Strona 1 z 1
Gaźnik - zaworek iglicowy
: pt sty 27, 2006 3:11 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Pytanie do włascieli zagazownych Uazów.
Macie jakieś patenty ,żeby jeżdzać na gazie nie zacierał sie zaworek iglicowy??
Robie Uazem rocznie ok 10-12 tys km i jujwa zawsze zimą zaciera mi sie ten zaworek
Jak sie jeździ na gazie to on cały czas pracuje na sucho.
Musze teraz w te największe mrozy odpalać na gazie a jak wiadomo jest to mordestwo dla silnika a i gażnior może się zajarać.
: ndz sty 29, 2006 4:09 pm
autor: Uazx
Witam
Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło

.
: ndz sty 29, 2006 4:21 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Znaczy jak się zmieniło to spalanie??
Filtr powietrza orginalny poloneza??
A gaz jak jest podowany przez mikser??
Z góry dziękuje
: ndz sty 29, 2006 6:13 pm
autor: Uazx
Gaz jest podawany poprzez mikser taki sam jak w polonezie.
Filtr powietrza może byc od poloneza razem z obudową ma sie rozumieć. Z tym że u mnie obudowa filtra ewoluowała i teraz niema tego plastikowego termostatu tylko, wspawaną rurę, połączenie do snorkla i oczywiście uszczelniona.
Ze spalaniem jest tak że na gazie to między 10 a 17litrów, natomiast na benzynce było do 12liter. Z tym że w terenie był jakiś taki słabawy(ostre podjazdy) teraz jest 15 do 20 na benzynce i jest OK.
A jeszcze jedno żeby zamontowac taki gaźnik musisz mieć okrągłe kolektory, tj. mocowanie gaźnika na cztery śróbki M8, lub wykombinować jakąs przejściówkę.
: ndz sty 29, 2006 6:33 pm
autor: faziuaz
Uazx pisze:Witam
Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło

.
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak....

: ndz sty 29, 2006 6:35 pm
autor: wupasek
faziuaz pisze:Uazx pisze:Witam
Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło

.
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak....

w uazowym tez szlag trafia plywak

: ndz sty 29, 2006 6:36 pm
autor: gÓral świętokrzyski
faziuaz pisze:Uazx pisze:Witam
Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło

.
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak....

jak nie urok to sraczka
: ndz sty 29, 2006 6:37 pm
autor: faziuaz
w uazowym tez szlag trafia plywak
...+ iglicowy...

: ndz sty 29, 2006 7:22 pm
autor: Uazx
faziuaz pisze:Uazx pisze:Witam
Znam problem (jeśli dobrze zrozumiałem), proponuję zmianę gaźnika na polonezowski, dwu-gardzielowy. Sprawa się rozwiązała a i spalanie troszkę sie zmieniło

.
w tym gażniku zawór będzie ok. ,za to szlag trafi ci pływak....

Jesli dobrze pamiętam to do poloneza można było dostać pływaki korkowe. Ale głowy nie dam że to o poldka chodziło, trzeba popytać.
zaworek
: pt lut 03, 2006 10:50 pm
autor: ub40
Bardzo dobrym sposobem jest odpalanie na benzynie i po jezdzie na gazie ponowne przelaczenie na benzyne przed zatrzymaniem silnika na dluzszy czas. Nie bedzie Ci sie zuzywal albo zawieszal zaworek iglicowy.
: pt lut 03, 2006 10:51 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Robie tak i mimo to co roku jest zatarty
zaworek
: pt lut 03, 2006 11:00 pm
autor: ub40
Mysle ze przyczyna jest jednak to ze duzo km robisz na samym gazie.
: pt lut 03, 2006 11:05 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Zaworek już wymieniony ale doskonale wiem ,że za rok o tej samej porze czeka mnie powtórka z rozrywki
Mój roczny przebieg to w 50% zasługa wakacyjnych wypraw na wschód , zawsze tankuję tam ich kiepskie LPG
: sob lut 04, 2006 8:14 am
autor: Kasprol
nie wiem jak wam ale mnie prze kupe lat tylko pływaki pekały

: sob lut 04, 2006 9:17 am
autor: gÓral świętokrzyski
Mnie pływak pękł ino raz a z uazami mam do czynienia już 6 lat
: sob lut 04, 2006 9:56 am
autor: Kasprol