LPG-w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

LPG-w uazie

Post autor: faziuaz » śr lut 08, 2006 7:54 pm

pytanie jest proste,kto ma jakieś doświadczenia z modyfikacją mieszalników do gazu .Co lepiej stosować (chodzi mi o uaza....)mieszalniki palnikowe,rurkowe,czy może "wwiertki",zaznaczam że chodzi mi wyłącznie o uaza,pytam ponieważ" monterzy gazownicy " zrobili manianę którą trzeba koniecznie poprawić.....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » śr lut 08, 2006 8:29 pm

własnym doświadczeniem się nie posłużę, bo nie miałem porównania. Ale słyszałem że mimo wszystko wwiertki sa najskuteczniejsze.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
Telesfor11
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Telesfor11 » śr lut 08, 2006 9:30 pm

Ja mam mixer i robi git a spalania to jeszcze nie zlitrażowałem
uaz 469b 80`

RATUNKU BUDA SPADA :((((((

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr lut 08, 2006 9:53 pm

ja mam mikser i jest do du.py, i pali niemalo... :-?
ale mysle ze to moze byc wina podlaczenia instalacji albo reduktora, a nie tylko kwestii mikser czy wkretka :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » śr lut 08, 2006 10:05 pm

Ja mam wkrętki i nie jestem zadowolony. Na obroty wkręca się tak sobie, pali ok. 25/100 :evil: przyspieszenia nie stwierdziłem. Chyba jestem już za stary na zagazowaną uazowołgę :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » czw lut 09, 2006 12:26 am

Ja mam wwiertki i różnica benzyna/gaz jest nie wielka. Ostatnio robiłem przegląd reduktora i nie mogę stwierdzić dokładnie jak jest z parametrami bo jeszcze zimowa aura. Ale przyspieszenie porównywalne, przed przeglądem reduktora prędkość maksymalna (czyli maksymalne obroty silnika) była mniejsza. A wkręca się bardzo ładnie.
No ale jak wspomniałem wyżej nie miałem u siebie nigdy palnika, więc o różnicach nie powiem.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw lut 09, 2006 5:57 pm

w moim przypadku zastałem taki stan rzeczy;na gażniku k-131,palnik po prostu położony na kawałku gumy,przykryty blachą filtra,w którym to filtrze wywiercono dziurę,aby przepuścić kolanko doprowadzające gaz do miksera......wszystko to nieszczelne i latające we wszystkie strony świata,mało tego, bo przez to że jest nieszczelny o podciśnieniu można pomarzyć :-? .....każdy wie że otwory wprowadzające LPG do układu dolotowego powinny być umieszczane wstrefie największego podciśnienia......
mysle ze to moze byc wina podlaczenia instalacji albo reduktora,
....
tu akurat wydaje mi się że jest ok.
własnym doświadczeniem się nie posłużę, bo nie miałem porównania. Ale słyszałem że mimo wszystko wwiertki sa najskuteczniejsze.
.....masz jakieś fotki swojej instalacji(wwiertki) ??
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw lut 09, 2006 6:44 pm

Ja mialem mixer w Weberze i Solexie i bylo OK
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
p69k
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 15, 2004 10:09 pm
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: p69k » czw lut 09, 2006 9:05 pm

miaem palnik przy silniku uaza i spalanie byo 16 l/100 km więc palnik
to ja
67,69, m-72, bmw r35,willys

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » czw lut 09, 2006 9:23 pm

W poprzednim uazie miałem palnik, silnik był już mocno zmęczony, ale palił 17/20 - trasa/miasto.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » czw lut 09, 2006 10:22 pm

Fazi, wiesz jak wygląda "fajka" doprowadzająca powietrze do Jikova w Żuku???

Jak mam w takiej "fajce" centralnie nad gardzielą wprowadzoną rurke fi 8 i wydawało by się że powinna schodzić głęboko by korzystać z podciśnienia w gardzieli ale ona ma ok. 1 cm i całe podciśnienie wytwarza mokry filtr od Merca w123.

Z reduktorem Lovato sterowanym podciśnieniowo, działa to wyśmienicie.....

Może na gażnik UAZa da się wykombinować podobną fajke i wywalic oryginalny filtr powietrza, który i tak jest podobno do "dupy", a do Mercowego dorobienie np. snorkela jest latwe....
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt lut 10, 2006 10:55 am

Może na gażnik UAZa da się wykombinować podobną fajke i wywalic oryginalny filtr powietrza, który i tak jest podobno do "dupy", a do Mercowego dorobienie np. snorkela jest latwe....
to również biorę pod uwagę ...... :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość