Strona 1 z 1
LPG-w uazie
: śr lut 08, 2006 7:54 pm
autor: faziuaz
pytanie jest proste,kto ma jakieś doświadczenia z modyfikacją mieszalników do gazu .Co lepiej stosować (chodzi mi o uaza....)mieszalniki palnikowe,rurkowe,czy może "wwiertki",zaznaczam że chodzi mi wyłącznie o uaza,pytam ponieważ" monterzy gazownicy " zrobili manianę którą trzeba koniecznie poprawić.....
: śr lut 08, 2006 8:29 pm
autor: STAS
własnym doświadczeniem się nie posłużę, bo nie miałem porównania. Ale słyszałem że mimo wszystko wwiertki sa najskuteczniejsze.
: śr lut 08, 2006 9:30 pm
autor: Telesfor11
Ja mam mixer i robi git a spalania to jeszcze nie zlitrażowałem
: śr lut 08, 2006 9:53 pm
autor: wupasek
ja mam mikser i jest do du.py, i pali niemalo...
ale mysle ze to moze byc wina podlaczenia instalacji albo reduktora, a nie tylko kwestii mikser czy wkretka

: śr lut 08, 2006 10:05 pm
autor: Didymos
Ja mam wkrętki i nie jestem zadowolony. Na obroty wkręca się tak sobie, pali ok. 25/100

przyspieszenia nie stwierdziłem. Chyba jestem już za stary na zagazowaną uazowołgę

: czw lut 09, 2006 12:26 am
autor: STAS
Ja mam wwiertki i różnica benzyna/gaz jest nie wielka. Ostatnio robiłem przegląd reduktora i nie mogę stwierdzić dokładnie jak jest z parametrami bo jeszcze zimowa aura. Ale przyspieszenie porównywalne, przed przeglądem reduktora prędkość maksymalna (czyli maksymalne obroty silnika) była mniejsza. A wkręca się bardzo ładnie.
No ale jak wspomniałem wyżej nie miałem u siebie nigdy palnika, więc o różnicach nie powiem.
: czw lut 09, 2006 5:57 pm
autor: faziuaz
w moim przypadku zastałem taki stan rzeczy;na gażniku k-131,palnik po prostu położony na kawałku gumy,przykryty blachą filtra,w którym to filtrze wywiercono dziurę,aby przepuścić kolanko doprowadzające gaz do miksera......wszystko to nieszczelne i latające we wszystkie strony świata,mało tego, bo przez to że jest nieszczelny o podciśnieniu można pomarzyć

.....każdy wie że otwory wprowadzające LPG do układu dolotowego powinny być umieszczane wstrefie największego podciśnienia......
mysle ze to moze byc wina podlaczenia instalacji albo reduktora,
....
tu akurat wydaje mi się że jest ok.
własnym doświadczeniem się nie posłużę, bo nie miałem porównania. Ale słyszałem że mimo wszystko wwiertki sa najskuteczniejsze.
.....masz jakieś fotki swojej instalacji(wwiertki)

: czw lut 09, 2006 6:44 pm
autor: Jerry
Ja mialem mixer w Weberze i Solexie i bylo OK
: czw lut 09, 2006 9:05 pm
autor: p69k
miaem palnik przy silniku uaza i spalanie byo 16 l/100 km więc palnik
: czw lut 09, 2006 9:23 pm
autor: Didymos
W poprzednim uazie miałem palnik, silnik był już mocno zmęczony, ale palił 17/20 - trasa/miasto.
: czw lut 09, 2006 10:22 pm
autor: Mieszko
Fazi, wiesz jak wygląda "fajka" doprowadzająca powietrze do Jikova w Żuku???
Jak mam w takiej "fajce" centralnie nad gardzielą wprowadzoną rurke fi 8 i wydawało by się że powinna schodzić głęboko by korzystać z podciśnienia w gardzieli ale ona ma ok. 1 cm i całe podciśnienie wytwarza mokry filtr od Merca w123.
Z reduktorem Lovato sterowanym podciśnieniowo, działa to wyśmienicie.....
Może na gażnik UAZa da się wykombinować podobną fajke i wywalic oryginalny filtr powietrza, który i tak jest podobno do "dupy", a do Mercowego dorobienie np. snorkela jest latwe....
: pt lut 10, 2006 10:55 am
autor: faziuaz
Może na gażnik UAZa da się wykombinować podobną fajke i wywalic oryginalny filtr powietrza, który i tak jest podobno do "dupy", a do Mercowego dorobienie np. snorkela jest latwe....
to również biorę pod uwagę ......
