Strona 1 z 2

silniki diesla zestawienie

: śr gru 21, 2005 10:10 am
autor: Marci
witam przeglądając katalogi i książki od silnikach diesla zebrałem podstawowe dane na ich temat moc i moment obrotowy mogą sie troszke róznić +-3 jednostki bo rózżne zródłą różnie podają
LR 2,25 60km 133nm 2,5 68km/155nm 2,5T 80km/?? 2,5tdi 109km/255nm (200) 2,5tdi 111km/265nm (300)
andoria 4c90 70km/155nm 4c90td 88km/205nm mercedes om616 2,4d 72km/137nm om617 3,0d 80(88)km/170nm om602 d25 2,5l 5cyl (124) 94km/158nm 0m602 d29 poj 2,9l sprinter 95km/190nm toyota 2,446cm TD 86km/188nm nissan 3,3d 90km(97)/255nm 3,3td 115km/305nm 2,8td 115km/235nm jezeli są jakieś błedy to prosze o porprawienie lub o przeniesienie do innego działu zamiesciłem to tu dlatego ze posiadacze uazów ciągle dyskutują na temat silników :D miłej lektóry

: śr gru 21, 2005 11:44 am
autor: homikk
weź to czytelniej zrób

: śr gru 21, 2005 12:08 pm
autor: motokogut
to może jak już takie zestawienie kolega robi to można by dodać takie rzeczy jak waga, długość i problemy związane z montażem(w miare możliwości bo wszystkiego sie nie wie), wtedy będzie wszystko klarowne.

: śr gru 21, 2005 2:58 pm
autor: kacper44
Ta kto zmota tyle silników? :wink: Instytut jakiś trzeba zbudować 8)

Tak będzie czytelniej:
LR
2,25 60km 133nm
2,5 68km/155nm
2,5T 80km/
2,5tdi 109km/255nm (200)
2,5tdi 111km/265nm (300)

andoria
4c90 70km/155nm
4c90td 88km/205nm

mercedes
om616 2,4d 72km/137nm
om617 3,0d 80(88)km/170nm
om602 d25 2,5l 5cyl (124) 94km/158nm
0m602 d29 poj 2,9l sprinter 95km/190nm

toyota
2,446cm TD 86km/188nm

nissan
3,3d 90km(97)/255nm
3,3td 115km/305nm
2,8td 115km/235nm

: śr gru 21, 2005 3:05 pm
autor: Dragunov
dodajcie jeszcze linki do takowych silnikow, rysunki ew flansz do skrzyni uazowej, mocowania poduszek :)21

: śr gru 21, 2005 3:51 pm
autor: Przemekslaw
<Kacper> pisze:Ta kto zmota tyle silników? :wink: Instytut jakiś trzeba zbudować 8)

Tak będzie czytelniej:
LR
2,25 60km 133nm
2,5 68km/155nm
2,5T 80km/
2,5tdi 109km/255nm (200)
2,5tdi 111km/265nm (300)

andoria
4c90 70km/155nm
4c90td 88km/205nm

mercedes
om616 2,4d 72km/137nm
om617 3,0d 80(88)km/170nm
om602 d25 2,5l 5cyl (124) 94km/158nm
0m602 d29 poj 2,9l sprinter 95km/190nm

toyota
2,446cm TD 86km/188nm

nissan
3,3d 90km(97)/255nm
3,3td 115km/305nm
2,8td 115km/235nm
odrazu mi sie zachciało czytać 8)

: śr gru 21, 2005 3:55 pm
autor: kacper44
Dragunov pisze:dodajcie jeszcze linki do takowych silnikow, rysunki ew flansz do skrzyni uazowej, mocowania poduszek :)21
Taaa było już poszukaj w archiwum :)21

: śr gru 21, 2005 8:24 pm
autor: jarek1
moim zdaniem :D biorąc pod uwage pojemność, moment obrotowy, prostote montażu, cenę za sztukę (jeśli ktoś ma czas poszukać w necie warto by uzupełnić tabele), to ja stawiam na "andorię", brakuje tylko parametrów motoru "andori" TDI (miałem oferte z 3,5k 40 tys przebiegu) :)

: śr gru 21, 2005 9:31 pm
autor: paranoic_killer
Panowie do czego były andorki td montowane?? Da się coś takiego dostać w żukensie?? Bo to by taniej wyszło niż sam silnik, a i części z żukensa możnaby spylić potem...

: śr gru 21, 2005 9:37 pm
autor: klucz13
paranoic_killer pisze:Panowie do czego były andorki td montowane?? Da się coś takiego dostać w żukensie?? Bo to by taniej wyszło niż sam silnik, a i części z żukensa możnaby spylić potem...
W żuku były tylko 4C90 a turbo w Lublinie choć pierwsze Lubliny też nie miały turbo

: śr gru 21, 2005 9:38 pm
autor: paranoic_killer
A jak oceniacie zwykłą andorkę w uazie?? Robi??

: śr gru 21, 2005 9:43 pm
autor: klucz13
U mnie robi :)2 półtora roku śmigam i sobie chwalę (bo muszę własnych decyzji nie będę krytykował :)21 ) ale naprawdę warto było przeszczepić !!

: śr gru 21, 2005 9:58 pm
autor: kacper44
jarek1 pisze:moim zdaniem :D biorąc pod uwage pojemność, moment obrotowy, prostote montażu, cenę za sztukę (jeśli ktoś ma czas poszukać w necie warto by uzupełnić tabele), to ja stawiam na "andorię", brakuje tylko parametrów motoru "andori" TDI (miałem oferte z 3,5k 40 tys przebiegu) :)
A jest coś takiego jak andoria TDI ??

4c90td 88km/205nm to jest silnik z turbiną

: śr gru 21, 2005 10:09 pm
autor: klucz13

: śr gru 21, 2005 10:14 pm
autor: kacper44
:o
Dużo tych rodzajów.. ale te właśnie co mają po 80kW nie mają wpisane gdzie są zastosowane :-?

: czw gru 22, 2005 1:06 am
autor: paranoic_killer
Orientuje sie ktoś ile taka andorka kosztuje?? Bo czeka mnie teraz wymiana inst gazowej i tak myśle że możeby dieselka wstawić. Ten motor sprzedać (po remoncie, więc cena powinna być niezła). Dużo trzeba przerabiać pod andorie?? Skrzynia by została uazowska.

: czw gru 22, 2005 9:25 am
autor: Koro
ten adres jest lepszy i rozpisane jest w czym takiego silnika szukać:
http://www.andoria-mot.com.pl/produkty4_pl.php
a czy andoria TDI to przypadkiem za duzo elektroniki nie ma??? wiedziecie w wode i kupa....
ja mam w ARO 4CTi90-1BE i robi dobrze mimo opon 31'

: czw gru 22, 2005 3:17 pm
autor: Bury
no napewno ma więcej kabli, ale są plusy i minusy, a jeśli 32 cale lub 33 ???

: czw gru 22, 2005 3:36 pm
autor: Marci
waga silników +-10kg lr wszystkie, mb om616 2,4 i andoria 4c90 i td po 200kg
pozostałe około 270-280kg mb i nissan

: czw gru 22, 2005 3:40 pm
autor: Bart03
wychodzi na to ze LR wypada tu najlepiej - masa, moment i konie... a jak z wytrzymaloscia ??

: czw gru 22, 2005 4:53 pm
autor: Miras M
Z dostępnych toyot jeszcze:
2.4TD (2LT-II) 90KM/215Nm
2.4D (2L-II) 83KM/165Nm
2.8D (3L) 88KM/190Nm
tylko chyba trudno z pasowaniem bo nikt tego nie wkłada :wink: a to dobre silniki są 8)

: pt gru 23, 2005 10:39 am
autor: Marci
niedawno był zukens na alegro za 500zł toszke nadpalony z andorią okolice w-wy

: pt gru 23, 2005 12:23 pm
autor: Koro
Bury pisze:no napewno ma więcej kabli, ale są plusy i minusy, a jeśli 32 cale lub 33 ???
jezdziłem na 32 i był ciut wolniejszy - natomiast 31 nie zauważa...
z tym że ARO ma raczej szybkie przełożenia

: pt gru 23, 2005 12:40 pm
autor: Bury
no skoro tak mówisz to dobrze świadczy o tym enginie :-)

: pt gru 23, 2005 3:40 pm
autor: AdAm
Dane roznych silniczkow...
http://www.marks4wd.com/misc.html