silniki diesla zestawienie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

silniki diesla zestawienie

Post autor: Marci » śr gru 21, 2005 10:10 am

witam przeglądając katalogi i książki od silnikach diesla zebrałem podstawowe dane na ich temat moc i moment obrotowy mogą sie troszke róznić +-3 jednostki bo rózżne zródłą różnie podają
LR 2,25 60km 133nm 2,5 68km/155nm 2,5T 80km/?? 2,5tdi 109km/255nm (200) 2,5tdi 111km/265nm (300)
andoria 4c90 70km/155nm 4c90td 88km/205nm mercedes om616 2,4d 72km/137nm om617 3,0d 80(88)km/170nm om602 d25 2,5l 5cyl (124) 94km/158nm 0m602 d29 poj 2,9l sprinter 95km/190nm toyota 2,446cm TD 86km/188nm nissan 3,3d 90km(97)/255nm 3,3td 115km/305nm 2,8td 115km/235nm jezeli są jakieś błedy to prosze o porprawienie lub o przeniesienie do innego działu zamiesciłem to tu dlatego ze posiadacze uazów ciągle dyskutują na temat silników :D miłej lektóry
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr gru 21, 2005 11:44 am

weź to czytelniej zrób
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » śr gru 21, 2005 12:08 pm

to może jak już takie zestawienie kolega robi to można by dodać takie rzeczy jak waga, długość i problemy związane z montażem(w miare możliwości bo wszystkiego sie nie wie), wtedy będzie wszystko klarowne.
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr gru 21, 2005 2:58 pm

Ta kto zmota tyle silników? :wink: Instytut jakiś trzeba zbudować 8)

Tak będzie czytelniej:
LR
2,25 60km 133nm
2,5 68km/155nm
2,5T 80km/
2,5tdi 109km/255nm (200)
2,5tdi 111km/265nm (300)

andoria
4c90 70km/155nm
4c90td 88km/205nm

mercedes
om616 2,4d 72km/137nm
om617 3,0d 80(88)km/170nm
om602 d25 2,5l 5cyl (124) 94km/158nm
0m602 d29 poj 2,9l sprinter 95km/190nm

toyota
2,446cm TD 86km/188nm

nissan
3,3d 90km(97)/255nm
3,3td 115km/305nm
2,8td 115km/235nm
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » śr gru 21, 2005 3:05 pm

dodajcie jeszcze linki do takowych silnikow, rysunki ew flansz do skrzyni uazowej, mocowania poduszek :)21
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr gru 21, 2005 3:51 pm

<Kacper> pisze:Ta kto zmota tyle silników? :wink: Instytut jakiś trzeba zbudować 8)

Tak będzie czytelniej:
LR
2,25 60km 133nm
2,5 68km/155nm
2,5T 80km/
2,5tdi 109km/255nm (200)
2,5tdi 111km/265nm (300)

andoria
4c90 70km/155nm
4c90td 88km/205nm

mercedes
om616 2,4d 72km/137nm
om617 3,0d 80(88)km/170nm
om602 d25 2,5l 5cyl (124) 94km/158nm
0m602 d29 poj 2,9l sprinter 95km/190nm

toyota
2,446cm TD 86km/188nm

nissan
3,3d 90km(97)/255nm
3,3td 115km/305nm
2,8td 115km/235nm
odrazu mi sie zachciało czytać 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr gru 21, 2005 3:55 pm

Dragunov pisze:dodajcie jeszcze linki do takowych silnikow, rysunki ew flansz do skrzyni uazowej, mocowania poduszek :)21
Taaa było już poszukaj w archiwum :)21
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
jarek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:04 am

Post autor: jarek1 » śr gru 21, 2005 8:24 pm

moim zdaniem :D biorąc pod uwage pojemność, moment obrotowy, prostote montażu, cenę za sztukę (jeśli ktoś ma czas poszukać w necie warto by uzupełnić tabele), to ja stawiam na "andorię", brakuje tylko parametrów motoru "andori" TDI (miałem oferte z 3,5k 40 tys przebiegu) :)

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr gru 21, 2005 9:31 pm

Panowie do czego były andorki td montowane?? Da się coś takiego dostać w żukensie?? Bo to by taniej wyszło niż sam silnik, a i części z żukensa możnaby spylić potem...
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr gru 21, 2005 9:37 pm

paranoic_killer pisze:Panowie do czego były andorki td montowane?? Da się coś takiego dostać w żukensie?? Bo to by taniej wyszło niż sam silnik, a i części z żukensa możnaby spylić potem...
W żuku były tylko 4C90 a turbo w Lublinie choć pierwsze Lubliny też nie miały turbo
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » śr gru 21, 2005 9:38 pm

A jak oceniacie zwykłą andorkę w uazie?? Robi??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr gru 21, 2005 9:43 pm

U mnie robi :)2 półtora roku śmigam i sobie chwalę (bo muszę własnych decyzji nie będę krytykował :)21 ) ale naprawdę warto było przeszczepić !!
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr gru 21, 2005 9:58 pm

jarek1 pisze:moim zdaniem :D biorąc pod uwage pojemność, moment obrotowy, prostote montażu, cenę za sztukę (jeśli ktoś ma czas poszukać w necie warto by uzupełnić tabele), to ja stawiam na "andorię", brakuje tylko parametrów motoru "andori" TDI (miałem oferte z 3,5k 40 tys przebiegu) :)
A jest coś takiego jak andoria TDI ??

4c90td 88km/205nm to jest silnik z turbiną
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr gru 21, 2005 10:09 pm

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr gru 21, 2005 10:14 pm

:o
Dużo tych rodzajów.. ale te właśnie co mają po 80kW nie mają wpisane gdzie są zastosowane :-?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » czw gru 22, 2005 1:06 am

Orientuje sie ktoś ile taka andorka kosztuje?? Bo czeka mnie teraz wymiana inst gazowej i tak myśle że możeby dieselka wstawić. Ten motor sprzedać (po remoncie, więc cena powinna być niezła). Dużo trzeba przerabiać pod andorie?? Skrzynia by została uazowska.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw gru 22, 2005 9:25 am

ten adres jest lepszy i rozpisane jest w czym takiego silnika szukać:
http://www.andoria-mot.com.pl/produkty4_pl.php
a czy andoria TDI to przypadkiem za duzo elektroniki nie ma??? wiedziecie w wode i kupa....
ja mam w ARO 4CTi90-1BE i robi dobrze mimo opon 31'

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » czw gru 22, 2005 3:17 pm

no napewno ma więcej kabli, ale są plusy i minusy, a jeśli 32 cale lub 33 ???

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » czw gru 22, 2005 3:36 pm

waga silników +-10kg lr wszystkie, mb om616 2,4 i andoria 4c90 i td po 200kg
pozostałe około 270-280kg mb i nissan
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw gru 22, 2005 3:40 pm

wychodzi na to ze LR wypada tu najlepiej - masa, moment i konie... a jak z wytrzymaloscia ??
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » czw gru 22, 2005 4:53 pm

Z dostępnych toyot jeszcze:
2.4TD (2LT-II) 90KM/215Nm
2.4D (2L-II) 83KM/165Nm
2.8D (3L) 88KM/190Nm
tylko chyba trudno z pasowaniem bo nikt tego nie wkłada :wink: a to dobre silniki są 8)
same starocie

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pt gru 23, 2005 10:39 am

niedawno był zukens na alegro za 500zł toszke nadpalony z andorią okolice w-wy
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » pt gru 23, 2005 12:23 pm

Bury pisze:no napewno ma więcej kabli, ale są plusy i minusy, a jeśli 32 cale lub 33 ???
jezdziłem na 32 i był ciut wolniejszy - natomiast 31 nie zauważa...
z tym że ARO ma raczej szybkie przełożenia

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » pt gru 23, 2005 12:40 pm

no skoro tak mówisz to dobrze świadczy o tym enginie :-)

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » pt gru 23, 2005 3:40 pm

Dane roznych silniczkow...
http://www.marks4wd.com/misc.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość