regulacja promieniu skrętu
Moderator: Student
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
regulacja promieniu skrętu
Jak wyregulować zwrotnice aby nie skręcały za mocno, ponieważ ukręciłem już dwie przednie półośki przy skręcie i myśle że to jest powodem.
A u mnie bylo wszystko dobrze tylko drążek pekl bo jakieś badziewie od poloneza bylo i teraz przy dorobieniu od uaz jest mniej skrętu,w prawo jest 1 obrót kierownicy a w lewo 1,5 obrotu!!i wiadomo zę w prawo mniej skręca
Niewiecie na czym przestawić zeby bylo po tyle samo??
Niewiecie na czym przestawić zeby bylo po tyle samo??
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
przestaw lape o jeden zab na wieloklinie a potem mozesz jeszcze dokladnie wyregulowac na krotkim drazku- tam tez jest regulacja - tyle jesli chodzi o obroty kierownica, natomiast jesli skret lewo jest mniejszy niz w prawo i odwrotnie - to tak jak chlopaki pisali - regulacja na ogranicznikach skretu (przykreconych w miejscu laczenia kołniezowego pochw mostu)Bng862 pisze:A u mnie bylo wszystko dobrze tylko drążek pekl bo jakieś badziewie od poloneza bylo i teraz przy dorobieniu od uaz jest mniej skrętu,w prawo jest 1 obrót kierownicy a w lewo 1,5 obrotu!!i wiadomo zę w prawo mniej skręca
Niewiecie na czym przestawić zeby bylo po tyle samo??
Jak ktos kupil uaza z ZOMO to moze sie zdziwic ze tych ogranicznikow tam nie ma bo czesto milicja je wywalala zeby polepszyc skret ale niestety wtedy wlasnie dostaja w d... przeguby

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
niech wam będzie ....... widze że nikt nei wie jak domowo to zrobić.
bierzesz sobie karton pł metra na pół metra, dzielisz go kreską na pół, 10 cm od końca(boku) wyznaczasz sobie i rysujesz kąt 27 stopni w lewo i tak samo w prawo (wychodzi coś w rodzaju znaku pacyfy) , przedłużasz linie na cały karton, ustawiasz koła do jazdy na wprost, podnośisz koło jakiś 1cm mad ziemie, wyznaczasz sobie na oponie pionowo środek koła np kredą i jakąs prostą deseczką żeby po przyłozeniu deseczki linia przechodził c przez środek piasty koła, wkładasz karton tak żeby środek kąta był na pionowej lini i środkowa prosta na kartonie wyznaczała środek opony, przyciskasz karton kamieniem i skręcasz koła tak żeby środek opony pokrył się z kreską ktora wyznacza kąt, prawe koło w prawo lewe koło w lewo, jak masz pokryte z kreską kata to wykręcasz ogranicznik do końca czli tak aż "ograniczy" robisz tak samo z drugiej strony i chodzi i niec si enie mieli.
Jeżeli masz wybite tuleje w zwrotnicy to koniecznie to wymień.
jakies pytania?
bierzesz sobie karton pł metra na pół metra, dzielisz go kreską na pół, 10 cm od końca(boku) wyznaczasz sobie i rysujesz kąt 27 stopni w lewo i tak samo w prawo (wychodzi coś w rodzaju znaku pacyfy) , przedłużasz linie na cały karton, ustawiasz koła do jazdy na wprost, podnośisz koło jakiś 1cm mad ziemie, wyznaczasz sobie na oponie pionowo środek koła np kredą i jakąs prostą deseczką żeby po przyłozeniu deseczki linia przechodził c przez środek piasty koła, wkładasz karton tak żeby środek kąta był na pionowej lini i środkowa prosta na kartonie wyznaczała środek opony, przyciskasz karton kamieniem i skręcasz koła tak żeby środek opony pokrył się z kreską ktora wyznacza kąt, prawe koło w prawo lewe koło w lewo, jak masz pokryte z kreską kata to wykręcasz ogranicznik do końca czli tak aż "ograniczy" robisz tak samo z drugiej strony i chodzi i niec si enie mieli.
Jeżeli masz wybite tuleje w zwrotnicy to koniecznie to wymień.
jakies pytania?
I też te prowadzace półoś.I czy podkładki ślizgowe są na miejscukrzyś pisze:...............................................................................................Jeżeli masz wybite tuleje w zwrotnicy to koniecznie to wymień.
jakies pytania?

Osobiście to też wykonuję szablon,wycinam go i "naocznie" /patrząc z góry,jak jest taka możliwość,np wyjety most/-sprawdzam "licowanie"
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość