jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » czw mar 23, 2006 10:12 pm
witam
mam pytanie odnośnie wymiany płynu układu hamulcowego, gdyż chciałem go wymienić :
-gdzie znajduje się zbiornik z płynem hamulcowym (wiem, że pompa jest koło kierownicy, a zbiornik jest inaczej niż 459)
-jaki najlepszy będzie płyn (teraz jest jakiś zielony)
-które koło jest po kolei najdalej oddalone od pompy??
Grzegorz
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » czw mar 23, 2006 11:44 pm
chyba zaraz się zacznie

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw mar 23, 2006 11:49 pm
A proszę:
1/ w samochodzie
2/najlepsza bedzie zielona herbata
3/zapasowe
No ,bo jak Digidy podpuszcza...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » czw mar 23, 2006 11:52 pm
jesli chodzi o plyn to popytaj w sklepie o "anihilator"

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt mar 24, 2006 8:26 am
jezeli pompa jest koło kierownicy to pewnie zbiorniczek tez wszystko zalezy który rok auta i jaka pompa . Płyn jak jest zioelony to moze to byc R3 zmien na DOT-a chyba 4 jest do starszych układów hamulcowych

a herbate zielona to dla Vandala Bo on juz musi zaczac dbac o zdrowie

wiek te sprawy
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Michał

- Posty: 416
- Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
- Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michał » pt mar 24, 2006 8:33 am
Jak pompa jest jednostopniowa, to zbiorniczek jest w pompie i dostęp jest kijowy - do dolani płynu potrzebny będzie lejek z kawałkiem wężą. U mnie poprzedni właściciel był do tego stopnia inteligentny że założył odwrotnie dekiel i chcąc dolać płynu trzeba było wywlec całą pompe (nie dało rady podejść inacej z kluczem)

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pt mar 24, 2006 10:27 am
[quote="vandall1"]A proszę:
1/ w samochodzie
2/najlepsza bedzie zielona herbata
3/zapasowe
No ,bo jak Digidy podpuszcza...[/quote]
....ale żeby mieć stu procentową pewność,najlepiej zmierzyć metrem.....

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt mar 24, 2006 2:44 pm
Kasprol pisze:... Płyn jak jest zioelony to moze to byc R3 zmien na DOT-a chyba 4 jest do starszych układów hamulcowych
chyba jednak nie

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pt mar 24, 2006 6:18 pm
dot-3 lub dot-4 stosuje się do jeżdżących obecnie "fur"
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt mar 24, 2006 6:26 pm
a nie ma przypadkim napisane ze na opakowaniu ze równiez do stosowania w starych układach ham
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt mar 24, 2006 8:46 pm
A znane przypadki zżarcia gumek to 452 przypadkiem też nie dotyczą?
DA1 sie zalewa starocie...
Kasprol:tym razem Ci daruję....

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » pt mar 24, 2006 9:03 pm
vandall1 pisze:A znane przypadki zżarcia gumek to 452 przypadkiem też nie dotyczą?
DA1 sie zalewa starocie...
Kasprol:tym razem Ci daruję....

DOT zzera gumki?
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt mar 24, 2006 9:13 pm
R3 mi w uazie żżerał-namietnie,DA1-nie.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » pt mar 24, 2006 9:16 pm
vandall1 pisze:A znane przypadki zżarcia gumek to 452 przypadkiem też nie dotyczą?
DA1 sie zalewa starocie...

rok temu, po wymianie cylinderków i uszczelek pompy, zalałem DOT 4 i jakoś nic nie zżarło. Może mało głodne było

-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » pt mar 24, 2006 9:20 pm
vandall1 pisze:R3 mi w uazie żżerał-namietnie,DA1-nie.
no R3 zzera, DA1 nie zzera. ale DOT chyba tez nie, dobrze kombinuje?
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt mar 24, 2006 9:22 pm
Może...
Jak na rynek wszedł dot-to już uaza nie miałem

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pt mar 24, 2006 9:42 pm
najlepszy plyn do uaza to DA/1 , kiedy sa wycieki odrazu czuc smetna won plynu

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
kacperekk
-

- Posty: 877
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: kacperekk » sob mar 25, 2006 12:14 am
Z tego co ja wiem to DA1 jest gęsty, żrący i trochę męczy cały układ hamulcowy. Jeśli się cały czas leje DA1 to jest ok, ale jak się doleje nowszego (rzadszego) to nagle zaczynają się robić wycieki. W drugą stronę natomiast to podobno działa, że jak cieknie to dolać DA1 i już jest ok. Dobrze mówie?
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob mar 25, 2006 1:25 pm
DA-1 ....to najbardziej żrące goowno w galaktyce ........a jeżeli dostanie ci się do oczu........przewalone,nie wspomnę o lakierze,wogóle ten płyn potrafi zeżreć .........wszystko

-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob mar 25, 2006 6:56 pm
uklad hamulcowy uaza jest prymitywny wiec tylko prymitywny plyn wspolpracuje dobrze z tym ukladem

, no chyba ze masz wszystko nowe wtedy mozesz lac DOT-4

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob mar 25, 2006 6:57 pm
faziuaz pisze:DA-1 ....to najbardziej żrące goowno w galaktyce ........a jeżeli dostanie ci się do oczu........przewalone,nie wspomnę o lakierze,wogóle ten płyn potrafi zeżreć .........wszystko

czy mowisz o R-3

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob mar 25, 2006 8:55 pm
No DA1-zżera farbę aż miło...
Ale to nie znaczy,że żżera gumki
Z tego co wim-nie wolno go mieszać z R3 i kacperekk chyba sie brzydko bawi...
Z gęstością też może to jakiś pomysł:gumki uazowskie wymagają może owego gęstszego płynu i jak zalejemy R3-kicha może być
Pamietam,ze u mnie układ zalany R3 puszczał średnio co dwa tygodnie.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » sob mar 25, 2006 10:51 pm
oj Pany - tyle gadki a sprawa jest banalnie prosta - stare uazy mialy przewody gietkie przystosowane do DA1 a nowe przewody ham. sa juz przystosowane do DOT

dlatego jesli ktos zaleje np DOT do starego ukladu to mu napuchna weze

zreszta na wezach pisze do jakiego plynu sa przystosowane
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz mar 26, 2006 9:48 am
my znmienialismy płyny na poczatek na R3 i były problemy nie zawsze ale zdarzały

teraz leje Dot i działa
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » pt kwie 07, 2006 6:19 pm
witam
mam jeszcze jedno pytanie odnośnie cięgieł znajdujących sie przy drążku zmiany biegów w UAZ-ie 452 od ssania i sterowania dawkowaniu powietrza do gaźnika:
jakie mam miec włączone przy odpalaniu zimnego silnika a jakie przy ciepłym

(co mam mniec wyciągnięte a co wciśnięte?)
Grzegorz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości