trabanta maj± ten plus ¿e nie rdzewiej± i o ile ja bym mia³ mniej roboty w swoim UAZiku
bdw. Trabanty robili z napêdem 4x4 :> dla NVA
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » ndz gru 18, 2005 5:39 pm
KleryK pisze:... bdw. Trabanty robili z napędem 4x4 :> dla NVA
Jestes pewien ze byl naped 4x4? wiem ze robili dla woja otwarte nadwozie, ale nie jestem pewien czy mialo to naped na 4 łapy - ogolnie cieżko było by w tej konstrukcji samochodu (zarówno z silnikiem dwusuwowym i na licencji vw) zmotac naped 4x4...
Pozdrawiam
Lukasz
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » ndz gru 18, 2005 6:34 pm
Nie bylo 4x4. Kubelwagen byl otwarty 4x2 do patrolowania pasa przygranicznego po drogach utwardzonych. Był jescze wodoszczelny wartburg ale nie wiem czy 4x4

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » ndz gru 18, 2005 6:47 pm
Przyznaje racje ! Ubzdura³o mi siê ! Trafi³em w³a¶nie na forum trabantowców na w±tek
"Trabant 4x4
....Ostatnio o uszy obi³o mi sie, ¿e by³o co¶ takiego jak Trabant 1.1 z napêdem 4x4! " i jednak zdecydowana wiêkszo¶æ uwa¿a ¿e co¶ takiego nie istnieje.
Nie wiem sk±d mia³em to prze¶wiadczenie ¿e dla wojska DDRowskiego byly 4x4

Za duzo pije i widze trabany z 4x4
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
wrc
-

- Posty: 237
- Rejestracja: śr cze 11, 2003 8:27 am
- Lokalizacja: szczecin
Post
autor: wrc » ndz gru 18, 2005 9:46 pm
ta naped na przod
-
rafalr
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 10:01 pm
Post
autor: rafalr » ndz gru 18, 2005 10:14 pm
Dobra chlopaki (czy dziewczyny)nie o trabancie była mowa
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » ndz gru 18, 2005 10:19 pm
Wg mnie należy się zagłebić w technologii wytwarzania... Wziąć blachy oryginalne wykonać kopyto i potem laminaty robić

jedyna droga a czy wykona się je i jakim kosztem to nie wiem

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » ndz gru 18, 2005 11:43 pm
rafalr pisze:Dobra chlopaki (czy dziewczyny)nie o trabancie była mowa
Dziewczyno czy chloppaku (niewiem bo sie nie przedstawiles / przedstawilas) zajrzyj sobie na forum Gaza bo tam tez o laminatach jest mowa... Ogolnie polecam opcje szukaj, albo poporstu przeczytanie calego forum, bo temat byl juz poruszany... i ciezka jest to sprawa
-
_CaShu_

- Posty: 309
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: _CaShu_ » ndz gru 18, 2005 11:44 pm
hmm to znaczy ogolnie laminaty sa lekkie ale ich wykonanie ciezkie... co prawda dla chcacego nic trudnego...
pozdrawiam
Lukasz
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » ndz gru 18, 2005 11:49 pm
_CaShu_ pisze:hmm to znaczy ogolnie laminaty sa lekkie
No nie wiem czy tak lekkie np.do tej samej grubości Al
Mają dobry stosunek wytrzymałości do wagi
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
KUbutek

- Posty: 583
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KUbutek » ndz gru 18, 2005 11:54 pm
Tylko pytanie : Po co szpecić tak UAZika ?
Apropos tego trampka .
Pozdrowienia z Łodzi miasta Łodzi.
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn gru 19, 2005 9:37 am
klucz13 pisze:
Mają dobry stosunek wytrzymałości do wagi
ale ze sztywnascia juz gorzej

bude z laminatu trzeba przykrecac do ramy w wielu punktach zeby sie nie rozlazla pozatym klatke i wszystkie elementy trzeba spawac do ramy bo innej mozliwosci nie ma. Ale jak ktos chce tym zamiatac w rempstach - to laminat jest do tego celu

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości