Jodla 34" w uazie z orginalnym silnikiem 2.445 benzyna

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pierzynka2
 
 
Posty: 186
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Koszalin

Jodla 34" w uazie z orginalnym silnikiem 2.445 benzyna

Post autor: pierzynka2 » wt mar 07, 2006 3:09 pm

Co wy na to forumowicze??
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda natomiast zajmują mi trochę więcej czasu...
gg: 6832958

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt mar 07, 2006 3:12 pm

oj będzie ciężko...

Awatar użytkownika
pierzynka2
 
 
Posty: 186
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: pierzynka2 » wt mar 07, 2006 3:13 pm

czemu bezdie ciezko??
nieprzezyja polosie??
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda natomiast zajmują mi trochę więcej czasu...
gg: 6832958

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt mar 07, 2006 3:14 pm

To zależy gdzie i jak chcesz tym jeździć. Jak cała reszta samochodu oryginał (nie tylko silnik ale i mosty, wały, itd), to prawdopodobnie będziesz miał problemy z półosiami. Po prostu ukręcisz je.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
pierzynka2
 
 
Posty: 186
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: pierzynka2 » wt mar 07, 2006 3:15 pm

nawet na takim slabym orginalnym silniku??
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda natomiast zajmują mi trochę więcej czasu...
gg: 6832958

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt mar 07, 2006 3:17 pm

Przecież nie silnik dostanie największe obciążenie tylko półosie !!!
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

_Karol_
 
 
Posty: 173
Rejestracja: czw cze 30, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: _Karol_ » wt mar 07, 2006 3:20 pm

z mojego doświadczenia wiem, że najlepszym kompromisem: cena, mielenie błocka i zachowanie się na asfalcie to ya 192
zrobisz jak uważasz
nara

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt mar 07, 2006 3:36 pm

Orginalny silnik niezbyt chętnie kręci 31" (chyba, że tuningowany 8) ), a co dopiero 34" czwórkę zapniesz chyba tylko na reduktorze :roll:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
pierzynka2
 
 
Posty: 186
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: pierzynka2 » wt mar 07, 2006 3:40 pm

jesli silnik niejest zbyt mocny no to polosie tez wiele niedostana czyli jaki najwiekrze kapcie polecacie zeby wsio bylo ok ale z lekkim zapasem zecz jasna bo jak jezdze na przejazdzki to zazwyczaj z balastem
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda natomiast zajmują mi trochę więcej czasu...
gg: 6832958

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt mar 07, 2006 4:06 pm

I tu kolega na lekcje fizyki(moment siły się zmieni), a potem mechaniki nie chodził. Nie chce mi się pisać teorii. Osie i tak padną pierwsze, no chyba że luzy na przekładniach będą na tyle duże że koła zębate stracą zęby.

Rozumiem że kolega tylko poddał pod dyskusję pomysł, opinie są inne niż się spodziewał, brak tego czegoś ..... na forum jak "zaje... pomysł, fajnie będzie wyglądał, też tak mam" itp, itd. Ale szanowny kolego nikt na tym forum nie chce Ciebie skrzywdzić swoimi uwagami, co najwyżej odwieść od popełnienia błędu którym będzie inwestycja w ogumienie o które kolega pyta. Po prostu zaufaj nie tylko opiniom z tego forum ale i rosyjskim a raczej radzieckim inżynierom, którzy już to wyliczyli za nas, jakiego rozmiaru ogumienie będzie optymalne do oryginalnego uaza.

Osobiście mam oryginalne ruskie opony w rozmiarze jak piszą w instrukcji. Jakiś czas temu nie pamiętam czy na forum uaza czy gaza podobny temat był przerabiany.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
pierzynka2
 
 
Posty: 186
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: pierzynka2 » wt mar 07, 2006 4:37 pm

http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/in ... prod_id=56
prosze dokladny opis zachowania sie tych opon w terenie
tanie i ponoc dobre
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda natomiast zajmują mi trochę więcej czasu...
gg: 6832958

_Karol_
 
 
Posty: 173
Rejestracja: czw cze 30, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: _Karol_ » wt mar 07, 2006 4:46 pm

o tej oponie napisałem :)2
szukaj takiej, tylko taniej

_Karol_
 
 
Posty: 173
Rejestracja: czw cze 30, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: _Karol_ » wt mar 07, 2006 4:50 pm

w błocie robi ja ta lala :)
w sypkim piachu trzeba ostrożnie operować gazem, bo można szybko się zagrzebać
na zlodowaciałym śniegu ślizga się bardzo, w puszystym dogrzebuje się do gleby i jakoś tam idzie

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt mar 07, 2006 4:51 pm

Poszukaj tu, jest tu duuuużo o oponach i tak jak Karol pisał, można zdobyć taniej YA-192. A może kolega sprawdzi opony YA-409?

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewforum.php?f=16

tu są opisy do rosyjskich opon

http://www.russiantyres.com.pl/gaz-uaz.html
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Awatar użytkownika
pierzynka2
 
 
Posty: 186
Rejestracja: śr lut 08, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: pierzynka2 » wt mar 07, 2006 5:13 pm

a ktore oponki leprze w terenie??
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda natomiast zajmują mi trochę więcej czasu...
gg: 6832958

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt mar 07, 2006 5:29 pm

I tu cykor wymiękł.

Ile uazów i ich właścicieli tyle opini o oponach. Teren terenowi nie równy, to tak jak z oponami zimowymi. Jedni mówią że zimowa-szeroka dobra bo zachowuje się jak narta i się nie zapada na śniegu, inni że zimowa-wąska bo jak łyżwa przechodzi przez śnieg aż stanie na twardym gruncie.
Jedynym dowodem, że istnieje jakaś pozaziemska INTELIGENCJA, jest to, że się z nami nie kontaktują.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt mar 07, 2006 7:32 pm

Poleca albo polosie albo atak i talerz to jest wiecej jak pewne. I nikt mi nie wmowi ze jezdzi na takim i wszystko jest ok. BO jak jest ok tzn ze za are dni wybuchnie.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt mar 07, 2006 7:45 pm

cykor pisze:I tu kolega na lekcje fizyki(moment siły się zmieni), a potem mechaniki nie chodził. Nie chce mi się pisać teorii. Osie i tak padną pierwsze, no chyba że luzy na przekładniach będą na tyle duże że koła zębate stracą zęby.

Rozumiem że kolega tylko poddał pod dyskusję pomysł, opinie są inne niż się spodziewał, brak tego czegoś ..... na forum jak "zaje... pomysł, fajnie będzie wyglądał, też tak mam" itp, itd. Ale szanowny kolego nikt na tym forum nie chce Ciebie skrzywdzić swoimi uwagami, co najwyżej odwieść od popełnienia błędu którym będzie inwestycja w ogumienie o które kolega pyta. Po prostu zaufaj nie tylko opiniom z tego forum ale i rosyjskim a raczej radzieckim inżynierom, którzy już to wyliczyli za nas, jakiego rozmiaru ogumienie będzie optymalne do oryginalnego uaza.

Osobiście mam oryginalne ruskie opony w rozmiarze jak piszą w instrukcji. Jakiś czas temu nie pamiętam czy na forum uaza czy gaza podobny temat był przerabiany.
....każda sroczka swój ogonek........... :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jodla 34" w uazie z orginalnym silnikiem 2.445 benz

Post autor: Krecik » wt mar 07, 2006 7:57 pm

pierzynka2 pisze:Co wy na to forumowicze??
jeździłem na takim zestawie - silnik uaz + jodełki w gaziku :) Było spoko

Tylko tylny most raz do roku trzeba było remontować :( mieliło dyfer

- raz zmieliłem ząbki, na własną prośbę
- raz pękł ząb w mechaniźmie róznicowym - wada materiału ? na prostej, wolnej, płaskiej drodze :)
- raz odpadła bieżnia z kosza satelit - wada materiału

poza tym było spoko :D
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt mar 07, 2006 9:24 pm

To dochodzim do wnisoku ze kazdy ruski dfer ma wade materialu.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Andreos
 
 
Posty: 200
Rejestracja: czw lut 17, 2005 11:57 am
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: Andreos » wt mar 07, 2006 10:16 pm

Didymos pisze:Orginalny silnik niezbyt chętnie kręci 31" (chyba, że tuningowany 8) )
Kręci, kręci i nie tuningowany. Według mnie z rozmiarem 31x10,5 nie ma żadnych problemów.
ale 34? do obniżanego UAZa? ...to jednak jakaś prowokacja jest
"Szanuj zieleń i ty możesz zostać ...partyzantem"

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt mar 07, 2006 10:17 pm

pierzynka2 pisze:jesli silnik niejest zbyt mocny no to polosie tez wiele niedostana czyli jaki najwiekrze kapcie polecacie zeby wsio bylo ok ale z lekkim zapasem zecz jasna bo jak jezdze na przejazdzki to zazwyczaj z balastem
cos musi ustapic, jak ci sie kolo nieprzekreci a masz dobre sprzeglo to ci dyfer wybuchnie.
Chyba ze silnik juz na ostatku to sie nic niedzieje :)21
a te oponki 34" na obnizonym uazie, to gdzie chcesz takim jezdzic ??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt mar 07, 2006 10:28 pm

Bedzie sie scigal na 1/4 mili a wieksze kola to wieksza predkosc :D
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » wt mar 07, 2006 10:55 pm

I niech sobie zmota spadochron z tyłu żeby wychamować!! Po kosztach to można dwie reklamówki z biedronki przez okna wystawić,też podobno robią dobrze 8)
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

_Karol_
 
 
Posty: 173
Rejestracja: czw cze 30, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: _Karol_ » wt mar 07, 2006 11:07 pm

yyy... to on ma być obniżany? i te 34 cale ? coś chyba przeoczyłem? nie kumam ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości