Podcinać ale gdzie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Podcinać ale gdzie

Post autor: darek4x4 » śr sty 11, 2006 6:04 pm

Kraków i okolice , Miechów i okolice
poszukuje blacharza do podciencia uaza wyciencia nadkoli ale takiego który wie doczego służy uaz
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 6:06 pm

zapytaj na Malopolsce :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw sty 12, 2006 12:11 pm

myslę, że troszkę przesadzasz ... podjedź do normalnego blacharza , każdy z fleksem i migiem zrobi ci co chcesz, bo to własnie Uaz a nie plastikowa popierdułka
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » czw sty 12, 2006 12:12 pm

ja sam podciąłem co trzeba i potem podjechałem do blacharza zeby dokończył dzieła
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » czw sty 12, 2006 1:22 pm

też tak myslałem ale tłumaczenie że poszerzenia zrobimy z gumy i nie będziemy spawać i szpachlować oraz dokładanie profilu pod progi dla lifta jakoś niektóry nie wychodzi do głowy.
Samo obspawanie zawiasu do drzwi to juz problem a może źle trafiłem.

OK przyznaje poszukiwania nie ruszyły pełną parą byłem tylko w 2 zakładach ale goście skutecznie mnie zniechęcili :(
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » czw sty 12, 2006 1:29 pm

darek4x4 pisze:też tak myslałem ale tłumaczenie że poszerzenia zrobimy z gumy i nie będziemy spawać i szpachlować oraz dokładanie profilu pod progi dla lifta jakoś niektóry nie wychodzi do głowy.
Samo obspawanie zawiasu do drzwi to juz problem a może źle trafiłem.

OK przyznaje poszukiwania nie ruszyły pełną parą byłem tylko w 2 zakładach ale goście skutecznie mnie zniechęcili :(
Sam tego doświadczyłem. Gościu widzi UAZa i zaczyna stękać .......
... Panie ja tam wole normalne bryki robić ...... :lol: a UAZ to co kombajn ?

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » czw sty 12, 2006 4:53 pm

KUbutek pisze:
darek4x4 pisze:też tak myslałem ale tłumaczenie że poszerzenia zrobimy z gumy i nie będziemy spawać i szpachlować oraz dokładanie profilu pod progi dla lifta jakoś niektóry nie wychodzi do głowy.
Samo obspawanie zawiasu do drzwi to juz problem a może źle trafiłem.

OK przyznaje poszukiwania nie ruszyły pełną parą byłem tylko w 2 zakładach ale goście skutecznie mnie zniechęcili :(
Sam tego doświadczyłem. Gościu widzi UAZa i zaczyna stękać .......
... Panie ja tam wole normalne bryki robić ...... :lol: a UAZ to co kombajn ?
Jezu....przecie UAZ to wlasnie normalna bryka, a placki blacharsko robi sie ciezko - jak sie nie odwala fuszery, tylko rzetelnie wycina co trzeba i wstawia nowe....
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » czw sty 12, 2006 5:05 pm

Nie kombajn,tylko porządna bryka której byle kto sie chwycić niechce,to świadczy tylko o blacharzu.Przeciez w Uazie jest sama blacha,niema żadnych plastików itp.Tylko ze gość sie boi ze jak coś spartoli to bedzie musiał całą nową blache robić,np.błotnik a w plaskaczu tu da szpachle,tamto plastik przykryje i tak sie fuche odwala...pozatym oni wiedzą że Uazami jeżdżą ludzie,którzy sa fachowcami i wiedzą jak co i do czego więc gość niechce za głupote w ryj dostać :D
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt sty 13, 2006 10:11 am

Uazami jeżdżą ludzie,którzy sa fachowcami i wiedzą jak co i do czego więc gość niechce za głupote w ryj dostać
.....święta racja..ale czasami właściciel może się załapać :)21
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pt sty 13, 2006 10:18 am

faziuaz pisze:
Uazami jeżdżą ludzie,którzy sa fachowcami i wiedzą jak co i do czego więc gość niechce za głupote w ryj dostać
.....święta racja..ale czasami właściciel może się załapać :)21
A co fazi masz jakieś doswiadczenia ? :lol:

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt sty 13, 2006 10:22 am

A co fazi masz jakieś doswiadczenia
....na razie nie .....ale czasami to ręka świerzbi człowieka....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pt sty 13, 2006 10:25 am

faziuaz pisze:
A co fazi masz jakieś doswiadczenia
....na razie nie .....ale czasami to ręka świerzbi człowieka....
Fazi działa usz internet ? Jak tak do dawaj zdjątka .
Tu wszyscy czekają na kolejne odcinki telenoweli :lol:

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt sty 13, 2006 10:30 am

jestem w pracy .......mam tu takie stare pudło które ma problemy ze wszystkim.....zdjątka będą ale póżniej.....telenowela będzie wiecznie żywa,tak jak lenin :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » pt sty 13, 2006 11:54 am

?? Może jeszcze jedno pytanko nie w temat ale korzystając z okazji??

Z czego zrobić nowy bak leżący na pace ??
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt sty 13, 2006 2:34 pm

Darek, możesz użyć jakiegoś gotowca, który podpasuje Ci kształtem - i to chyba jest najprostsze wyjście. Jak masz bardzo nietypową wizję i żaden kształt Cię nie zadowala - możesz bak sobie wyspawać, choć to jest odpowiedzialne zadanie. Pamiętaj wtedy o wspawaniu przegród do środka żeby paliwo nie uderzało za bardzo o ścianki!

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » pt sty 13, 2006 3:04 pm

Dziki raczej jestem nastawiony na spawanie nie myślałem o przegrodach
Wychodzi podobny kształt jak UAZ 250 x250 x 800 co daje około 50 l paliwa.
Rezygnuje narazie z pływaka chociaż morze wsadze orginał.
zastanawiam się czy robić jakieś przeglębienie aby nie odkrywać ssawy podczas przechyłów .
I materiał nierdzewka czy coś innego ( aluminium raczej odpada nie mamy sprzętu do pospawania tego szczelnie ) czy dawać wzmocnienia , jaką grubość blachy jak zrobić korek z układem oddechowym dla baku itp
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt sty 13, 2006 4:19 pm

uniknąć odpływania paliwa na przechyłach, jakieś miejscowe zagłębienie na pewno się przyda. Ssawę bym wsadził w to pogłębienie, ale nie bezpośrednio, tylko osadzoną w takiej jakby studni przechodzącej przez całą wysokość baku i opatrzoną małymi dziurkami na samym dole dla połączenia z resztą przestrzeni. To pozwoli Ci uniknąc przerw w dostawie paliwa nawet przy dość niskim poziomie w baku, o ile czas pozostawania w przechyle nie będzie dłuższy, niż czas wylewania się paliwa przez te dziurki do głównej przestrzeni baku. Oczywiście ich przepustowość musi zapewniać pracę silnika przy maksymalnym poborze wachy!
Materiał - nierdzewka byłaby super, odpadłby problem konserwowania wnętrza. Z tym, że nierdzewkę nieco trudniej pospawać szczelnie, niż zwykłą stal, chyba że dysponujesz TIG-iem. Jeśli odpowiednio wspawasz przegrody i nadasz tym samym sztywność ściankom - blacha 2mm wystarczy w zupełności na hardcorowy bak :)

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt sty 13, 2006 9:19 pm

Z czego zrobić nowy bak leżący na pace
..przystosuj coś .....za dużo zachodu żeby bawić się w jakieś spawania,przegrody studnie ....itp. :roll:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt sty 13, 2006 9:24 pm

Obrazek.......kup gumówkę(szlifierkę kątową),załóż okulary i do dzieła :wink: :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » sob sty 14, 2006 12:05 pm

Szlifierka + okulary + tig jest wybór materiału jeszcze pozostał ja myślałem o blasze 1,0 i robieniem spawu ze stapiania rantu własnego materiału ( jakoś tak mi to kumpel tłumaczył).
Byłemna na kilku szrotach ale nic nie mogłem dopasować baki są raczej płaskie. Mam dwa orginały jeden bez bocznej ścianki drugi po 2 reanimacjach tak rdzewieje w środku że filtry wymieniam co 100-200 km myśle że jest nie do odratowania. Nauczony tymi doświadczeniami jestem lekko na "nie" do jakiegoś starocia ( a może się nieznam)

Też kombinuje jak zabezpieczyć bak ze zwykłej blachy farby jakieś są tylko jak to się będzie trzymać po 2-3 latach .
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob sty 14, 2006 12:52 pm

myslałem że jak juz robisz bak to taki "safe type" jak w monster garage czasem dostają do swoich wynalazków - taki co to niemal strzelać w niego można. Dlatego sugerowałem 2mm - eychodzi skrzynak może dość ciężka, ale mocna po zbóju i niewrażliwa na żadne czynniki typu upadek nań czegoś ciężkiego, chodzenie po tym itp.

Co do spawania w TIG - niewiele Ci podpowiem, mało bardzo spawałem tigiem, własnego nie mam - raczej nie uważam się za jakikolwiek autorytet.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob sty 14, 2006 3:14 pm

Szlifierka + okulary + tig jest wybór materiału jeszcze pozostał ja myślałem o blasze 1,0
....ja robiłem z blachy 1,5 ,ale to wymaga włożenia trochę pracy,u mnie wyglądało to tak, arkusz blachy zawinąłem w rulon wcześniej wkładając w środek dwa odpowiedniej średnicy kółka z tej samej grubości blachy,blachę jaszcze przed zawinięciem dobrze jest "zafelcować"(daje to odpowiednią sztywność).Do tego wspawałem dwa denka(w sumie cztery krążki blachy),wtedy dopiero wspawałem wytoczony pierścień z otworami do zamontowania czujnika poziomu paliwa,(pierścień o ile pamiętam3mm gruby+gwintowane otwory do zakręcenia czujnika).Wlew możesz też zwinąć z blachy lub coś przystosować(w zależności od potrzeb),ale najlepiej zlecić taką robotę zwykłemu blacharzowi(takiemu od rynien),dla nie go to 15min,póżniej tylko pospawasz i po kłopocie :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość