Gaźnik - zaworek iglicowy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Gaźnik - zaworek iglicowy

Post autor: gÓral świętokrzyski » pt sty 27, 2006 3:11 pm

Pytanie do włascieli zagazownych Uazów.
Macie jakieś patenty ,żeby jeżdzać na gazie nie zacierał sie zaworek iglicowy??

Robie Uazem rocznie ok 10-12 tys km i jujwa zawsze zimą zaciera mi sie ten zaworek :)11

Jak sie jeździ na gazie to on cały czas pracuje na sucho.
Musze teraz w te największe mrozy odpalać na gazie a jak wiadomo jest to mordestwo dla silnika a i gażnior może się zajarać.
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
Uazx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt maja 17, 2005 12:17 pm
Lokalizacja: Pogórze wielickie

Post autor: Uazx » ndz sty 29, 2006 4:09 pm

Witam

Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło :D .
Pozdrawiam Piotrek

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » ndz sty 29, 2006 4:21 pm

Znaczy jak się zmieniło to spalanie??
Filtr powietrza orginalny poloneza??
A gaz jak jest podowany przez mikser??

Z góry dziękuje
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
Uazx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt maja 17, 2005 12:17 pm
Lokalizacja: Pogórze wielickie

Post autor: Uazx » ndz sty 29, 2006 6:13 pm

Gaz jest podawany poprzez mikser taki sam jak w polonezie.
Filtr powietrza może byc od poloneza razem z obudową ma sie rozumieć. Z tym że u mnie obudowa filtra ewoluowała i teraz niema tego plastikowego termostatu tylko, wspawaną rurę, połączenie do snorkla i oczywiście uszczelniona.
Ze spalaniem jest tak że na gazie to między 10 a 17litrów, natomiast na benzynce było do 12liter. Z tym że w terenie był jakiś taki słabawy(ostre podjazdy) teraz jest 15 do 20 na benzynce i jest OK.
A jeszcze jedno żeby zamontowac taki gaźnik musisz mieć okrągłe kolektory, tj. mocowanie gaźnika na cztery śróbki M8, lub wykombinować jakąs przejściówkę.
Pozdrawiam Piotrek

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sty 29, 2006 6:33 pm

Uazx pisze:Witam

Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło :D .
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak.... :lol: :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » ndz sty 29, 2006 6:35 pm

faziuaz pisze:
Uazx pisze:Witam
Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło :D .
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak.... :lol: :lol:
w uazowym tez szlag trafia plywak :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » ndz sty 29, 2006 6:36 pm

faziuaz pisze:
Uazx pisze:Witam

Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło :D .
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak.... :lol: :lol:
jak nie urok to sraczka
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sty 29, 2006 6:37 pm

w uazowym tez szlag trafia plywak
...+ iglicowy... :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Uazx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt maja 17, 2005 12:17 pm
Lokalizacja: Pogórze wielickie

Post autor: Uazx » ndz sty 29, 2006 7:22 pm

faziuaz pisze:
Uazx pisze:Witam

Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło :D .
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak.... :lol: :lol:
Jesli dobrze pamiętam to do poloneza można było dostać pływaki korkowe. Ale głowy nie dam że to o poldka chodziło, trzeba popytać.
Pozdrawiam Piotrek

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

zaworek

Post autor: ub40 » pt lut 03, 2006 10:50 pm

Bardzo dobrym sposobem jest odpalanie na benzynie i po jezdzie na gazie ponowne przelaczenie na benzyne przed zatrzymaniem silnika na dluzszy czas. Nie bedzie Ci sie zuzywal albo zawieszal zaworek iglicowy.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pt lut 03, 2006 10:51 pm

Robie tak i mimo to co roku jest zatarty
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

zaworek

Post autor: ub40 » pt lut 03, 2006 11:00 pm

Mysle ze przyczyna jest jednak to ze duzo km robisz na samym gazie.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pt lut 03, 2006 11:05 pm

Zaworek już wymieniony ale doskonale wiem ,że za rok o tej samej porze czeka mnie powtórka z rozrywki :)21

Mój roczny przebieg to w 50% zasługa wakacyjnych wypraw na wschód , zawsze tankuję tam ich kiepskie LPG
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob lut 04, 2006 8:14 am

nie wiem jak wam ale mnie prze kupe lat tylko pływaki pekały
:lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » sob lut 04, 2006 9:17 am

Mnie pływak pękł ino raz a z uazami mam do czynienia już 6 lat
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob lut 04, 2006 9:56 am

ja przez te kilkanascie lat wymieniłem kilka pływaków przez gaz ale z peknietym tez da sie jezdzic na benzynie :lol: :lol: :lol: w sytuacjach awaryjnych Adam Słodowy jest pomocny :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości