temperatura?????

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

temperatura?????

Post autor: KOMAR62 » pt gru 30, 2005 11:31 pm

jak sprawdzić czy to miernik źle pokazuje czy temperatura silnika jest za mała? ?? jak jeżdżę w terenie to w aucie jest zaj......e ciepełko a wskaźnik pokazuje niecałe 70 stopni..
jak to się ma do spalania????????? ??
pomocy?!
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: temperatura?????

Post autor: Władek » pt gru 30, 2005 11:41 pm

KOMAR62 pisze:jak sprawdzić czy to miernik źle pokazuje czy temperatura silnika jest za mała? ?? jak jeżdżę w terenie to w aucie jest zaj......e ciepełko a wskaźnik pokazuje niecałe 70 stopni..
jak to się ma do spalania????????? ??
pomocy?!

Wyluzuj! Piszesz, że masz w aucie ciepło. Jak rozumiem - od włączonej nagrzewnicy? Wentylator też włączony? Spalaniem się nie przejmuj! Jeśli masz włączoną nagrzewnicę z pracującym wentylatorem, to zwróć uwagę, że ta nagrzewnica jest również chłodnicą (drugą) płynu chłodzącego. Więc się nie przejmuj zbytnio wskaźnikiem. Auto Ci się nie zagotowało?
Władek - Kraków

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt gru 30, 2005 11:51 pm

Przysłoń chłodnicę narazie do połowy jak nie pomoże to całą
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » pt gru 30, 2005 11:52 pm

się nie gotuje. :roll:
tylko obserwując spalanie po zawartosci zbiornika (bo wskaźnik też jest do du........y) ,to mam wrażenie że silnik jest niedogżany :cry:
UAZ 469B,k260

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt gru 30, 2005 11:54 pm

To se wskaźniki napraw a potem......... :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » pt gru 30, 2005 11:55 pm

dzisiaj syfa trochę poganiałem po terenie(góry itp) i powinien się zgrzać.
a według wskazówki tio ma jakieś 60 może 70 stopni.
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » pt gru 30, 2005 11:57 pm

klucz13 pisze:To se wskaźniki napraw a potem......... :)21

a jak sprawdzić czy nie oszukuje??????????????? ?? :oops:
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » pt gru 30, 2005 11:59 pm

klucz13 pisze:To se wskaźniki napraw a potem......... :)21

a jak sprawdzić czy nie oszukuje??????????????? ?? :oops:
UAZ 469B,k260

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob gru 31, 2005 12:00 am

Wszystko już było na forum :)21 paliwa litrażując i sprawdź masę na baku a temperatury termometrem :)20 :)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » sob gru 31, 2005 12:09 am

klucz13 pisze:Wszystko już było na forum :)21 paliwa litrażując i sprawdź masę na baku a temperatury termometrem :)20 :)20

oki!!!
wiem że to może błachostka dla takich dobrych mechaniorów,,,,
ale ja jestem zwykłym harcerzykiem i dlatego pytam o wszystko,coby autka nie skopać. :oops:

przy okazyji.
po zakręceniu sprzęgiełek w przodzie cosik zaczęło regularnie stukotać?? ??
wiem że pytania są tendencyjne,ale mieszkam w bloku i nie mam garażyku żeby cosik pomotać więc do lata muszę dotrwać :-?
UAZ 469B,k260

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob gru 31, 2005 12:12 am

KOMAR62 pisze:.
po zakręceniu sprzęgiełek w przodzie cosik zaczęło regularnie stukotać?? ??
?

Wkręć spowrotem jak przestanie to OK i zima jest to bezpieczniej czasami 4x4 pomykać :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » sob gru 31, 2005 12:15 am

klucz13 pisze:
KOMAR62 pisze:.
po zakręceniu sprzęgiełek w przodzie cosik zaczęło regularnie stukotać?? ??
?

Wkręć spowrotem jak przestanie to OK i zima jest to bezpieczniej czasami 4x4 pomykać :)21
to się za bardzo nie przejmać tem stukotem?????????
jak się przejadę kawalącik to i przestaje klepać! ??
UAZ 469B,k260

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob gru 31, 2005 12:18 am

Sprawdzić :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob gru 31, 2005 12:49 pm

KOMAR62 pisze: ja jestem zwykłym harcerzykiem

Uszanowanie od starego harcerza!
A próbowałeś przysłonić wlot powietrza z przodu? Zasłoń tekturą "na krótko", może połowę, może całość i sprawdź, przejedź się trochę siłowo i będziesz wiedział wszystko. Przy okazji - chłodnicę oleju masz zamkniętą?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob gru 31, 2005 1:16 pm

a po co tekutra jak ma zaluzje tylko lekko czasem wystarczy zaciagnac :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob gru 31, 2005 4:14 pm

Kasprol pisze:a po co tekutra jak ma zaluzje tylko lekko czasem wystarczy zaciagnac :lol: :lol: :lol:

Ja ma żaluzje ale krzywe albo niekompletne to moż sobie zaciągać... Jak zatrzyma wlot powietrza do wnętrza komory silnika to temperatura wyraźnie powinna na wskaźniku podejść do góry. Jak nie podejdzie a auto się zagotuj, to znaczy, że wskaźnik jest do "D", albo czujnik.... HA! Wiedziałem, że to wymyślę! :wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » sob gru 31, 2005 4:33 pm

spróbuj wrzucić jaja do chłodnicy ......jeżeli po pięciu minutach bedą ,, na twardo '' tz temperatóra bez wzgledu na wskazania czujnika = 100 stopni ................też samto wymyslilem :P

.......chodziło mi o jaja kurze - inne gotują sie zdecydowanie szybciej - mówił mi to jeden gość ......cienkim głosem ,

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 31, 2005 5:12 pm

klucz13 pisze:Przysłoń chłodnicę narazie do połowy jak nie pomoże to całą
a jak nie pomoże? to co!!!!! ma wodę spuścić :o (sprawdz termostat) :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob gru 31, 2005 6:55 pm

borman pisze:spróbuj wrzucić jaja do chłodnicy ......

Nie zmieszczą się....


:)20
Władek - Kraków

Arendzik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 12, 2004 9:40 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arendzik » ndz sty 01, 2006 3:33 pm

borman pisze:spróbuj wrzucić jaja do chłodnicy ......... temperatóra bez wzgledu na wskazania czujnika = 100 stopni ................też samto wymyslilem :P
Ale jajka, znaczy siem kurze, to chyba nawet w nizszej temperaturze siem ugotujom. Bialko sie scina juz podobno w 42 st.C.
Ja tego nie wymyslilem...

Pozdrawiam posylwestrowo
Arendzik
UAZ '89+LPG

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz sty 01, 2006 4:15 pm

faziuaz pisze:
klucz13 pisze:Przysłoń chłodnicę narazie do połowy jak nie pomoże to całą
a jak nie pomoże? to co!!!!! ma wodę spuścić :o (sprawdz termostat) :)2
Ukrajński samogon szkodzi c.b.d.o.

:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » ndz sty 01, 2006 5:06 pm

klucz13 pisze: c.b.d.o.

:)21

A co to za szyfry ?? ?? ?? :o
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » ndz sty 01, 2006 5:14 pm

Władek pisze:
KOMAR62 pisze: ja jestem zwykłym harcerzykiem

Uszanowanie od starego harcerza!
A próbowałeś przysłonić wlot powietrza z przodu? Zasłoń tekturą "na krótko", może połowę, może całość i sprawdź, przejedź się trochę siłowo i będziesz wiedział wszystko. Przy okazji - chłodnicę oleju masz zamkniętą?
żaluzję mam sprawną w 100% o ile to możliwe,ale juz myślałem o dodatkowej zasłonie z przodu.a z zamknięciem chłodnicy oleju to szczerze przyznaję że nie wiem i tak se przeglądając instrukcję to wnioskuję że nic nie wywnioskowałem a nie chcę palnąć jakiej głupoty
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sty 01, 2006 5:54 pm

Ukrajński
..... ?? !! Pani zPolskiego cię nie lubiła..... :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » ndz sty 01, 2006 7:04 pm

Panowie ja się podepne do tematu- czemu wskaźnik temperatury pokazuje na 100% temp niewłaściwą? Wskaźnik jest sprawny. Jakie moga byc inne przyczyny? Od razu po przekręceniu kluczyka wskakuje na 80 stopni i tak juz zostaje. Zje..ło się po wymianie silnika- w poprzednim pokazywał świetnie!
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości